Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
17 950,00 UAH
UA-2019-12-03-000766-a 5175c35e93dd4c63809c533fbb7c9832
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шперлінг Тетяна Анатоліївна

+380612333544 nmc.zaporizhya@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26317036
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Леніна, б. 180А
Контактна особа: Шперлінг Тетяна Анатоліївна
+380612333544
nmc.zaporizhya@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 15:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 15:16
Початок аукціону: 11 грудня 2019 14:19
Очікувана вартість: 17 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний 180-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 15:12
Договір комп_ютер.doc
03 грудня 2019 15:12
Специфікація комп'ютер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 12:03
Дата відповіді: 04 грудня 2019 15:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10, Замовник має право на власний розсуд визначати вимоги до предмету закупівлі, вказувати аналоги предмета закупівлі є його правом, а не обов’язком. Враховуючи вищенаведене, аналоги торгових марок або моделей які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації Замовника до розгляду прийматись не будуть, про що викладено у Тендерній документації (Примітка у Додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до «ДОКУМЕНТАЦІЇ для здійснення закупівлі через систему електронних закупівель»).

2) Викладені в Додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до «ДОКУМЕНТАЦІЇ для здійснення закупівлі через систему електронних закупівель» є достатньо конкретними щодо моделей, торгових марок, технічних характеристик предмету закупівлі, назви і т.і. Форма «Цінової пропозиції» (Додаток 2 до «ДОКУМЕНТАЦІЇ для здійснення закупівлі через систему електронних закупівель») передбачає подання учасниками закупівлі своєї цінової пропозиції згідно з технічними вимогами Замовника (див. абзац 1 «Цінової пропозиції»).

3) До участі у закупівлі допускаються всі учасники на рівних умовах. Всі пропозиції від учасників будуть розглянуті по остаточній ціновій пропозиції (див. п.7.1 «ДОКУМЕНТАЦІЇ для здійснення закупівлі через систему електронних закупівель»).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ" 17 147,00
UAH з ПДВ
16 967,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 17 000,00
UAH з ПДВ
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:27
Висновок СЕСДЦ 2.jpg
13 грудня 2019 10:27
Висновок СЕС_2ДЦ.jpg
13 грудня 2019 10:20
1 Оновлена UA-2019-12-03-000766-a.pdf
10 грудня 2019 13:52
Паспорт 2.pdf
10 грудня 2019 13:52
Паспорт 1.pdf
10 грудня 2019 13:52
Лист згода.pdf
10 грудня 2019 13:52
Захист довкілля.pdf
10 грудня 2019 13:52
Довідка ліцензування.pdf
10 грудня 2019 13:52
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2019 13:52
Відкриття рахунку.pdf
10 грудня 2019 13:52
Арифметични помилкі.pdf
10 грудня 2019 13:52
5 Авторизація.pdf
10 грудня 2019 13:52
4 Контактна інформація.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:54
Авторизаційний лист (3).pdf
05 грудня 2019 16:54
Досвід 2000.rar
05 грудня 2019 16:54
Сервіс_центри.pdf
05 грудня 2019 16:54
!Пропозиція17000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"
#1416005110
Рішення скасоване 16 967,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:00
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"
#1416005110
Переможець 16 967,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:03

Документи

13 грудня 2019 15:35
Протокол 18

Документи

13 грудня 2019 16:02
протокол 18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"
#1416005110
16 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 16:02
протокол 18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 97 укладений
21 грудня 2019 10:40