Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення та складування твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 739 376,00 UAH
UA-2019-12-03-001378-c a2013b824ce640269a941a6a5773d9ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коливушко Світлана Анатоліївна

+380487530042 cfkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Коливушко Світлана Анатоліївна
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 19:09
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 19:09
Початок аукціону: 20 грудня 2019 12:28
Очікувана вартість: 1 739 376,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 696,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18504 м.куб
Вивезення та складування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Київського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Підставою для оплати є акти наданих послуг, підписані повноважними представниками Замовника та Учасника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 18:10
Перелік змін до тендерної документації вивезення ТПВ.doc
11 грудня 2019 18:10
ТД вивезення ТПВ зі змінами.doc
11 грудня 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 18:10
Перелік змін до тендерної документації вивезення ТПВ.doc
11 грудня 2019 18:10
ТД вивезення ТПВ зі змінами.doc
03 грудня 2019 19:05
ТД вивезення ТПВ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-001378-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 08 грудня 2019 20:47
Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів
Згідно підпункту 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - "документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)."
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року. Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2019 18:02
Доброго дня. На Вашу вимогу щодо надання документів на підтвердження встановлених замовником кваліфікаційних критеріїв повідомляємо про таке.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення. Поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів. Порушення хоча б одного циклу технологічного процесу у поводженні з відходами може призвести до екологічних наслідків та втручання з боку контролюючих та правоохоронних органів.
З метою дотримання вимог Закону України «Про відходи» замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону «Про публічні закупівлі». Одним із кваліфікаційних критеріїв, встановлених замовником, є наявність обладнання та матеріальної бази. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/ захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі).
Вимога щодо надання вищезазначених документів встановлена замовником з метою отримання доказів спроможності здійснювати не лише вивезення а і захоронення твердих відходів, а у випадку посередництва підтвердити наявність договірних відносин з організацією, яка буде здійснювати приймання та захоронення відходів. У тендерній документації немає вимоги, що договір має бути датований 2020 роком. Учасник має надати копію договору чинного на дату розкриття тендерних пропозицій.
Таким чином вважаємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та не обмежує коло учасників для участі у цій процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-12-03-001378-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 08 грудня 2019 20:59
Наявність контейнерів
Згідно підпункту 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - " Довідка в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів."
Відповідно пункту 5.3 розділу V. Надання послуг Додатоку 1 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Визначення мінімальної кількості контейнерів, необхідних для збору ТПВ, здійснюється за наступною формулою: K= (H x N) / (D х V)
де:
К – кількість контейнерів;
Н – кількість учнів в закладах освіти Суворовського району м.Одеси;
N – середньорічні норми утворення ТПВ, затверджені Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 97 від 14.02.2008 р.;
D – кількість робочих днів в навчальному році (яке приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ);
V – об'єм 1 (одного) контейнера.

В свою чергу Замовником в тендерній документації не зазначена кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ). Даний факт робить не можливим визначити необхідну кількість контейнерів, та довідку в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів, яка передбачена тендерною документацією.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо включити в Тендерну документацію інформацію про кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2019 18:04
Доброго дня. В Технічні вимоги (додаток 3 до тендерної документації) внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-12-03-001378-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:11
Технічні вимоги
Згідно пункту 9. Додатку 3 до тендерної документації Технічні вимоги - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів." Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року. Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2019 18:18
Доброго дня. На Вашу вимогу щодо Технічних вимог повідомляємо про таке.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення. Поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів. Порушення хоча б одного циклу технологічного процесу у поводженні з відходами може призвести до екологічних наслідків та втручання з боку контролюючих та правоохоронних органів.
Пунктом 8 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що надання послуг повинно здійснюватися відповідно до вимог Закону Україну «Про відходи» та з дотримання Правил благоустрою міста Одеси. Також пунктом 9 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів. У тендерній документації немає вимоги, що договір має бути датований 2020 роком. Учасник має надати копію договору чинного на дату розкриття тендерних пропозицій.
Таким чином вважаємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та не обмежує коло учасників для участі у цій процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" 1 517 328,00
UAH з ПДВ
1 517 328,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС" 1 626 501,60
UAH з ПДВ
1 626 501,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ" 1 737 525,60
UAH з ПДВ
1 737 525,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 17:15
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:59
Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2019 16:44
Аналогічний договір.pdf
17 грудня 2019 16:44
Довідки.pdf
17 грудня 2019 16:44
Технічні вимоги.pdf
17 грудня 2019 16:44
Технічні вимоги.pdf
17 грудня 2019 16:43
Статут (нова редакція).pdf
17 грудня 2019 16:42
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 16:42
Виписка з ЄДРЮОта ФОП.pdf
17 грудня 2019 16:41
Лист відгук.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 14:27
Тех паспорта а.тр.pdf
19 грудня 2019 14:27
Тех вимоги Киевс.pdf
19 грудня 2019 14:27
Ст.17.pdf
19 грудня 2019 14:27
Справка банк.pdf
19 грудня 2019 14:27
Список а.тр.pdf
19 грудня 2019 14:27
Св-во НДС.pdf
19 грудня 2019 14:27
Св-во ед.под..pdf
19 грудня 2019 14:27
Решение о свалке.pdf
19 грудня 2019 14:27
Проэкт дог1.pdf
19 грудня 2019 14:27
Письма о сотруд.pdf
19 грудня 2019 14:27
Паспорт Директор.pdf
19 грудня 2019 14:27
Лист пояснення.pdf
19 грудня 2019 14:27
Договор свалка.pdf
19 грудня 2019 14:27
Дог JPS.pdf
19 грудня 2019 14:27
Довидка своэч вив.pdf
19 грудня 2019 14:27
Довидка наяв прац.pdf
19 грудня 2019 14:27
Довидка мат.тех бази.pdf
19 грудня 2019 14:27
Довидка конт парк.pdf
19 грудня 2019 14:27
Довидка Евро 4.pdf
19 грудня 2019 14:27
Довидка довкілля.pdf
19 грудня 2019 14:27
Довид банк.pdf
19 грудня 2019 14:27
Гарантийний лист.pdf
19 грудня 2019 14:27
Аналог договора.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 15:37
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:07
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:04
Паспорт Кривенко Ю.О..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС"

ТОВ "СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"
#39151756
Рішення скасоване 1 517 328,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 14:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"
#39151756
Відхилено 1 517 328,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 14:49
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС"
#31185678
Відхилено 1 626 501,60
UAH з ПДВ
03 січня 2020 14:38
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 1 737 525,60
UAH з ПДВ
08 січня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
1 737 525,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:39
Додаткова угода 8.jpg зміни до договору
21 січня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:21
союз_доп._угода_5.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 11:41
Повідомлення про внесення змін до договору вивезення ТПВ 1.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 11:38
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:27
договір укладений
24 січня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; кількість 17654,9712 м куб
Номер договору про закупівлю: 3/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; кількість 13790 м куб
Номер договору про закупівлю: 3/ОБР/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; кількість 13097 м куб
Номер договору про закупівлю: 3/ОБР/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3/ОБР/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до п. 6 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/ОБР/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 214 835,10
UAH (в тому числі ПДВ 202 472,52 UAH)