Послуга з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
329 122,00 UAH
UA-2019-12-03-001203-a a46983884a65480e8ee037e57429e492
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21739726
Вебсайт замовника: http://llvvshkola1.at.ua/
Місцезнаходження замовника: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, ВУЛИЦЯ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 8
Контактна особа замовника: Бакун Валентина Володимирівна
+380639687418
vvschool1@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 14:34
Очікувана вартість: 329 122,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 645,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Надання послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій, учнів з особливими освітніми потребами, дітей-сиріт, дітей, батьки яких - учасники АТО, ООС, дітей, які будуть оздоровлюватися в пришкільному таборі з денним перебуванням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуга з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, С. Бандери, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунку на оплату послуг та після підписання Сторонами акту надання послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 15 календарних днів з дати підписання акту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 18:57
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 18:56
ТД 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА СОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОНІЩУК ЛІЛІЯ ВАДИМІВНА 325 830,78
UAH
325 830,78
UAH
Документи
ФОП Токова Л.П. 329 122,00
UAH
329 122,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 13:50
sign.p7s

Публічні документи

16 грудня 2019 17:50
Пропозиція для 1.pdf
16 грудня 2019 17:50
Пропозиція для 1.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА СОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОНІЩУК ЛІЛІЯ ВАДИМІВНА
#3270403646
Переможець 325 830,78
UAH
19 грудня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА СОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОНІЩУК ЛІЛІЯ ВАДИМІВНА
#3270403646
325 830,78
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 січня 2020 17:12
Договір.pdf укладений
02 січня 2020 17:12
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 18:20
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 18:13
ДУ розірвання (1).pdf зміни до договору
15 січня 2020 18:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі " та рішення тендерного комітету (Протокол №6 від 14.01.2020 р.) необхідно укласти Додаткову угоду до Договору №2 від 02.01.2020р.
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 14 січня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згідно п. 11.4 Розділу ХІ Договору №2 від 02.01.2020р. та чинного законодавства України. Договір розірвано за згодою Сторін.

Актуальні тендери

До пошуку