Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо свійської птиці охолоджене, печінка куряча охолоджена, печінка яловича
Очікувана вартість
901 573,00 UAH
UA-2019-12-03-003891-b 20980b991e8f440cb5a3ca1c28aa720e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
+380982557771
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380982557771
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 901 573,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

03 грудня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:03
Тендер новий м'ясо 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000053 ● aedeb706d9d34c6bafaa36b5453a50fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.01.2020 № 19

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2020 № 19

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-12-03-003891-b
03.12.2019
Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 41597964) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській області, управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної деравної адміністрації розірвало договіри №9 від 20.01.2020 року, №10 від 20.01.2020 року та №11 від 20.01.2020 року на постачання продуктів харчування, про що свідчить статус договору - "ЗАКРИТИЙ", та завантажені додаткові угоди №1 від 12.02.2020 року про розірвання договорів №9, №10 та №11 (копії додаються). Таким чином, управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної деравної адміністрації усунуло всі виявлені порушення в термін, передбачений чинним законодавством.

2020-02-14 10:25:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М’ясо свійської птиці охолоджене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 586 585,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 865,85 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 грудня 2019 11:59
Закінчення: 19 грудня 2019 12:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8755 кг
М’ясо свійської птиці охолоджене (місцевий бюджет - 360095,00 грн., власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 226490,00 грн.)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н , Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 586 585,00
UAH з ПДВ
586 585,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ 437 750,00
UAH з ПДВ
437 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 525 300,00
UAH з ПДВ
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОНІНА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 569 075,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 09:15
Курятина.rar

Публічні документи

18 грудня 2019 15:51
Електронний підпис

Публічні документи

20 грудня 2019 16:34
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:33
Пропозиція оновлена.pdf
17 грудня 2019 14:39
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:39
Технічна частина.pdf
17 грудня 2019 14:39
Пропозиція.pdf
17 грудня 2019 14:38
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 14:38
Лист про нумерацію.pdf
17 грудня 2019 14:38
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 16:35
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ

ПП "Регіон-А

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОНІНА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Відхилено 437 750,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 14:27
ПП "Регіон-А
#30643369
Переможець 499 500,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Регіон-А
#30643369
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 13:30
ДУ№2 дог.09_0001.pdf укладений
12 лютого 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 15:09
протокол 133_0001.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 15:18
ДУ №1 до дог.№09.PDF зміни до договору
20 січня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 14:03
Договір №09.PDF укладений
20 січня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Знняття договору з реєстрації
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень відповідно до ст.37 ЗУ "Про публічні закупівлі"