Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування систем GPS керування та стеження за транспортом виробництва «MapON» (Латвія) для 9 автомобілів (на 2020 рік ).
Очікувана вартість
23 328,00 UAH
UA-2019-12-03-001893-b d0a5a22fdb234e4992278674d8502154
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козачук Майя Павлівна

380444814721 kozachuk@kievreklama.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Код ЄДРПОУ: 26199714
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8
Контактна особа: Козачук Майя Павлівна
380444814721
kozachuk@kievreklama.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 23 328,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з обслуговування систем GPS керування та стеження за транспортом виробництва «MapON» (Латвія) для 9 автомобілів (на 2020 рік ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує послуги щомісяця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту прийняття послуг від Виконавця згідно Акту наданих послуг за рахунок бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС-ЦЕНТР" 23 328,00
UAH з ПДВ
23 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 11:24
Цінова_пропозиція.pdf
11 грудня 2019 11:24
Лист_погодження.pdf
11 грудня 2019 11:24
Баланс.pdf
09 грудня 2019 17:27
Статут.pdf
09 грудня 2019 17:27
Наказ_призначення.pdf
09 грудня 2019 17:27
Виписка_держ_реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС-ЦЕНТР"
#21660700
Переможець 23 328,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС-ЦЕНТР"
#21660700
23 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 17:53
3002_001 (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:10
Аверс центр пролонгація.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 16:39
0144_001.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 15:05
Допугода 1 договір послуги ТОВ Аверс-центр.pdf зміни до договору
10 січня 2020 14:53
Договір послуги Аверс-центр 2020.pdf укладений
02 січня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони додатковою угодою № 1 від 10 січня 2020 року дійшли згоди змінити банківські реквізити замовника. Оскільки функціонал електронного майданчика не дає можливості вказати іншу підставу внесення змін до договору окрім зазначених в частині 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовником було зазначено підставу "покращення якості предмета закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 3/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони додатковою угодою № 2 від 29 квітня 2020 року дійшли згоди змінити банківські реквізити виконавця. Оскільки функціонал електронного майданчика не дає можливості вказати іншу підставу внесення змін до договору окрім зазначених в частині 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовником було зазначено підставу "покращення якості предмета закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.01.2021 року. Строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 3/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 1620,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 3/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML