Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети програмного забезпечення для персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-12-03-001143-a ● 6efb0aec5b9e4bb78114a4c096f67b22
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03193005 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Олександрівська, 48 |
Контактна особа: |
Щербина Сергій Юрійович +380617644647 dszn.chaes@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 17:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 17:34 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплекти
Пакети програмного забезпечення для персональних комп’ютерів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 17:30 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 4 комплекти.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:33
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час оголошення закупівлі в електронній системи закупівель розміщується інформація про: замовника (найменування, місце знаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі; дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників . У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозицію, яка буде відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилено.
- У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою.
- Повідомляємо, що згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Учасники, які ведуть свою діяльність, використовуючи будь-які законні системи та способи оподаткування, можуть брати участь у торгах. та будуть оцінюватись відповідно до вищезазначеного пункту.
До участі у закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. При оцінюванні всіх пропозицій запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.
- У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою.
- Повідомляємо, що згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Учасники, які ведуть свою діяльність, використовуючи будь-які законні системи та способи оподаткування, можуть брати участь у торгах. та будуть оцінюватись відповідно до вищезазначеного пункту.
До участі у закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. При оцінюванні всіх пропозицій запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПОДДУБНИЙ КОСТЯНТИН АНДРІЙОВИЧ" |
18 900,00
UAH з ПДВ
|
18 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" |
19 680,00
UAH з ПДВ
|
18 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОДДУБНИЙ КОСТЯНТИН АНДРІЙОВИЧ" #3035316436 |
Відхилено |
18 600,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 15:38
|
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" #34936083 |
Переможець |
18 698,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 159 | укладений |
17 грудня 2019 15:07
|