Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі. ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-12-03-003929-b d9a320416309403b92d2758920a2de70
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шевченко Олена Вікторівна

380445130018 economp3desn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38960413
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Матеюка, 3
Контактна особа: Шевченко Олена Вікторівна
380445130018
economp3desn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:38
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Офісні меблі.
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Офісні меблі.
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, вулиця М. Матеюка, 3; вул. Волкова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:04
Дата відповіді: 06 грудня 2019 14:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пропозиції Учасників повинні відповідати технічному опису предмету закупівлі. До участі в закупівлі допускаються ФО - підприємці неплатники ПДВ. В своїй пропозиції Учасник повинен надати остаточну ціну, за якою він буде постачати товар з врахуванням всіх витрат, податків та зборів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 79 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:50
23 Цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2019 14:50
13 Висновок СЕЕ (клей).pdf
10 грудня 2019 14:50
08 Паспорт.pdf
10 грудня 2019 14:50
04 Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2019 14:50
02 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 13:49
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:46
Витяг 10.09.2019.pdf
10 грудня 2019 13:46
14Накладная 54 000.pdf
10 грудня 2019 13:46
14Договір 54 000 Меблі.pdf
10 грудня 2019 13:46
13Накладная 128080.pdf
10 грудня 2019 13:46
13Договір меблі (128080).pdf
10 грудня 2019 13:46
12Договір №81г.Киев (37100).pdf
10 грудня 2019 13:46
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Відхилено 79 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 13:01
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 13:05

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 12:45
Дод.угода №1 від 26.12.19.PDF зміни до договору
30 грудня 2019 12:39
Дог. №74 від 19.12.19 ФОП Чобур.PDF укладений
19 грудня 2019 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML