Придбання комплектів телемедичного обладнання
Очікувана вартість
2 076 000,00 UAH
UA-2019-12-03-000731-a abe440819c4e4745a77f694ce7c5054b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38456539
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, ПРОВУЛОК ШЕВЧЕНКА , будинок 9
Контактна особа: Цогла Марина Юріївна
+380976881965
irshava.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 15:03
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 15:03
Очікувана вартість: 2 076 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

03 грудня 2019 15:04
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 14:59
Тендерна документація КНП ІЦПМД 2019 рік (Телемедицина)

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання комплектів телемедичного обладнання ЛОТ 1 - Комплект обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини з ЕКГ код ДК 021:2015 - 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 19 грудня 2019 15:49
Закінчення: 19 грудня 2019 16:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 комп.
Комплект обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини з ЕКГ
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Доставка: 90100, Україна, Закарпатська область, Іршава, , пров. Шевченка 9
Дата доставки: 31 січня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 1 318 668,00
UAH з ПДВ
1 318 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕДМИР" 1 314 000,00
UAH з ПДВ
1 314 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 13:53
sign.p7s
18 грудня 2019 13:52
_цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 13:52
_технічна частина.pdf
18 грудня 2019 13:52
_кваліфікація.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 10:06
sign.p7s
21 січня 2020 10:04
Документи переможця.pdf
26 грудня 2019 13:29
sign.p7s
17 грудня 2019 12:37
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕДМИР"
#33586230
Переможець 1 314 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 09:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР"
#33586230
1 314 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 січня 2020 09:28
Договір укладений
31 січня 2020 09:19
sign.p7s зміни до договору
12 червня 2020 17:14
sign.p7s зміни до договору
10 червня 2020 08:25
ду 4 до договору 11 2020.PDF зміни до договору
10 червня 2020 08:21
sign.p7s зміни до договору
29 квітня 2020 08:51
дод. угода 3.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 08:47
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2020 14:49
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
13 лютого 2020 14:44
sign.p7s зміни до договору
31 січня 2020 09:55
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
31 січня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку підтверджується рішенням сесії Іршавської районної ради Закарпатської області, яка відбулась 30 січня 2020 року, відповідно до якого було затверджено фінансування даної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Покупця з лютого 2020 року
Номер договору про закупівлю: 11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із ситуацією, яка склалася в Україні, а саме введенням карантину та інших обмежувальних заходів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором.
Номер договору про закупівлю: 11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів
Номер договору про закупівлю: 11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 1 310 078,31
UAH (в тому числі ПДВ 82 040,91 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку