Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна комунального закладу освіти "Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ст." ДОР")
Очікувана вартість
364 698,00 UAH
UA-2019-12-03-002829-b 2f9ae546b1a942de8fed66a9a96a144e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Перепелиця

+380974408348 san5-zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №5 І-ІІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26137825
Місцезнаходження: 50102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Салютна, 6
Контактна особа: Олена Перепелиця
+380974408348
san5-zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 15:34
Очікувана вартість: 364 698,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,92%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна комунального закладу освіти "Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ст." ДОР")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг (Інгулецький р-н), вул. Салютна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 14:32
ТД КЗСШІ №5 охорона 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-002829-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35042950
Дата подання: 24 грудня 2019 10:25
Порушення при визнанні переможця
Пропозиція ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" підлягає відхиленню на підставі розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» - «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: п.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Так, додатком 2 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» п.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» передбачено надання «Довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг (в кількості достатній для забезпечення надання послуг)». Згідно наданій ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" довідці у підприємства в наявності перебувають лише 2(два) працівника відповідної кваліфікації.
Відповідно до листа Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019 № 1133/0/206-19 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2020 рік» максимальна норма тривалості робочого часу в годинах на рік становить 2002 години. Загальна кількість годин охорони об’єкта замовника на рік становить 8784 годин. Розрахунок свідчить, що згідно з пропозицією ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" тривалість робочого часу осіб, зазначених у пропозиції, становить 4392 години. Цим грубо порушуються вимоги трудового законодавства України, що у свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" умовам тендерної документації.
На підставі викладеного, визнання учасника ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" переможцем здійснено з порушенням чинного законодавства та умов тендерної документації, тому вимагаємо скасувати рішення про визнання даного учасника переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 11:53
На Вашу вимогу тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ст.» ДОР» повідомляє наступне: підстави для відхилення пропозиції ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" відсутні, так як вимогами тендерної документації не оговорена кількість працівників. Учасник сам розраховує необхідну кількість працівників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" 288 000,00
UAH з ПДВ
219 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" 305 507,52
UAH з ПДВ
219 424,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" 328 433,76
UAH з ПДВ
321 430,00
UAH з ПДВ
Документи
Спрут Секьюрiтi Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю 355 752,00
UAH з ПДВ
328 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 16:21
Довідка МВС.PDF
23 грудня 2019 16:48
Цінова пропозиція 2.PDF
23 грудня 2019 16:48
Калькуляція.PDF
18 грудня 2019 21:40
Електронний підпис
18 грудня 2019 21:39
цінова пропозиція.PDF
18 грудня 2019 21:39
Тех характеристики.PDF
18 грудня 2019 21:39
Статут.pdf
18 грудня 2019 21:39
Протокол.pdf
18 грудня 2019 21:39
проект договору.PDF
18 грудня 2019 21:39
Наказ про призначення.PDF
18 грудня 2019 21:39
Лист про довкілля.PDF
18 грудня 2019 21:39
Згода на обробку даних.PDF
18 грудня 2019 21:39
Довідка СТ17.PDF
18 грудня 2019 21:39
Довідка про санкції.PDF
18 грудня 2019 21:39
Довідка про ліцензію.PDF
18 грудня 2019 21:39
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
18 грудня 2019 21:39
Акт Марганецький БНРЦ.PDF

Публічні документи

18 грудня 2019 09:16
Копія статуту.pdf
18 грудня 2019 09:16
Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 09:40
Електронний підпис
19 грудня 2019 09:31
Електронний підпис
19 грудня 2019 09:30
Строк дії ТП 90 днів.PDF
18 грудня 2019 19:34
САНКЦІЇ.PDF
18 грудня 2019 19:34
Про офіс.PDF
18 грудня 2019 19:34
Довкілля.PDF
18 грудня 2019 19:34
Довідка про МТБ.PDF
18 грудня 2019 19:34
Довідка ПРАЦІВНИКИ.PDF
18 грудня 2019 19:34
22-фото уніформи.PDF
18 грудня 2019 19:33
11-Нарк-псих-мед -5 осіб.pdf
18 грудня 2019 19:33
11-Довідки МВС- 5 осіб.PDF
18 грудня 2019 19:33
02-Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

18 грудня 2019 09:46
сканирование0001.pdf
18 грудня 2019 09:46
сканирование.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА"

Спрут Секьюрiтi Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"
#40517265
Переможець 219 420,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 18:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"
#40517265
219 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 08:35
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 11:19
протокол 4-3.pdf зміни до договору
21 січня 2020 11:16
додат угода 1.pdf зміни до договору
21 січня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 14:22
Scan-200110-0001.pdf укладений
10 січня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на зміну строку надання послуг, в зв'язку з тим, що послуги почали надаватись після підписання договору, а саме з 10 січня 2020 року. Протокол про невідповідність Звіту про проведені процедури закупівлі укладеному Договору (строк початку надання послуг 10.01.2020).
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 420,00
UAH