Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

компютерне обладнання
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-12-03-002962-b e25e2274672e403cb32d7fac3e7cc5cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олег Беца

+380662666237 account.zakarpattya@legalaid.uz.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 38369415
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Загорська, 51
Контактна особа: Олег Беца
+380662666237
account.zakarpattya@legalaid.uz.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 14:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 14:44
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:39
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
компютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Загорська.51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 14:48
Спеціфікація.pdf
03 грудня 2019 14:48
Проект_Договору.pdf
03 грудня 2019 14:48
Домунікація.pdf
03 грудня 2019 14:48
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:58
Дата відповіді: 04 грудня 2019 12:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на Ваше запитання міститься у прикріпленому файлі Документація.docx. (ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через електронну систему закупівель) В пунктах 6.1. та 6.3. Переліку документів, які надає учасник для підтвердження кваліфікаційних та інших вимог зазначено, що учасник подає цінову пропозицію за формою, наведеною у пункті 8 документації, з обов’язковим зазначенням ціни в гривнях з урахуванням ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) і надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). В пункті 6.4. вищевказаного Переліку зазначено, що фізична осіба-підприємець надає копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою), отже фізичні особи-підприємці допускаються до участі в закупівлях.
При оцінюванні пропозицій до уваги буде братися ціна, для платників ПДВ з урахуванням податку, для неплатників – без урахування. У прикріпленому файлі Додаток 1 АРМ.docx Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (АРМ)», зазначено, що учасник зазначає назву товару, ту що зазначена в сертифікаті якості або паспорті, якщо пропонується еквівалент, учасник повинен надати окремим листом таблицю порівняння технічних характеристик запропонованого товару з товаром вказаним в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РЕКВЕСТ" 42 750,00
UAH
41 500,00
UAH
Документи
ПП Цифрова хвиля 46 000,00
UAH
42 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 14:39
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:03
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:02
установчі документи.pdf
06 грудня 2019 11:02
Статут.pdf
06 грудня 2019 11:02
сертифікати комп'ютер.pdf
06 грудня 2019 11:02
проект договору.pdf
06 грудня 2019 11:02
наказ про призначення.pdf
06 грудня 2019 11:02
лист - відгук ЗІППО.pdf
06 грудня 2019 11:02
копія паспорту.pdf
06 грудня 2019 11:02
Витяг.pdf
06 грудня 2019 11:02
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:32
dell_Сертифікати.pdf
05 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:55
dog51компютери.pdf
05 грудня 2019 15:55
Dovidka_19329477790560291022.pdf
05 грудня 2019 15:55
cinova-prop-2pcmon.pdf
05 грудня 2019 15:55
Рішення _5.pdf
05 грудня 2019 15:55
Рішення _1.17-2.pdf
05 грудня 2019 15:55
Рішення _1.17-1.pdf
05 грудня 2019 15:55
Повноваження особи.pdf
05 грудня 2019 15:55
Довідка про учасника.pdf
05 грудня 2019 15:55
Виписка з реєстру2.pdf
05 грудня 2019 15:55
Виписка з реєстру1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РЕКВЕСТ"

ПП Цифрова хвиля

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РЕКВЕСТ"
#22084687
Переможець 41 500,00
UAH
10 грудня 2019 15:17

Документи

10 грудня 2019 15:16
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:19
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕКВЕСТ"
#22084687
41 500,00
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2019 15:16
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:19
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:22
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:17
Договір_Реквест.pdf укладений
13 грудня 2019 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 500,00
UAH