Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення та складування твердих побутових відходів (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 527 500,00 UAH
UA-2019-12-03-000899-c 27d660a86bb847f88a04831d50a3aa34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 15:24
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 15:24
Початок аукціону: 20 грудня 2019 15:47
Очікувана вартість: 1 527 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


закупівля на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16250 м.куб
Вивезення та складування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 15:20
ТД мусор.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-000899-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:34
Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів
Згідно підпункту 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - "документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)."
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року.
Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 16:10
1. Тендерною документацією не встановлено вимоги щодо надання документів, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів саме на 2020 рік. Однак Учасник повинен підтвердити наявність у нього існуючих договірних відносин щодо прийому твердих побутових відходів, досвід роботи у цьому напрямку та як наслідок, можливість виконувати умови договору.
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» «Виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту».
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» - дискримінація - це ситуація, за якою особа або група осіб зазнає обмежень у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивну обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Пряма дискримінація полягає у застосуванні без об'єктивного й розумного обґрунтування різного поводження щодо осіб, які перебувають в однаковій ситуації, тобто йдеться про незаконну відмінність у поводженні з особами, що перебувають у схожій ситуації.
Вищевказаних ознак у тендерній документації не вбачається, документація складена відповідно до вимог чинного законодавства, тому зміни до неї вноситься не будуть.
Номер вимоги: UA-2019-12-03-000899-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:35
Наявність контейнерів
Згідно підпункту 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – учасником подається "Довідка в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів." Відповідно пункту 5.3 розділу V. Надання послуг Додатоку 1 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ – «Визначення мінімальної кількості контейнерів, необхідних для збору ТПВ, здійснюється за наступною формулою: K= (H x N) / (D х V) де: К – кількість контейнерів; Н – кількість учнів в закладах освіти Суворовського району м.Одеси; N – середньорічні норми утворення ТПВ, затверджені Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 97 від 14.02.2008 р.; D – кількість робочих днів в навчальному році (яке приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ); V – об'єм 1 (одного) контейнера.»
В свою чергу Замовником в тендерній документації не зазначена кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ). Даний факт робить неможливим визначити необхідну кількість контейнерів, та надати довідку в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів, яка передбачена тендерною документацією. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо включити в Тендерну документацію інформацію про кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 16:13
2. Підприємство, яке надає послуги з вивезення твердих побутових відходів та має досвід роботи у цьому напрямку, повинен мати на балансі контейнери для збирання відходів. Вказана у договорі формула застосовується перед укладенням договору для визначення вже конкретної кількості контейнерів. Для визначення примірної кількості необхідних контейнерів, у документації вказано обсяг відходів - 16250 м3. Кількість робочих днів у 2020 році – це відкрита інформація та складає – 251 день.
Номер вимоги: UA-2019-12-03-000899-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:35
Технічні вимоги
Згідно пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації Технічні вимоги - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року. Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 16:15
3. Відповідно по Постанови КМУ від 3 серпня 1998 р. N 1216 Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів – «місця видалення відходів - спеціально відведені місця чи об'єкти (полігони, комплекси, котловани, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких для видалення відходів отримано дозвіл від спеціально уповноважених органів у сфері поводження з відходами;
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» «Виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту».
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» - дискримінація - це ситуація, за якою особа або група осіб зазнає обмежень у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивну обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Пряма дискримінація полягає у застосуванні без об'єктивного й розумного обґрунтування різного поводження щодо осіб, які перебувають в однаковій ситуації, тобто йдеться про незаконну відмінність у поводженні з особами, що перебувають у схожій ситуації.
Вищевказаних ознак у тендерній документації не вбачається, документація складена відповідно до вимог чинного законодавства, тому зміни до неї вноситься не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" 1 332 500,00
UAH з ПДВ
1 332 500,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС" 1 428 375,00
UAH з ПДВ
1 428 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ" 1 525 875,00
UAH з ПДВ
1 525 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 17:14
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:47
Статут (нова редакція).pdf
17 грудня 2019 16:47
Лист відгук.pdf
17 грудня 2019 16:47
Акти виконаних робіт.pdf
17 грудня 2019 16:47
Аналогічний договір.pdf
17 грудня 2019 16:46
Виписка з ЄДРЮОта ФОП.pdf
17 грудня 2019 16:46
Довідки.pdf
17 грудня 2019 16:44
Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2019 16:44
Технічні вимоги.pdf
17 грудня 2019 16:42
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 14:12
Тех вимоги Малиновс.pdf
19 грудня 2019 14:12
Проэкт договора.pdf
19 грудня 2019 14:12
Тех паспорта а.тр.pdf
19 грудня 2019 14:12
Ст.17.pdf
19 грудня 2019 14:12
Справка банк.pdf
19 грудня 2019 14:12
Список а.тр.pdf
19 грудня 2019 14:12
Св-во НДС.pdf
19 грудня 2019 14:12
Св-во ед.под..pdf
19 грудня 2019 14:12
Решение о свалке.pdf
19 грудня 2019 14:12
Письма о сотруд.pdf
19 грудня 2019 14:12
Паспорт Директор.pdf
19 грудня 2019 14:12
Лист пояснення.pdf
19 грудня 2019 14:12
Договор свалка.pdf
19 грудня 2019 14:12
Дог JPS.pdf
19 грудня 2019 14:12
Довидка своэч вив.pdf
19 грудня 2019 14:12
Довидка наяв прац.pdf
19 грудня 2019 14:12
Довидка мат.тех бази.pdf
19 грудня 2019 14:12
Довидка конт парк.pdf
19 грудня 2019 14:12
Довидка Евро 4.pdf
19 грудня 2019 14:12
Довидка довкілля.pdf
19 грудня 2019 14:12
Довид банк.pdf
19 грудня 2019 14:12
Гарантийний лист.pdf
19 грудня 2019 14:12
Аналог договора.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 16:40
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:30
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:28
Паспорт Кривенко Ю.О..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС"

ТОВ "СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"
#39151756
Рішення скасоване 1 332 500,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 16:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"
#39151756
Відхилено 1 332 500,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 16:35
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС"
#31185678
Рішення скасоване 1 428 375,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 14:31
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС"
#31185678
Відхилено 1 428 375,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 14:33
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 1 525 875,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 17:02

Документи

02 січня 2020 16:22
Електронний підпис

Документи

09 січня 2020 14:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
1 525 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 10:09
договір укладений
18 лютого 2021 10:08
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:45
дод угода 6.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:51
дод угода 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:38
дод угода 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:33
001.jpg зміни до договору
31 березня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:16
001.jpg зміни до договору
31 березня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 10:27
001.jpg зміни до договору
11 лютого 2020 10:24
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 14:15
001.jpg зміни до договору
03 лютого 2020 14:11
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 09:49
Договір укладений
29 січня 2020 09:47
Договір укладений
29 січня 2020 09:47
Договір укладений
29 січня 2020 09:47
Договір укладений
29 січня 2020 09:47
Договір укладений
29 січня 2020 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та на підставі п.1.4 та 3.2 Договору у відповідність до кошторисних призначень,Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 1-ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", п. 1.4 та 3.2 Договору з метою приведення положень Договору у відповідність до кошторисних призначень на закупівлю послуг, Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1-ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.1.4 та 3.2 Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму Договору
Номер договору про закупівлю: 1-ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 1.4., 3.2 Договору, Сторони дійшлизгоди зменшити обсяги закупівель та загальну суму Договору
Номер договору про закупівлю: 1-ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", на підставі п. 10.2 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме да 28.02.2021 року
Номер договору про закупівлю: 1-ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" з метою приведення положень договору у відповідність до кошторисних призначень, сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору
Номер договору про закупівлю: 1-ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 11.2. договору Сторони дійшли згоди збільшити суму договору не більше ніж на 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 1-ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 828 440,26
UAH (в тому числі ПДВ 138 073,38 UAH)