Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна комунального закладу освіти "Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ст." ДОР")
Очікувана вартість
364 698,00 UAH
UA-2019-12-03-002829-b ● 2f9ae546b1a942de8fed66a9a96a144e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №5 І-ІІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26137825 |
Місцезнаходження: | 50102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Салютна, 6 |
Контактна особа: |
Олена Перепелиця +380974408348 san5-zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 364 698,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,92% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна комунального закладу освіти "Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ст." ДОР")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50102, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг (Інгулецький р-н), вул. Салютна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 14:32 |
ТД КЗСШІ №5 охорона 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-03-002829-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35042950
Дата подання: 24 грудня 2019 10:25
Порушення при визнанні переможця
Пропозиція ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" підлягає відхиленню на підставі розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» - «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: п.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Так, додатком 2 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» п.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» передбачено надання «Довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг (в кількості достатній для забезпечення надання послуг)». Згідно наданій ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" довідці у підприємства в наявності перебувають лише 2(два) працівника відповідної кваліфікації.
Відповідно до листа Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019 № 1133/0/206-19 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2020 рік» максимальна норма тривалості робочого часу в годинах на рік становить 2002 години. Загальна кількість годин охорони об’єкта замовника на рік становить 8784 годин. Розрахунок свідчить, що згідно з пропозицією ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" тривалість робочого часу осіб, зазначених у пропозиції, становить 4392 години. Цим грубо порушуються вимоги трудового законодавства України, що у свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" умовам тендерної документації.
На підставі викладеного, визнання учасника ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" переможцем здійснено з порушенням чинного законодавства та умов тендерної документації, тому вимагаємо скасувати рішення про визнання даного учасника переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Так, додатком 2 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» п.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» передбачено надання «Довідки в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг (в кількості достатній для забезпечення надання послуг)». Згідно наданій ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" довідці у підприємства в наявності перебувають лише 2(два) працівника відповідної кваліфікації.
Відповідно до листа Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019 № 1133/0/206-19 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2020 рік» максимальна норма тривалості робочого часу в годинах на рік становить 2002 години. Загальна кількість годин охорони об’єкта замовника на рік становить 8784 годин. Розрахунок свідчить, що згідно з пропозицією ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" тривалість робочого часу осіб, зазначених у пропозиції, становить 4392 години. Цим грубо порушуються вимоги трудового законодавства України, що у свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" умовам тендерної документації.
На підставі викладеного, визнання учасника ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" переможцем здійснено з порушенням чинного законодавства та умов тендерної документації, тому вимагаємо скасувати рішення про визнання даного учасника переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 11:53
На Вашу вимогу тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ст.» ДОР» повідомляє наступне: підстави для відхилення пропозиції ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" відсутні, так як вимогами тендерної документації не оговорена кількість працівників. Учасник сам розраховує необхідну кількість працівників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
219 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" |
305 507,52
UAH з ПДВ
|
219 424,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
328 433,76
UAH з ПДВ
|
321 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Спрут Секьюрiтi Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю |
355 752,00
UAH з ПДВ
|
328 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" #40517265 |
Переможець |
219 420,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 08:35
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 11:19
|
протокол 4-3.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 11:16
|
додат угода 1.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 14:22
|
Scan-200110-0001.pdf | укладений |
10 січня 2020 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода на зміну строку надання послуг, в зв'язку з тим, що послуги почали надаватись після підписання договору, а саме з 10 січня 2020 року. Протокол про невідповідність Звіту про проведені процедури закупівлі укладеному Договору (строк початку надання послуг 10.01.2020). |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |