Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання: альбомів для малювання, кольорових олівців
Очікувана вартість
168 500,00 UAH
UA-2019-12-03-002984-b ● a84ee5e8db89499984f983ca62b09189
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 168 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 685,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 37820000-2 «Приладдя для образотворчого мистецтва» (Придбання: альбомів для малювання, кольорових олівців)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3195 пачка
Придбання: альбомів для малювання, кольорових олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 37820000-2 — Приладдя для образотворчого мистецтва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:58
Дата відповіді: 04 грудня 2019 12:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-03-002984-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2959918263
Дата подання: 05 грудня 2019 14:19
Різний строк поставки.
Доброго дня.
В п. 5 Вимоги вказано, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 27.11.2019 року, а на сторінці закупівлі вказано строк поставки до 27.12.2019 року. Яка із дат є вірною? Внесіть будь ласка зміни.
В п. 5 Вимоги вказано, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 27.11.2019 року, а на сторінці закупівлі вказано строк поставки до 27.12.2019 року. Яка із дат є вірною? Внесіть будь ласка зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 15:44
Доброго дня. Дякуємо за Вашу уважність. Строк поставки до 27.12.19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
87 062,80
UAH з ПДВ
|
87 062,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КИРИЛОВА ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
147 825,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
117 065,00
UAH з ПДВ
|
117 065,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАРЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
144 300,00
UAH з ПДВ
|
141 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
167 242,50
UAH з ПДВ
|
167 242,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" #41178159 |
Переможець |
87 062,80
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
17 грудня 2019 16:27
|