Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30230000-0-Комп’ютерне обладнання (персональні комп'ютери у комплекті)
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-12-03-002160-b c7d04734790043c4a852aeffce82723c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Голубенко

+380986262851
+380993142397
golubenko.valja@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 5" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984398
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гусенка, 13
Контактна особа: Валентина Голубенко
+380986262851,+380993142397
golubenko.valja@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
персональні комп'ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Гусенка, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:23
пропозиція.doc
03 грудня 2019 13:07
Додаток 2,3 Кваліфікаційні критерії.pdf
03 грудня 2019 13:07
проект договору на комп..docx
03 грудня 2019 13:07
оголошення КНП.pdf
03 грудня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:23
пропозиція.doc
03 грудня 2019 13:07
Коммерческое_предложение 1.pdf
03 грудня 2019 13:07
Додаток 2,3 Кваліфікаційні критерії.pdf
03 грудня 2019 13:07
проект договору на комп..docx
03 грудня 2019 13:07
оголошення КНП.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:50
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.Дякую за запитання.На торги допусускається товар з технічними характеристиками вказаними в тендерній документації,або еквівалент. Згідно ст15 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015р. вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється згідно ст.28.Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015р .Якщо учасник не є платником ПДВ ,пропозиція оцінюється як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 80 400,00
UAH з ПДВ
80 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 12:16
Електронний підпис
09 грудня 2019 11:48
сертификат СКС.jpg
09 грудня 2019 11:48
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 11:48
порівняльна таблиця.pdf
09 грудня 2019 11:48
Отзыв Гум политика 2017.pdf
09 грудня 2019 11:48
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
09 грудня 2019 11:48
накази на сотрудников.pdf
09 грудня 2019 11:48
Міська поліклініка № 5.pdf
09 грудня 2019 11:48
ИНН Жукова цветной.pdf
09 грудня 2019 11:48
Гос рег + ндс.pdf
09 грудня 2019 11:48
Витяг від 30.10.2019.pdf
09 грудня 2019 11:48
Асер 2 СЭС.jpg
09 грудня 2019 11:48
АСЕР 1 СЭС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 80 400,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 11:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

13 грудня 2019 11:04
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:51
IMG_20191213_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
80 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 11:04
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:51
IMG_20191213_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 13:18
ilovepdf_merged-9.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:59
договор 50.pdf укладений
19 грудня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:09
договор 50.pdf укладений
19 грудня 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшене фінансування
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML