Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
94 700,00 UAH
UA-2019-12-03-002264-b cb580742978442a58d1f5cfee1d05024
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ОЛЕНА ВАЩИЛКО

+380992086374
+380675636268
account.dnipro2@legalaid.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 39774952
Вебсайт: http://www.legalaid.dp.ua
Місцезнаходження: 49020, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька,56
Контактна особа: ОЛЕНА ВАЩИЛКО
+380992086374,+380675636268
account.dnipro2@legalaid.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 11:28
Очікувана вартість: 94 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 473,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Січових Стрільців, 90 ( Артема)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:24
Додаток 1 Ноутбуки.docx
03 грудня 2019 13:24
Додаток 2_Проект договору.docx
03 грудня 2019 13:24
Додаток 3_Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:51
Дата відповіді: 04 грудня 2019 14:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашого оголошення. 1) В нашій документації приведено назву конкретної торгової марки для прикладу із позначкою "аналог або еквівалент", тому до розгяду приймають товари різних виробників. 2) Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель. 3) Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.
Дякуємо, що копіюєте цей перелік питань в оголошення наших закупівель. Очікуємо, що до чергового нашого оголошеня Ви поставите той же перелік.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 94 500,00
UAH з ПДВ
89 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 91 480,00
UAH з ПДВ
89 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 89 100,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 89 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:08

Документи

11 грудня 2019 17:06
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:03
протокол_7.pdf

Документи

11 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:08
протокол_8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
89 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:08
протокол_8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:10
ВН_ноутбуки.pdf укладений
02 січня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 08:20
дог_ноутбуки.pdf укладений
17 грудня 2019 08:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 89 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 999,83 UAH)