Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-12-03-001259-c db2473d8c0c34fc8ad82cb1397e47897
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вавроневич Ірина Миколаївна

+380444684480 9dkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Контактна особа: Вавроневич Ірина Миколаївна
+380444684480
9dkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:25
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:25
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:34
Дата відповіді: 04 грудня 2019 13:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1 питання: Відповідь на питання зазначена в Документації. 2 питання: В тендерній документації не вказані конкретні торгові марки або моделі, але вказані характеристики товару і вони мають бути відповідними або кращими ніж ті, що містяться у технічному завданні. 3 питання: Замовник з метою недопущення встановлення дискримінаційних вимог вказує тільки характеристики товару, а учасник на власний розсуд може запропонувати конкретні торгові марки. питання 4: Замовник буде розглядати пропозиції як платників ПДВ, так і неплатників ПДВ. Ціна в ціновій пропозиції є остаточною. Договір буде укладатися на цю суму. З повагою, Ірина Вавроневич

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-001259-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 13 грудня 2019 21:27
Дискваліфікувати учасника ТОВ "Компаком"
Шановний замовнику!
Просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "Компаком" через недотримання технічних вимог тендерної документації.
В своїх технічних вимогах ви пишете що:
1. На материнці повинні бути наступні порти:
7) Порти: - не менше 1х3,5 Audio Combo; - не менше 4 x USB 3.1; - не менше 1 x D-Sub (VGA) - не менше 1 x HDMI v 1.4; - не менше 1 x COM; - не менше 1 x RJ45 (LAN)..
В своїй пропозиції учасник ТОВ "Компаком" пропонує материнку GIGABYTE GA-H110M-H. Ця материнка не має вихода 1 x COM. І у ній виключена можливість підключення даного порта.
2. В своїх технічних вимогах ви вказуєте наступне:
5) Блок живлення: - не більше 400W.
ТОВ "Компаком" пропонує у своїй пропозиції корпус GTL 500W, що значно перевищує заявлені вимоги.
3. В своїх технічних вимогах ви вказуєте:
Клавіатура: - розмір, кількість кнопок – стандартна з шт. 8

підтримкою англійської мови та кирилиці; - інтерфейс – USB; - сумісність з ОС Microsoft Windows; - колір - чорний. - тип клавіатури – мембранні - довжина кабелю – не менше 1,4 м. Маніпулятор «миша»: - технологія – оптична; - розмір – не менше середнього; - кількість кнопок – щонайменше 2 (дві): ліва, права, колесо для скролінгу; - інтерфейс – USB; - сумісність з ОС Microsoft Windows; - роздільна здатність: не менше 1000 dpi; - довжина кабелю – не менше 1,8 м; - колір - чорний.
В своїй технічній пропозиції ТОВ "Компаком" взагалі не пропонує клавіатуру..
Виходячи з вищевказаного, за значні порушення технічних вимог тендерної документації, вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "Компаком" і перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 15:38
не задовольнити вимогу
На Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до п.9.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016р., Замовник розглядає Учасника, який надав найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Учасник ТОВ «Компаком-2000» на нашу вимогу надав нам детальні характеристики комп'ютера та вивчивши пропозицію ТОВ «Компаком-2000» наші фахівці прийшли до висновку що конфігурація комп'ютера, який пропонує учасник відповідає нашим вимогам та потребам. Також беручи до уваги найвигіднішу пропозицію, яка дозволяє суттєво заощадити бюджетні кошти ("КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" п. 22. Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів."), не бачимо приводу для дискваліфікації учасника ТОВ «Компаком-2000». Що стосується питання про наявність клавіатури в технічній пропозиції, то Учасник надає Комплект дротовий Logitech MK120 до якого входить мишка та клавіатура

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 89 400,00
UAH з ПДВ
89 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 93 936,00
UAH з ПДВ
93 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 15:40
Авторизаційний лист (3).pdf
11 грудня 2019 15:40
Досвід 2000.rar
11 грудня 2019 15:40
Сервіс_центри.pdf
11 грудня 2019 15:40
!Пропозиція89400.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 89 400,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 15:48

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
89 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:13
3023 Договір ЕЗ-1259 від 18.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 12:26
3023 Договір ЕЗ-1259 від 18.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 12:09
3023 Договір ЕЗ-1259 від 18.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 11:34
3023 Договір ЕЗ-1259 від 18.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 11:28
3023 Договір ЕЗ-1259 від 18.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 11:23
3023 Договір ЕЗ-1259 від 18.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 11:23
3023 Договір ЕЗ-1259 від 18.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 89 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 900,00 UAH)