Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
94 700,00 UAH
UA-2019-12-03-002264-b ● cb580742978442a58d1f5cfee1d05024
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 39774952 |
Вебсайт: | http://www.legalaid.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49020, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька,56 |
Контактна особа: |
ОЛЕНА ВАЩИЛКО +380992086374,+380675636268 account.dnipro2@legalaid.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 94 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 473,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Січових Стрільців, 90 ( Артема)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 грудня 2019
—
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 13:24 |
Додаток 1 Ноутбуки.docx | |
03 грудня 2019 13:24 |
Додаток 2_Проект договору.docx | |
03 грудня 2019 13:24 |
Додаток 3_Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:51
Дата відповіді: 04 грудня 2019 14:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашого оголошення. 1) В нашій документації приведено назву конкретної торгової марки для прикладу із позначкою "аналог або еквівалент", тому до розгяду приймають товари різних виробників. 2) Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель. 3) Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.
Дякуємо, що копіюєте цей перелік питань в оголошення наших закупівель. Очікуємо, що до чергового нашого оголошеня Ви поставите той же перелік.
Дякуємо, що копіюєте цей перелік питань в оголошення наших закупівель. Очікуємо, що до чергового нашого оголошеня Ви поставите той же перелік.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 17:06
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
89 999,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:10
|
ВН_ноутбуки.pdf | укладений |
02 січня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 08:20
|
дог_ноутбуки.pdf | укладений |
17 грудня 2019 08:14
|