Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-12-03-003916-b 97068933fb12450fb2082a0da1e437f8
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Сергіївна Булай

+380983902917 elenabylau@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМІТЕТ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ СЕЛ."МИРНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 30364671
Місцезнаходження: 87519, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, Іллічівський район ВУЛИЦЯ ВАРШАВСЬКА будинок 106/32
Контактна особа: Олена Сергіївна Булай
+380983902917
elenabylau@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 16:04
Початок аукціону: 11 грудня 2019 14:55
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87519, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Варшавська,106/32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 14:28
ТЗ сканеры,принтера.docx
03 грудня 2019 16:05
ДОГОВОР.docx
03 грудня 2019 16:05
Оголошення.docx
06 грудня 2019 14:28
ТЗ сканеры,принтера.docx
03 грудня 2019 16:05
ТЗ сканеры,принтера.docx
03 грудня 2019 16:05
ДОГОВОР.docx
03 грудня 2019 16:05
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:19
Дата відповіді: 05 грудня 2019 10:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 23 461,00
UAH з ПДВ
22 531,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Азов-Арсенал" 25 166,40
UAH з ПДВ
22 531,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 16:02
Пропозиція_кінцева.PDF
10 грудня 2019 15:50
Ненад Статуту.pdf
10 грудня 2019 15:50
Паспорт код1.pdf
10 грудня 2019 15:50
Док Андросович1.pdf
10 грудня 2019 15:50
Пропозиція.PDF

Публічні документи

09 грудня 2019 16:27
Декларація и висновок.pdf
09 грудня 2019 14:38
Статут.pdf
09 грудня 2019 14:38
пропозиція.pdf
09 грудня 2019 14:37
Рішення засновника.pdf
09 грудня 2019 14:37
Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2019 14:37
Наказ про призначення.pdf
09 грудня 2019 14:37
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

ПП "Азов-Арсенал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Переможець 22 531,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2019 09:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2019 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
22 531,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи