М’ясо свійської птиці охолоджене, печінка куряча охолоджена, печінка яловича
Очікувана вартість
901 573,00 UAH
UA-2019-12-03-003891-b 20980b991e8f440cb5a3ca1c28aa720e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380982557771
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 901 573,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Документація

Тендерна документація

03 грудня 2019 16:05
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 16:03
Тендер новий м'ясо 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000053 ● aedeb706d9d34c6bafaa36b5453a50fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-21 17:13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.01.2020 № 19

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2020 № 19

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-12-03-003891-b
03.12.2019
Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 41597964) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській області, управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної деравної адміністрації розірвало договіри №9 від 20.01.2020 року, №10 від 20.01.2020 року та №11 від 20.01.2020 року на постачання продуктів харчування, про що свідчить статус договору - "ЗАКРИТИЙ", та завантажені додаткові угоди №1 від 12.02.2020 року про розірвання договорів №9, №10 та №11 (копії додаються). Таким чином, управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної деравної адміністрації усунуло всі виявлені порушення в термін, передбачений чинним законодавством.

2020-02-14 10:25:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ , 41597964, Україна, Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Печінка яловича (місцевий бюджет - 50200,00 грн., власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 26000,00 грн.), 901573UAH, 15110000-2, ДК021, 1270, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: 20980b991e8f440cb5a3ca1c28aa720e, 2019-12-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 21 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету – протокол від 03.12.2019 №726, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Регіон-А», повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2019, договори від 20.01.2020 № 09 (лот №1), №10 (лот №2), №11 (лот №3), додаткова угода від №1 до договору №9, протоколи від 30.01.2020 №133, №134, №135. Моніторингом закупівлі установлено, що на порушення пункту 7 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, не містить перелік випадків змін істотних умов договору, визначених частиною 4 статті 36 Закону та не відповідає п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити, зокрема проект договору, підготовлений у відповідності з пунктом 2 частини ІІІ Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього (за наявності), підписаний уповноваженою особою учасника без зазначення цінових показників. Учасник торгів ПП «Регіон-А» у складі своєї тендерної пропозиції надав проекти договорів по кожному лоту, в яких зазначена загальна сума договорів та при цьому відсутня назва товару за предметом договорів, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації). Проте, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовник визначив переможцем торгів ПП «Регіон-А» з остаточною ціновою пропозицією 784 460,00 грн. та оприлюднив 20.12.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договори. При цьому, Замовник 20.01.2020 року уклав з переможцем торгів ПП «Регіон-А» договори на постачання продуктів харчування від 20.01.2020 № 09 (М’ясо свійської птиці охолоджене), №10 (Печінка куряча охолоджена), №11 (Печінка яловича). Отже, Замовник уклав договори про закупівлю з учасником – переможцем ПП «Регіон-А» в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено невідповідність положень щодо зміни ціни, замовлення та графіку поставок продуктів харчування зазначених переможцем торгів у пункті 2.4, Додатках 1, 2 своєї тендерної пропозиції з умовами договорів про закупівлю від 20.01.2020 № 09, №10, №11, укладених за результатами торгів, що суперечить умовам проекту договору на постачання продуктів харчування та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону. Переможець торгів ПП «Регіон-А» в наданій тендерній пропозиції погодився з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 4 «Проект договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону. Відповідно до частини четвертої статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону укладено договори на постачання продуктів харчування з учасником від 20.01.2020 № 09, №10, №11, умови яких відрізняються від змісту тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу другого та четвертого частини першої статті 37 Закону договори про закупівлю є нікчемними. З урахуванням норми частини другої статті 19 Закону Звіти про результати проведення процедури закупівлі автоматично сформований електронною системою закупівель 20.01.2020 після оприлюднення замовником договорів про закупівлю в електронній системі закупівель. Виходячи зі змісту статті 19 Закону, Звіт про результати проведення процедури закупівлі є підсумковим документом, який фіксує завершення процедури закупівлі та містить інформацію щодо дати укладання договору про закупівлю. Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено протоколи засідання тендерного комітету від 30.01.2020 №133, №134, №135, відповідно до яких Замовником в односторонньому порядку визнано договори на постачання продуктів харчування недійсними в зв’язку з недотриманням термінів укладання договорів. Проте, інформація, яка викладена у пункті 11 Повідомлення про внесення змін до договору, не відповідає підставі про внесення змін до договорів, яка зазначена у протоколах від 30.01.2020 №133, №134, №135, а саме: у зв’язку з недотриманням термінів укладання договорів. В електронній системі закупівель в частині «Зміни до договору» замовник вказав випадки для внесення змін до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі. Замовник не підтвердив розірвання договорів між сторонами, адже на порушення норми абзацу 9, абзацу 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договорів та відповідно звіти про виконання договорів у разі їх розірвання.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Регіон-А» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу своєчасності укладання договору встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів відповідно до законодавства, оприлюднення інформації відповідно до норми абзаців 9, 10 частини першої статті 10 Закону, та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: М’ясо свійської птиці охолоджене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 586 585,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 865,85 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 19 грудня 2019 11:59
Закінчення: 19 грудня 2019 12:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8755 кг.
М’ясо свійської птиці охолоджене (місцевий бюджет - 360095,00 грн., власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 226490,00 грн.)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Доставка: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н , , Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 586 585,00
UAH з ПДВ
586 585,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОНІНА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 569 075,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 525 300,00
UAH з ПДВ
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ 437 750,00
UAH з ПДВ
437 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 09:15
Курятина.rar

Публічні документи

18 грудня 2019 16:35
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 16:34
sign.p7s
20 грудня 2019 16:33
Пропозиція оновлена.pdf
17 грудня 2019 14:39
sign.p7s
17 грудня 2019 14:39
Технічна частина.pdf
17 грудня 2019 14:39
Пропозиція.pdf
17 грудня 2019 14:38
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 14:38
Лист про нумерацію.pdf
17 грудня 2019 14:38
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 15:51
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Відхилено 437 750,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 14:27
ПП "Регіон-А
#30643369
Переможець 499 500,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Регіон-А
#30643369
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 січня 2020 14:03
Договір №09.PDF укладений
20 січня 2020 14:02
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2020 13:30
ДУ№2 дог.09_0001.pdf укладений
12 лютого 2020 13:29
sign.p7s зміни до договору
30 січня 2020 15:09
протокол 133_0001.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:08
sign.p7s зміни до договору
20 січня 2020 15:18
ДУ №1 до дог.№09.PDF зміни до договору
20 січня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Знняття договору з реєстрації
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень відповідно до ст.37 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Актуальні тендери

До пошуку