Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
19П-090_Виконання робіт з капітального ремонту та випробування свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування», 8 лотів / Implementation of the overhaul and test wells in the fields of JSC «UkrGasVydobuvanny», 8 lots
Очікувана вартість
871 275 200,00 UAH
UA-2019-12-03-003603-b ● c61e61da99d640cfacc2564707d2871b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Олег Драганчук +380444612720 draganchuk@ugv.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 871 275 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу
(Виконання робіт з капітального ремонту та випробування свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування») 8 лотів
Services incidental to gas extraction
Implementation of the overhaul and test wells in the fields of
JSC «UkrGasVydobuvanny» (8 lots).
(Виконання робіт з капітального ремонту та випробування свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування») 8 лотів
Services incidental to gas extraction
Implementation of the overhaul and test wells in the fields of
JSC «UkrGasVydobuvanny» (8 lots).
Тендерна документація
03 грудня 2019 15:41 |
Реквізити АТ IBAN.docx |
03 грудня 2019 15:41 |
Додаток 8 Опитувальник (фіз. особи).xlsx |
03 грудня 2019 15:41 |
Додаток 7 Опитувальник (юридичної особи).xls |
03 грудня 2019 15:41 |
Додаток 6 Розрахунок приведеної вартості_послуги.xlsx |
03 грудня 2019 15:41 |
Проект договору.zip |
03 грудня 2019 15:41 |
Додаток № 3.1 Цінова пропозиція.xlsx |
03 грудня 2019 15:41 |
Ogol_19П-090.xlsx |
03 грудня 2019 15:41 |
DPZ_ЕТ_19П-090_Виконання робіт КРС_8 лотів.docx |
03 грудня 2019 15:41 |
DPZ_ЕТ_19P-090_Performing workover КРС_8 lot.docx |
03 грудня 2019 15:41 |
Contract.zip |
03 грудня 2019 15:41 |
Annex 3.1 Offert.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Протокол погодження договірної ціни
Дата подання: 10 грудня 2019 14:22
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:37
1). Чи вірно ми зрозуміли, що у формі "Цінова пропозиція" потрібно зазначити загальну суму договору про закупівлю, а в "Протоколі погодження договірної ціни КРС" (в рядку "Загальна вартість з ПДВ") - тільки вартість бригадо-години? В такому разі суми в цих додатках будуть відрізнятись.
2).Чи потрібно надавати детальну калькуляцію (розшифрування вартості) операційної ставки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Цінова пропозиція» та загальна вартість «Протоколу погодження договірної ціни КРС» повинні співпадати.
Заповнення Протоколу погодження договірної ціни відбувається наступним чином:
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години)»;
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» - 75% від «Операційної ставки бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
- Ставки позицій 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – розраховуються шляхом множення «Операційної ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» на тривалість годин такої позиції;
- Загальна вартість формується: «Об’єм робіт» - 8500 годин помножено на «Операційну ставку бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
Детальна калькуляція не вимагається документацією закупівлі.
Заповнення Протоколу погодження договірної ціни відбувається наступним чином:
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години)»;
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» - 75% від «Операційної ставки бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
- Ставки позицій 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – розраховуються шляхом множення «Операційної ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» на тривалість годин такої позиції;
- Загальна вартість формується: «Об’єм робіт» - 8500 годин помножено на «Операційну ставку бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
Детальна калькуляція не вимагається документацією закупівлі.
clarification
Дата подання: 10 грудня 2019 16:32
Дата відповіді: 12 грудня 2019 08:12
1. Annex 2 3.1 The Contractor undertakes to conclude an agreement with a specialized rescue service with the term up to the end of the execution of the Works. please specify what rescue service is required?
2. in Contract_template_ann001 table 3.4.1 the rig crew and number of the Contractor's personnel only specifies tool puser fishing man, driller, driller assistant, rig mechanic. no derrickman, rig man, crane operators/drivers required?
3. is the rig crew quantity indicated in 3.4.1 only referring to the crew on site?
4. please explain what does driller assistant 1-st, 2-st,3-st mean? at least 3 driller assistant is required on each shift?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. It’s mandatory service according to the Local Regulations Specialized emergency-rescue well control services
2-3. Please provide information on personnel listed in Subject 3.1 of Annex 1 - the Work Specification
3. It’s rig crew. Minimum requirement is three driller’s assistants per each shift
2-3. Please provide information on personnel listed in Subject 3.1 of Annex 1 - the Work Specification
3. It’s rig crew. Minimum requirement is three driller’s assistants per each shift
Дата початку робіт
Дата подання: 11 грудня 2019 11:55
Дата відповіді: 12 грудня 2019 08:13
1.2 Дата початку робіт
Замовник надає додаткове письмове сповіщення (повідомлення/заявку) про дату первинної мобілізації.
Початок Робіт – з моменту підписання Сторонами Договору.
питання: подання пропозицій - 24 грудня 2019 року. Коли очікується початок аукціону? Скільки часу потрібно після аукціону на визначення переможця тендеру? Якщо підписання контракту очікується протягом 21 дня з моменту визначення переможця, то який кінцевий строк очікується на мобілізацію до призначеного місця модернізованого підрозділу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аукціон очікується 26.12.2019 року.
Визначення переможця залежить від наданої інформації учасниками, якості оформлення та повноти документів точно розрахувати такі дані не можливо на даному етапі.
Строк мобілізації 30 днів з дати підписання договору в разі мобілізації обладнання та верстату із України.
Строк мобілізації 90 днів з дати підписання договору в разі мобілізації обладнання та верстату із кордону.
Визначення переможця залежить від наданої інформації учасниками, якості оформлення та повноти документів точно розрахувати такі дані не можливо на даному етапі.
Строк мобілізації 30 днів з дати підписання договору в разі мобілізації обладнання та верстату із України.
Строк мобілізації 90 днів з дати підписання договору в разі мобілізації обладнання та верстату із кордону.
Термін подання документів (акти, рахунки) Замовнику
Дата подання: 11 грудня 2019 15:51
Дата відповіді: 12 грудня 2019 13:44
Згідно умов п.4.1. проекту Договору ".... документи (акти, звіти, реєстри, розрахунки) надаються Підрядником Замовнику для розгляду і підписання не пізніше 3-го числа місяця, наступного за звітним.".
Проте, змушені звернути Вашу увагу, що підписання та надання цих документів у встановлений термін - практично не можливе, в зв'язку з ускладненим "механізмом" перевірки та підписання документів.
Наразі вимагається дотримання такого порядку підписантів (на прикладі об'єктів ПГПУ):
1) Супервайзер на об'єкті -> 2) Менеджер проектів КРС та ГРП Полтавського відділу супервайзингу САРС ЛІКВО -> 3) Начальник Полтавського відділу супервайзингу САРС ЛІКВО -> 4) Головний фахівець з КРС та ЗБС ГПУ "Полтавагазвидобування" -> 5) Директор ГПУ "Полтавагазвидобування -> 6) Менеджер з КРС департаменту ВСР АТ "Укргазвидобування" 7) Начальник Департаменту ВСР АТ "Укргазвидобування" - 8) Заступник Голови Правління з нафтогазових сервісів АТ "Укргазвидобування".
Лише перевірка місячних обсягів робіт позиціями "1"-"3" ланки підписантів займає, в кращому випадку, 3 доби, при умові що 1, 2, 3 число місяця - робочі дні, в які відсутні відрядження відповідальних осіб зі сторони УГВ та на ці числа не випадає проведення будь-яких внутрішніх виробничих нарад.
Підписання документів у позицій "4" та "5" ланки підписантів, також займає 1-2 робочих дні, в зв'язку з високою щільністю їх робочого графіку, відряджень та нарад.
Відповідно для підписання документів та відправки їх в офіс АТ "Укргазвидобування" у м.Київ, для підписання позиціями "6" - "8" ланки підписантів, Підряднику потрібно, як мінімум, 4-5 робочих днів. Таким чином вкластися у термін "не пізніше 3-го числа місяця, наступного за звітним" - не є можливим.
Просимо переглянути зазначений в проекті Договорі термін, та/або оптимізувати "механізм" перевірки та підписання документації необхідної для прийняття робіт, визначених Договором - наприклад зменшення кількості підписантів; переведення процесу погодження та підписання у електронний формат, і т.п.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даний момент Товариство співпрацює із контрагентами по КРС, терміни та механізмом, ідентичними процедурі, що не складає додаткових труднощів, тому являється можливим.
Розрахунок вартості бригадо-години
Дата подання: 13 грудня 2019 11:02
Дата відповіді: 13 грудня 2019 12:17
Перше питання : Відповідно до додатку 3.1. до цінової пропозиції «Протокол погодження договірної ціни КРС» , яким чином , за якою формулою буде розраховуватись операційна ставка бригади КРС при роботі, а саме бригадо – година, та скільки вона буде становити?
Друге питання : Відповідно до додатку 3.1. до цінової пропозиції «Протокол погодження договірної ціни КРС», встановлено загальну тривалість операцій в кількості 8500 годи, що включають в себе 8 об'ємів робіт, вказаних в даному Протоколі
Всі перераховані в «Протоколі погодження договірної ціни КРС» об’єми робіт, стосуються виконання загального об’єму робіт на 6 свердловинах , чи дані об’єми робіт (тривалості операцій) визначені з розрахунку на кожну свердловину окремо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Формування та показник бригадо-години надається потенційним учасником, всі ставки наведені у «Протоколі погодження договірної ціни КРС» формуються за принципом 75% від бригадо години.
Заповнення Протоколу погодження договірної ціни відбувається наступним чином:
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години)»;
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» - 75% від «Операційної ставки бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
- Ставки позицій 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – розраховуються шляхом множення «Операційної ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» на тривалість годин такої позиції;
- Загальна вартість формується: «Об’єм робіт» - 8500 годин помножено на «Операційну ставку бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
Загальний об’єм робіт 8500 годин.
Заповнення Протоколу погодження договірної ціни відбувається наступним чином:
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години)»;
- Заповнюється «Операційна ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» - 75% від «Операційної ставки бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
- Ставки позицій 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – розраховуються шляхом множення «Операційної ставка бригади КРС при технологічному очікуванні (75% вартості бригадо-години)» на тривалість годин такої позиції;
- Загальна вартість формується: «Об’єм робіт» - 8500 годин помножено на «Операційну ставку бригади КРС при роботі (вартість бригадо-години);
Загальний об’єм робіт 8500 годин.
Питання
Дата подання: 13 грудня 2019 11:12
Дата відповіді: 13 грудня 2019 13:40
Доброго дня,
Ми маємо декілька запитань, перш ніж розпочати підготовку всіх документів, що вимагаються для участі в тендері.
1. Чи повинно дизельне пальне для виробництва електроенергії включатися до щоденної норми або його оплачує Підрядник? Якщо Замовник компенсує витрати на пальне, яким чином? В розрахунку на кількість виробленої електричної потужності або за фактичним споживанням дизельного палива?
2. Про табір, скільки людей повинно бути включено в якості робітників на ньому (кухарів, офіціантів, прибиральниць)? На яку кількість гостей/представників Замовника ми повинні розраховувати житлові приміщення?
3. Про Додаток 18: У пункти 2.37 та 2.38 (англійська версія) йдеться про однакові 6000 мт HWDP. Якщо це помилка, що малося на увазі: правого виконання і лівого виконання, чи вони повинні бути різного діаметру, наприклад 5 ”та 3” 1/2?
4. Про Додаток 18: У пункті 1.11 Ви вимагаєте «Доливну ємність 20м3», це здається занадто багато, чи не мали Ви на увазі, 2 м3?
5. Про Додаток 18: Пункт 1.13. Якщо схема очищення бурового розчину описана в пункті 9.2, про яке обладнання йдеться в п.1.13?
6. Про Додаток 18: Пункт 9.2 Що Ви маєте на увазі коли застосовуєте термін «муловідділювач» ? Достатньо буде відстійника або потрібен сепаратор мулу?
Дякуемо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 1- замовник оплачує тільки ставки визначені у додатку №5 – «протокол погодження договірної ціни КРС».
П. 2 – Кількість необхідного персоналу описано в проекті договору, додаток №1 –Технічне завдання підпункт 3.4 – Вимоги до персоналу. Максимальна кількість гостей/представників Замовника п’ять осіб.
П. 3 – Українська версія документації має перевагу, пункти 2.37 української версії, праве направлення, 2.38 – лівого направлення. Доливна ємність відповідно до вимог 20 м3. Обладнання п.9.2 та 1.13 різне та повинно забезпечуватися підрядником. Муловідділювач входить у системи механізмів очищення робочого розчину та має місце як такого.
П. 2 – Кількість необхідного персоналу описано в проекті договору, додаток №1 –Технічне завдання підпункт 3.4 – Вимоги до персоналу. Максимальна кількість гостей/представників Замовника п’ять осіб.
П. 3 – Українська версія документації має перевагу, пункти 2.37 української версії, праве направлення, 2.38 – лівого направлення. Доливна ємність відповідно до вимог 20 м3. Обладнання п.9.2 та 1.13 різне та повинно забезпечуватися підрядником. Муловідділювач входить у системи механізмів очищення робочого розчину та має місце як такого.
очікування наступної свердловини
Дата подання: 13 грудня 2019 11:31
Дата відповіді: 13 грудня 2019 13:40
На зустрічі з потенційними Підрядниками, що відбулася 01.11.2019 року, представниками УГВ прозвучало, що час очікування наступної свердловини, в тому числі підготовка майданчика Замовником - буде оплачуватись Підряднику. В доданому у складі тендерної документації проекті Договору - відсутній пункт щодо оплати такого часу Підряднику.
Тому, просимо роз'яснити - чи буде Підрядникам оплачуватись час очікування наступної свердловини ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі взаємовідносини та оплата проводиться відповідно до умов наведених у проекті Договору даної процедури.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - Виконання робіт з капітального ремонту та випробування свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» / Implementation of the overhaul and test wells in the fields of JSC «UkrGasVydobuvanny» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 108 909 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 544547 UAH |
Аукціон
Позиції
8500 год
Лот № 1 - Виконання робіт з капітального ремонту та випробування свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» / Implementation of the overhaul and test wells in the fields of JSC «UkrGasVydobuvanny»
ДК 021:2015: 76110000-7 — Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання –передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спецмехсервіс" |
95 064 000,00
UAH з ПДВ
|
74 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРОВА КОМПАНІЯ "ГОРИЗОНТИ" |
102 765 000,00
UAH з ПДВ
|
76 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1" |
79 509 000,00
UAH з ПДВ
|
74 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАЙЛОН ОЙЛ СЕРВІС І ІНЖИНІРИНГ ЮКРЕЙН" |
102 146 778,00
UAH з ПДВ
|
77 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СМІТ ЮКРЕЙН" |
89 889 336,00
UAH з ПДВ
|
78 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУРОВА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ТЕХНІКС"" |
91 902 000,00
UAH з ПДВ
|
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Hydro Drilling Srl |
105 084 732,93
UAH з ПДВ
|
105 084 732,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1" #36514677 |
Відхилено |
74 850 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 14:06
|
ТОВ "Спецмехсервіс" #33660476 |
Відхилено |
74 900 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 13:10
|
ТОВ "БУРОВА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ТЕХНІКС"" #39917201 |
Відхилено |
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 15:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРОВА КОМПАНІЯ "ГОРИЗОНТИ" #38894440 |
Переможець |
76 999 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
19П-090_Лот№1_Договір_ТОВ_БК_Горизонти_.pdf | укладений |
17 квітня 2020 17:40
|