Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина), ноутбуки
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-12-03-003128-b 8cc39271202f4dbb8d0da30b3ab9827b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андреєва Світлана Сергіївна

380679109045 rusilov@list.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інститут розвитку міст"
Код ЄДРПОУ: 36474095
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна 59
Контактна особа: Андреєва Світлана Сергіївна
380679109045
rusilov@list.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 15:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 15:15
Початок аукціону: 11 грудня 2019 12:50
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбук Dellinspiron 5584 Silver (i5558S2NDL-75S)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі видаткової накладної протягом пяти банківських днів з дати отримання товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний термін.
Дата подання: 03 грудня 2019 17:28
Дата відповіді: 04 грудня 2019 16:16
Доводимо до відома Замовника, що на відміну від терміну у 24 місяці у вашій технічній документації, офіційний гарантійний темін ноутбуків Dell серії Inspiron складає 12 місяців. Прохання внести коригування у тедерну документацію.
Відповідь: Розраховуємо на додаткові види гарантії постачальників.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 12:02
Дата відповіді: 04 грудня 2019 16:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Торгові марки або моделі, відмінні від тих які вказані в тендерній документації, не допускаємо.
- До участі в закупівлі допускаємо фізичних осіб підприємців не платників ПДВ. Їх цінова пропозиція буде вважатися як остаточна без додавання суми ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 56 187,00
UAH з ПДВ
54 981,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 56 520,00
UAH з ПДВ
55 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 60 000,00
UAH з ПДВ
55 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:37
Сертифікати.pdf
10 грудня 2019 13:37
Сервіс_КТС.pdf
10 грудня 2019 13:37
Проект договору.pdf
10 грудня 2019 13:37
Інформаційний лист.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 12:32
Досвід 2000.rar
09 грудня 2019 12:32
Сервіс_центри.pdf
09 грудня 2019 12:32
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2019 12:32
S_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
09 грудня 2019 12:32
Dell СЄС.pdf
09 грудня 2019 12:32
D_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
09 грудня 2019 12:32
D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F) (2).pdf
09 грудня 2019 12:32
propozitsiya_ 60000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Відхилено 54 981,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 11:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Переможець 55 320,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 15:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
55 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
20 грудня 2019 09:07