Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-12-03-001774-b fcef3016ecab4221aeedb7b860cc81a5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Богдан

+380991512202
+380442020041
v_bogdan@nkrzi.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
Код ЄДРПОУ: 37994258
Вебсайт: http://nkrzi.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Віктор Богдан
+380991512202,+380442020041
v_bogdan@nkrzi.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вимоги до предмету закупівлі викладені в "Специфікації"
Обов'язково надіслати копії установчих документів Постачальника товару та сертифікат (паспорт) якості продукції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 штука
Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, Хрещатик.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 12:12
Договір (зразок).doc
03 грудня 2019 12:12
Специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:43
Дата відповіді: 04 грудня 2019 14:11
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Фізичні особи підприємці є рівноправними учасниками торгів, без яких би то ні було обмежень, що відповідає принципу НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, наведеного в Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій