Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2 лоти: № 1 – м'ясо яловичини, лот № 2 – м'ясо курятини
Очікувана вартість
3 096 000,00 UAH
UA-2019-12-03-000781-c 78a402b923904f4899938c87efc78909
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 3 096 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року

Тендерна документація

03 грудня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 14:47
Додаток 3 технічні вимоги.docx
03 грудня 2019 14:47
Додаток 2 проект договору поставки.docx
03 грудня 2019 14:47
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
03 грудня 2019 14:47
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не правомірні вимоги
Дата подання: 04 грудня 2019 13:49
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:13
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, зокрема: 1. п. 5.1.2 вимагається надати експлуатаційний дозвіл виданий на ім'я Учасника, що автоматично обмежує коло потенційних учасників, адже даний вид документу передбачено лише для виробників; 2. п. 5.1.2 вимагається надати договір на дезінфекцію транспортних засобів укладений з учасником. Надайте законне обгрунтування даної вимоги, адже, якщо транспорт знаходиться в оренді, або надається за договором транспортування, то дезінфекцію транспорту може здійснювати власник транспорту, орендодавець, або сторона, яка надає транспортні послуги, що жодним чином не вплине на якість виконання дезінфекційних робіт; 3. п. 5.2.1 встановлена вимога, що працівники, які відповідають за транспортування та зберігання мають бути офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника. Вище вказана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує право участі у закупівлі тих підприємств, які використовують робочу силу за допомогою аутсорсингу, або за договорами зберігання та транспортування і не зобов'язані приймати у штат даних працівників. Виходячи з вище викладеного, вимога щодо надання медичних книжок з зазначенням, що працівники працюють у учасника також є дискримінаційною. 4. п. 6 ТД вимагається надати наступні документи: документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення якості або декларація виробника); - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який дійсний на момент укладання договору, а також оригінал плану аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000) та звіту про результати технічного нагляду за сертифікацією. Звертаємо Вашу увагу, що в Наказі №590 від 01.10.2012 року Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» не має жодної вимоги, щодо отримання сертифікату ISO 22000, оскільки сертифікація в Україні є добровільною. 5. ТД вимагається надати оригінал договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) укладеного з учасником та скан-копії актів виконаних робіт за останні три місяці до дати оголошення процедури закупівлі. Акцентуємо, що ветеринарні послуги необхідні лише виробникам, при виробництві продукції, а отже вимога щодо надання даного документу на ім'я Учасника, є дискримінаційною і обмежує потенційне коло учасників; 6. ТД намагається надати експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією). Яким саме законодавчим актом регламентується і зобов'язується проходження такої перевірки для транспорту, що використовується у внутрішніх перевезеннях? Виходячи з вище викладеного, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та надати роз'яснення щодо окремих пунктів тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. п. 5.1.2 вимагається надати експлуатаційний дозвіл виданий на ім'я Учасника, що автоматично обмежує коло потенційних учасників, адже даний вид документу передбачено лише для виробників;


Замовник не згоден з тим, що дана вимога є дискримінаційною, а також ніяким чином не обмежує коло потенційних Учасників , оскільки згідно ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник який має намір взяти участь в даній процедурі закупівлі, зобов’язаний отримати експлуатаційний дозвіл, який передбачено для всіх операторів ринку , що здійснюють діяльність пов’язану з первинним виробництвом, виробництвом, реалізацією та/або обігом харчових продуктів тваринного походженнята/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами).
Таким чином обігом вважається реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі.


2. п. 5.1.2 вимагається надати договір на дезінфекцію транспортних засобів укладений з учасником. Надайте законне обгрунтування даної вимоги, адже, якщо транспорт знаходиться в оренді, або надається за договором транспортування, то дезінфекцію транспорту може здійснювати власник транспорту, орендодавець, або сторона, яка надає транспортні послуги, що жодним чином не вплине на якість виконання дезінфекційних робіт;

Замовником вважає , що встановлена в ТД вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції Учасника договору на дезінфекцію транспортних засобів, який укладений з Учасником, не суперечить законодавству та не порушує принципи здійснення публічнихзакупівель.
При встановленні даної вимоги Замовник керується ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказом №590 від 01.10.2012 року Міністерства аграрної політики та продовольства України, відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі , а також істотними та іншими умовами передбаченими в проекті договору, що укладається з Учасником – переможцем , за результатом проведення даної процедури закупівлі.
Так згідно вимог ТД Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо наявності матеріально- технічної бази, зокрема спеціальних транспортних засобів, які будуть залучені для здійснення постачання продукції та договір на дезінфекцію цих транспортних засобів укладений з учасником, який повинен бути дійсний на період поставки товару (впродовж 2020 року). Також Замовником в ТД передбачено для Учасників, які не мають власних транспортних засобів , можливість оренди таких транспортних засобів.
Необхідно відмітити, що усі договірні відносини та зобов’язання , в тому числі права та обов’язки Учасника – постачальника, виникають виключно між Замовником та Учасником. Залучення третіх сторін для виконання умов договору, який укладається за результатами даної процедури закупівлі, не передбачено чинним законодавством та ТД.
Тому Замовник вважає, що надання Учасником, в складі тендерної пропозиції, договору на дезінфекцію транспортних засобів, що має бути дійсним на період поставки товару (впродовж 2020 року), не є дискримінаційною вимогою, а також такий договір має бути заключений виключно з Учасником, тому що зобов’язання здійснювати дезінфекційні роботи та послуги транспортних засобів, які будуть залучені Учасником для здійснення постачання продукції, лягають саме на Постачальника, а не на Орендодавця який надає такі транспортні засоби Учаснику.



3. п. 5.2.1 встановлена вимога, що працівники, які відповідають за транспортування та зберігання мають бути офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника. Вище вказана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує право участі у закупівлі тих підприємств, які використовують робочу силу за допомогою аутсорсингу, або за договорами зберігання та транспортування і не зобов'язані приймати у штат даних працівників. Виходячи з вище викладеного, вимогащодонаданнямедичнихкнижок з зазначенням, щопрацівникипрацюють у учасника також є дискримінаційною.

Замовник вважає що дана вимога не є дискримінаційною та відповідає діючим нормам та законодавству України.
Доводимо до вашого відома , що згідно вимог встановлених в ТД , залучення Учасником субпідрядників не передбачено, оскільки дана процедура закупівлі передбачає закупівлю товару, а не виконання робіт чи послуг.
Звертаємо вашу увагу , що поняття «аутсорсингу» відсутнє в законодавстві України.


Згідно чинного законодавства України, для організації своєї діяльності підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, кількість працівників, посади, які вони займатимуть, а також належні їм оклади, що відображає в єдиному документі, який називається «штатний розпис».
Відповідно до листа Мінпраці від 27.06.2007 р. №162/06/187-07 затвердження «штатного розпису» є обов’язковим. Таким чином, прийняття (затвердження) штатного розписуздійснюється у виглядівиданнякерівникомпідприємства нормативного акту (наказу), у якомувизначатимутьсякількістьштатниходиниць в розрізі посад. Самі посади в штатному розписівідображаютьсязгідно з записамитрудової книжки працівника. Відповідно до Інструкції №58, записи професій та посад до трудової книжки заносятьсязгідноізнайменуванням посад, зазначені в Класифікаторіпрофесій. Таким чином, в «штатному розписі» найменування посади маєвідповідатипрофесійнимназвамробіткласифікаторупрофесій.
Крім цього, на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасникзакупівлізобов’язанийматипрацівниківсаме в штатіпідприємства, а не іншим чином. Закон вимагаєпідтвердитинаявність «працівників», що дозволить пересвідчитисьЗамовнику у відсутностіознакфіктивностідіяльностіпідприємства та добросовісності у легалізаціїнайманихпрацівників. Якщо, один директор на підприємстві як працівник,здійснює постачання товару, або надаєпослуги, якістановлять предмет закупівлі, такіобставини, викликаютьцілкомобґрунтованісумніви у прозоростіроботи такого учасника. Інформація про можливістьзалучення у майбутньомудодатковихосіб на виконання договору про закупівлю за цивільно-правовимиугодами не можебратися до увагитендернимкомітетом при розглядіпропозиціїучасника, оскільки, Замовникзобов’язанийвстановитивиконаннячиневиконаннякваліфікаційнихкритеріїв та вимог за тендерною документацієюсаме на день поданнятендерноїпропозиціїсуб’єктомгосподарювання до участі. Більш того, згіднозаконодавства про працюнеобхіднорозрізнятипоняттяпрацівниківпідприємства, щовідповідноможутьпрацюватив порядку, передбаченомуКЗпПУкраїни та становлятькваліфікаційнийкритерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на якіможуть бути покладеніокреміцивільно-правовіобов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про наданняпослуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовуєтьсявідповідальність, щопередбаченаКЗпПУкраїни, дисциплінарністягнення та заохочення, форма та графікроботи, наявністьвідпустки, лікарнянихтощо. Особи, щозалучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаютьсяпрацівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а такожнесутьвідповідальність та винагороду за наданіпослуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правовихугод. Таким чином, учасникзакупівлі повинен підтвердити, щомає в штатіофіційнопрацевлаштованихнайманихпрацівників, а не посилатись на Договори ізсуб’єктами, що не маютьвідношення до Процедуризакупівлі.
Необхідно зазначити , що Кодекс законів про працю України (ст. 169, 191), Закон України «Про охорону праці» (ст. 17), Постанова Кабінету Міністрів України №559 від 23.05.2001 р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» передбачають, що працівники підлягають обов'язковому медичному огляду під час прийому на роботу, а також профілактичним медичним оглядам у період трудової діяльності.
Всі перелічені нормативні акти в сукупності та інші спеціальні нормативні акти говорять про те, що роботодавець власним коштом зобов'язаний забезпечити для певного кола працівників проходження медичного огляду перед працевлаштуванням (попередній) та у процесі здійснення трудової діяльності працівника (періодичні) медичні огляди.
Наказом Міністерства охорони здоров'я №280 від 23.07.2002 р. були затверджені Правила щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Наказом також визначено, що перелік посад, професій та видів робіт, для яких встановлюються обов'язкові попередні медичні огляди в конкретній організації, має бути зафіксований у колективному договорі. Такий перелік розробляють на підставі зазначених вище нормативних актів за результатами атестації робочих місць за умовами праці (для посад і робіт, для яких передбачається проведення такої атестації), а також для посад, для яких умови роботи не є шкідливими чи небезпечними, але які прямо передбачені у зазначених вище нормативних актах.
Також така вимога встановлена Замовником оскільки це безпосередньо стосується застосування програм-передумов системи НАССР, яка передбачає розробку та впровадження операторами ринку харчових продуктів процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, які необхідні для виробництва, переробки та постачання безпечних харчових продуктів для споживання людиною в нашому випадку дитиною, правила поводження з харчовими продуктами, а також безпосередньо працівників персоналу потужностей підприємств харчової промисловості (операторів ринку), від яких вимагається дотримання принципів на яких базується програми-передумови системи НАССР , а також забезпечення знань та практичних навичок у розробленні, впровадженні систем управління безпечністю, їх ефективному функціонуванні, відповідно до Наказу №590 від 01.10.2012року Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

4. п. 6 ТД вимагаєтьсянадатинаступнідокументи:
документи, щозасвідчуютьякість та безпекузапропонованого товару в повномуобсязі, наявністьякихпередбаченачиннимзаконодавством (посвідченняякостіабодеклараціявиробника);
- сертифікат на систему управліннябезпечністюхарчовихпродуктів, щовідповідаєвимогам (ISO 22000), якийпідтверджуєвпровадження, застосування та постійнудію на підприємствіУчасника процедур, заснованих на принципах системианалізунебезпечнихфакторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, якийдійсний на момент укладання договору, а такожоригінал плану аудиту, щодоперевіркисистемиуправліннябезпечністюхарчовихпродуктів, щовідповідаєвимогам (ISO 22000) та звіту про результатитехнічногонагляду за сертифікацією.
Звертаємо Вашу увагу, що в Наказі №590 від 01.10.2012 року Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїни «Про затвердженняВимогщодорозробки, впровадження та застосуванняпостійнодіючих процедур, заснованих на принципах Системиуправліннябезпечністюхарчовихпродуктів (НАССР)» не маєжодноївимоги, щодоотриманнясертифікату ISO 22000, оскількисертифікація в Україні є добровільною.
Замовник вказує , що учасник повинен надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам, та який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який дійсний на момент укладання договору, а також оригінал плану аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогамта звіту про результати технічного нагляду за сертифікацією. Щодо того , що така система повинна відповідати ISO 22000 та сертификатуISO 22000, доводимо до вашого відома, що Замовник зазначив інформацію про «ISO 22000» , як приклад такої системи та документів, що можуть підтвердити її впровадження у цих Учасників, у зв’язку з тим що попередні роки, Учасники процедур закупівель , масово використовували таку форму документу, та надавали їх у складі тендерних пропозицій.
На даний час вступив в силу новий закон згідно з Наказом №590 від 01.10.2012 року Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», згідно якого оператори ринку можуть надавати інші форми документів, які повинні підтверджувати розробку, впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках(НАССР).
Так замовник гарантує , що тендерна пропозиція не буде відхилятися у зв’язку з тим, що Учасник може надати в складі своєї тендерної пропозиції аналогічні документи, в повному обсязі , які підтверджують розробку, впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).


5. ТД вимагаєтьсянадатиоригінал договору про наданнядержавних ветеринарно-санітарнихпослуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) укладеного з учасником та скан-копіїактіввиконанихробіт за останні три місяці до датиоголошенняпроцедуризакупівлі. Акцентуємо, щоветеринарніпослугинеобхіднілишевиробникам, при виробництвіпродукції, а отжевимогащодонаданняданого документу на ім'яУчасника, є дискримінаційною і обмежує потенційне коло учасників;

Замовник не погоджується з тим , що договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) необхідний лише виробникам, при виробництві продукції. Згідно ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ,ЗУ «Про ветеринарну медицину», «Кодексів законів про працю України» передбачено що послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду надаються також іншим операторам ринку та суб’єктам господарювання що здійснюють відповідну діяльність, в тому числі діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів тваринного походження.
Таким чином , наявність такого договору в Учасника, дає можливість для Замовника , на законних підставах відбору зразків запропонованої продукції та/або продукції що вже постачається Учасником, для проведення лабораторних досліджень продукції , в спеціальній акредитованій лабораторіїветеринарної медицини, що уповноважена відповідним державним органом випробовувати (вимірювати параметри, аналізувати) неїстівні продукти тваринного походження, продукти тваринного походження, репродуктивний матеріал, патологічний матеріал, ветеринарні препарати, субстанції, кормові добавки, премікси, корми тощо відповідно до спеціальних методів і процедур. Така лабораторія ветеринарної медицини - належним чином обладнана та акредитована Національною агенцією з акредитації або відповідним органом з акредитації іноземної країни лабораторія, укомплектована спеціально підготовленим персоналом, компетентним здійснювати відповідні технічні процедури, та очолювана лікарем ветеринарної медицини. Необхідно відмітити, що згідно вище вказаних законів відбір продукції для проведення лабораторних досліджень передбачає наявність уповноваженого на те ветеринарного лікаря , під час такого відбору та подальшого його транспортування до акредитованої лабораторії ветеринарної медицини.
6. ТД намагаєтьсянадатиекспертнийвисновокщодорадіологічнихвимірювань автотранспортного засобу , який буде застосованоУчасником для перевезенняпродуктівхарчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією). Якимсамезаконодавчим актом регламентується і зобов'язуєтьсяпроходженнятакоїперевірки для транспорту, щовикористовується у внутрішніхперевезеннях?
Під час встановлення даної вимоги , Замовник керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів які безпосередньо контактуютьз сировиною та продукцією, яка може поставлятися до закладів охорони здоров’я, та мати негативний вплив на життя та здоров’я населення..
Необхідно відмітити , що наявні випадки, коли суб’єкти господарської діяльності використовували власні , або орендовані транспортні засоби та обладнання, яке раніше експлуатувалось у зонах підвищеної небезпеки та відчуження, в результаті якого таке обладнання отримувало , або могло отримати відповідне випромінення.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того,що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 1 – м'ясо яловичини
Опис предмету закупівлі:
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 380 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 900,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 грудня 2019 13:28
Закінчення: 20 грудня 2019 13:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14000 кг
м'ясо яловичини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 2 133 600,00
UAH з ПДВ
2 133 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 2 149 000,00
UAH з ПДВ
2 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 13:20
Електронний підпис
24 грудня 2019 13:16
Документи переможця
20 грудня 2019 15:30
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:11
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:04
57. План аудиту ISO_18.PDF
18 грудня 2019 11:04
57. План аудиту ISO 22000_2018.PDF
18 грудня 2019 11:04
57. ISO 22000_2018_19.pdf
18 грудня 2019 11:04
57. ISO 9001_2015_19.pdf
18 грудня 2019 11:04
57. 1. ISO 22000_19 (1).pdf
18 грудня 2019 11:04
57. 1 ISO 9001_19.pdf
18 грудня 2019 11:04
53. Гарант лист зразки.PDF
18 грудня 2019 11:03
45. Довідки стаття 17.PDF
18 грудня 2019 11:03
34. Медична карта Жук ВІ.PDF
18 грудня 2019 11:03
33. Довідка працівники.PDF
18 грудня 2019 11:03
34. Медична карта Жук РМ.PDF
18 грудня 2019 11:03
21. Свідоцтво 1164.pdf
18 грудня 2019 11:03
21. Свідоцтво 1057.pdf
18 грудня 2019 11:03
21 . Свідоцтво7075.pdf
18 грудня 2019 11:03
18. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
18 грудня 2019 11:03
17. Свідоцтво АХ9625ЕВ.pdf
18 грудня 2019 11:03
17. Свідоцтво AX6135НA.pdf
18 грудня 2019 11:02
4. Статут копія.PDF
18 грудня 2019 11:02
3. Довіреність Волошко.PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 14:26
Електронний підпис
17 грудня 2019 11:28
16Технічні вимоги лот _1.pdf
17 грудня 2019 11:28
7Акти вет. послуг.pdf
17 грудня 2019 11:28
4Плану аудиту.pdf
17 грудня 2019 11:28
2.Документи ISO 22000.pdf
17 грудня 2019 11:28
20Лист відгук.pdf
17 грудня 2019 11:28
19Аналогічний договір.pdf
17 грудня 2019 11:28
16Лист роз_яснення.pdf
17 грудня 2019 11:28
10Проект договору лот _1.pdf
17 грудня 2019 11:28
8.Лист гарантія лот _2.pdf
17 грудня 2019 11:28
1.оригінал Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
Переможець 2 133 600,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
2 133 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 11:18
ДУ№2 від 15.06.2020 П Роман збільшення ціни мясо.pdf зміни до договору
18 червня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 12:28
ДУ № 1 від 11.02.2020 зменьшення мясо Підприємство Роман.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 12:26
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 11:11
Договір № 09.01.1 від 09.01.2020 мясо яловичини.pdf укладений
09 січня 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 09/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 5909.2
Номер договору про закупівлю: 09/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 914 385,42
UAH