Ковбаса варена вищого гатунку
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-12-03-002902-b bf51032f98d54af58be19af56cd8313f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження замовника: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа замовника: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380982557771
upravlinnya.osvita@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 14:38
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 кілограм
Ковбаса варена вищого гатунку (місцевий бюджет - 210 000 грн., власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 140 000 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Криворізької райдержадміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 14:47
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 14:43
Тендер на закупівлю Ковбаса на 2020 рік.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000051 ● 53c49dbe3c22410ba0fa6800408376f0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-21 17:41:08
Рішення про початок моніторингу:

20.01.2020 № 19

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2020 № 19

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2019-12-03-002902-b 03.12.2019 Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 41597964) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ , 41597964, Україна, Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Ковбаса варена вищого гатунку (місцевий бюджет - 210 000 грн., власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 140 000 грн.), 350000UAH, 15130000-8, ДК021, 2800, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: bf51032f98d54af58be19af56cd8313f, 2019-12-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 21 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.01.2020 № 05. Моніторингом закупівлі установлено, що на порушення пункту 7 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю, що є Додатком 5 до тендерної документації, не містить перелік випадків змін істотних умов договору, визначених частиною 4 статті 36 Закону та не відповідає п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити, зокрема проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього (за наявності), підписаний уповноваженою особою учасника без зазначення цінових показників. Учасник торгів ПП «Регіон А» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору, в якому зазначена ціна та при цьому відсутня назва товару за предметом договору, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (Додатку 5 до тендерної документації). Проте, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовник визначив переможцем торгів ПП «Регіон А» з остаточною ціновою пропозицією 341 600,00 грн. та оприлюднив 20.12.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. При цьому, Замовник 20.01.2020 року уклав з переможцем торгів ПП «Регіон А» договір на постачання продуктів харчування від 20.01.2020 № 05. Отже, Замовник уклав договір про закупівлю з учасником – переможцем ПП «Регіон А» в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону. Окрім цього, за результатами моніторингу установлено невідповідність положень щодо зміни ціни, замовлення та графіку поставок продуктів харчування зазначених переможцем торгів у пункті 2.4, Додатках 1,2 своєї тендерної пропозиції з умовами договору про закупівлю 20.01.2020 № 05 укладеного за результатами торгів, що суперечить умовам проекту договору на постачання продуктів харчування та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону, . Переможець торгів ПП «Регіон А» в наданій тендерній пропозиції погодився з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 5 «Проект договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону. Відповідно до частини четвертої статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону укладено договір на постачання продуктів харчування з учасником від 20.01.2020 № 05, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу другого та четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним., 23 січня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 22. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Регіон А» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу своєчасності укладання договору встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Регіон-А 341 600,00
UAH з ПДВ
341 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:33
sign.p7s
17 грудня 2019 14:33
Технічна частина.pdf
17 грудня 2019 14:33
Пропозиція.pdf
17 грудня 2019 14:33
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 14:33
Лист про нумерацію.pdf
17 грудня 2019 14:33
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 09:36
КОВБАСА.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Регіон-А
#30643369
Переможець 341 600,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Регіон-А
#30643369
341 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 січня 2020 14:10
Договір №05.PDF укладений
20 січня 2020 14:09
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2020 13:17
ДУ№1 дог.05_0001.pdf укладений
12 лютого 2020 13:16
sign.p7s зміни до договору
30 січня 2020 15:18
протокол 129_0001.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Знняття договору з реєстрації
Номер договору про закупівлю: 05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень відповідно до ст.37 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Актуальні тендери

До пошуку