Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4
Очікувана вартість
10 456,15 UAH
UA-2019-12-03-001503-b ● 50e752037a79454686f8edf5b343461d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506080 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75 |
Контактна особа: |
Оксана Миколаївна Сушко +380567450464 buh162015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 11:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 11:11 |
Очікувана вартість: | 10 456,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір білий А4 500 аркушів в пачці у кількості 150 пачок, згідно технічних характеристик до предмета закупівліі. Обов'язкові сертифікати якості на зазначений товар. Вартість закупівлі зазначена з урахуванням послуг навантажувально-розвантажувальних робіт, доставки безпосередньо замовнику за адресою: м. Дніпро, вул. Шевченка,11, склад.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Папір білий А4 80 г/м2 500 аркушів в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Шевченка,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 11:43 |
ДОГОВІР поставки папір листопад.doc |
03 грудня 2019 11:43 |
Технічні характеристики Папір А4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 04 грудня 2019 09:14
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:01
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля товару здійснюється згідно технічних вимог до предмету закупки.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
10 450,80
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
папир 10450,80.FR10.pdf | укладений |
20 грудня 2019 14:17
|