Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
347 521,52 UAH
UA-2019-12-03-000560-c 6344b814c2764d2da8cd3882d728a15e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ідрісов Костянтин Георгійович

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Ідрісов Костянтин Георгійович
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 13:42
Оскарження наміру укласти договір: 09 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145635 кВт*год
Електрична енергія активна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000016 ● e7078b542a414c09bd7b1302755835fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


10.03.2020 № 13
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 10.03.2020 № 13
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 1" UA-2019-12-03-000560-c 03.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-13 13:01:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія» (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), очікуваною вартістю 347 521,52 грн з ПДВ (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000560-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Надання інформації щодо стану виконання на даний час угоди від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409 на суму 347 521,52 грн з ПДВ (в частині розрахунків, стану надання товару – електричної енергії), укладеної з ТОВ «Донецькі енергетичні послуги».
Інформації щодо наявної на даний час кредиторської чи дебіторської заборгованості по розрахункам за угодою від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-17 19:20:56

Пояснення щодо розрахунків

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія» (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), очікуваною вартістю 347 521,52 грн з ПДВ (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000560-c) повідомляємо наступне.
На даний час строк дії угоди від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409 на суму 347 521,52 грн з ПДВ закінчився (до 31.12.2019року).
За вищезазначеною угодою було проведено наступні розрахунки:
Оплата фактично поставленого товару за актом №5/11 від 09.12.2019р. (Платіжне доручення №284 від 18.12.19р. на суму 165 057,16 грн. з ПДВ)
Оплата фактично поставленого товару за актом №409/12 від 19.12.2019р. (Платіжне доручення № 313 від 19.12.19р. на суму 82 464,36 грн з ПДВ та №741 від 27.12.2019р. на суму 36 843,92 грн з ПДВ)
Загальна вартість розрахунків за угодою від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409 склала 284365,44 грн.
На даний час відсутня кредиторська чи дебіторська заборгованості по розрахункам за угодою від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Донецькі енергітичні послуги"
#42086719
Переможець 347 521,52
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:42

Документи

03 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
03 грудня 2019 13:39
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 13:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Донецькі енергітичні послуги"
#42086719
347 521,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
03 грудня 2019 13:39
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 21:57
звіт укладений
31 березня 2020 21:55
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:17
угода409.pdf укладений
09 грудня 2019 11:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 284 365,44
UAH (в тому числі ПДВ 47 394,24 UAH)