Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи служби замовника на об’єктах з капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: Вулиця Новомостицька, 2-В ; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Очікувана вартість
11 792,00 UAH
UA-2019-12-03-000785-a 7ad1f31b1447409f96c76cbd663695b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи служби замовника на об’єктах з капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: Вулиця Новомостицька, 2-В ; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04108, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Новомостицька, 2-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи шляхом перерахування суми коштів, зазначеної в п. 2.1. Договору, на банківський рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту виконаних робіт та надходження відповідного бюджетного фінансування ; (джерело фінансування – місцевий бюджет ) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 грудня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
Переможець 11 792,00
UAH
03 грудня 2019 15:27

Документи

03 грудня 2019 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:30
Договір укладений
03 грудня 2019 15:28