Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
349 960,00 UAH
UA-2019-12-03-003427-b 5c6d3e1de0ec4c029cbc4c53cad74703
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380982557771
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:17
Очікувана вартість: 349 960,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 499,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 літр
Молоко пастеризоване (місцевий бюджет - 194 960 грн., власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 155 000 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н , Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 15:29
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 15:26
Тендер новий молоко 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-003427-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3079523651
Дата подання: 23 грудня 2019 16:09
Роз'яснення стосовно ст, 16
Прошу надати розгорнуте роз'яснення щодо причини відхилення моєї тендерної документації, Оскільки Ваш протокол такої інформації не містить, Цікавить конкретна причина відмови, а не узагальнення статтею 16.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2019 11:11
Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до протоколу тендерного комітету, було дискваліфіковано тендерну пропозицію ФО-П Коваля Євгена Григоровича (надалі – учасника) на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації замовника, а саме:
1. Відсутні сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
2. Проект договору, який надав учасник, не заповнений для сторони учасника (відсутні реквізити учасника).
3. Пояснювальний лист (стор. 7 назва файлу: «Кваліфікаційна частина.pdf1.pdf») містить ознаки підроблення, а саме: печатка та відповідно підпис були нанесені графічним редактором.
4. Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводжень з харчовими продуктами №1656/20 від 07.10.2018 року – має ознаки підроблення, оскільки на стор. 25 файлу «Кваліфікаційна частина.pdf1.pdf» присутні підписи Остапчука С.В. та Гунбіна О.Л., які очевидно були нанесенні на первинний документ за допомогою графічного редактора.
5. Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводжень з харчовими продуктами №1656/22 від 09.11.2018 року – має ознаки підроблення, оскільки на стор. 55 файлу «Кваліфікаційна частина.pdf1.pdf» присутні підписи Остапчука С.В. та Гунбіна О.Л., які очевидно були нанесенні на первинний документ за допомогою графічного редактора.
6. Довідка про відповідність автотранспортних засобів №1522/35 від 14.10.2018 (стор. 57 файлу: «Кваліфікаційна частина.pdf1.pdf») року також викликає сумніви стосовно її достовірності, а саме приналежність підпису Остапчука С.В. до наданого документа .
7. Особова медична книжка Шалікова (стор. 71 файлу: «Кваліфікаційна частина.pdf1.pdf») також має ознаки підроблення, оскільки медична книжка надана кольоровим сканом, але фото особи Шалікова – чорно біле, що свідчить про неналежність до первинного документу. Відповідно до інформації зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Шаліков працює водієм, тому для нього обов’язково передбачена наявність медичної книжки.
Таким чином, враховуючи все вищевикладене, управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (надалі – управління), звернулось до ТДВ «Веселівського заводу сухого знежиреного молока» та до Веселівського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області з метою отримання інформації стосовно належності належності та достовірності документів, які надав учасник у своїй тендерній пропозиції.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що оскільки питання стосується здійснення харчування дітей, що у разі поставки неякісних продуктів харчування призведе до отруєнь та погіршення самопочуття здобувачів освіти, управління у разі підтвердження факту надання не достовірних (підроблення) документів - буде змушене реагувати відповідно у спосіб та межах компетенції, а саме: звернутись до правоохоронних органів. Оскільки дане діяння є кримінально – карним відповідно до ст. 358 Кримінального кодексу України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ 247 000,00
UAH з ПДВ
247 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 312 000,00
UAH з ПДВ
312 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 349 960,00
UAH з ПДВ
349 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 15:25
sign.p7s
18 грудня 2019 15:08
технічна частина.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 14:43
sign.p7s
17 грудня 2019 14:43
Технічна частина.pdf
17 грудня 2019 14:43
Пропозиція.pdf
17 грудня 2019 14:43
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 14:43
Лист про нумерацію.pdf
17 грудня 2019 14:43
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 09:41
МОЛОКО.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Відхилено 247 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 14:34
ПП "Регіон-А
#30643369
Переможець 312 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Регіон-А
#30643369
312 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 січня 2020 13:54
Договір №08.pdf укладений
20 січня 2020 13:54
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2020 13:22
ДУ№1 дог.08_0001.pdf укладений
12 лютого 2020 13:22
sign.p7s зміни до договору
30 січня 2020 15:42
протокол 132_0001.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття договору з реєстрації
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень відповідно до ст.37 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Актуальні тендери

До пошуку