Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1" |
Код ЄДРПОУ: | 01990683 |
Місцезнаходження: | 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2 |
Контактна особа: |
Ідрісов Костянтин Георгійович +380629469256 tender.hospital1897@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 13:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 грудня 2019 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-10-000016 ● e7078b542a414c09bd7b1302755835fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.03.2020 № 13
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 10.03.2020 № 13
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 1" UA-2019-12-03-000560-c 03.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-13 13:01:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія» (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), очікуваною вартістю 347 521,52 грн з ПДВ (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000560-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Надання інформації щодо стану виконання на даний час угоди від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409 на суму 347 521,52 грн з ПДВ (в частині розрахунків, стану надання товару – електричної енергії), укладеної з ТОВ «Донецькі енергетичні послуги».
Інформації щодо наявної на даний час кредиторської чи дебіторської заборгованості по розрахункам за угодою від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-17 19:20:56
Пояснення щодо розрахунків
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія» (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), очікуваною вартістю 347 521,52 грн з ПДВ (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000560-c) повідомляємо наступне.
На даний час строк дії угоди від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409 на суму 347 521,52 грн з ПДВ закінчився (до 31.12.2019року).
За вищезазначеною угодою було проведено наступні розрахунки:
Оплата фактично поставленого товару за актом №5/11 від 09.12.2019р. (Платіжне доручення №284 від 18.12.19р. на суму 165 057,16 грн. з ПДВ)
Оплата фактично поставленого товару за актом №409/12 від 19.12.2019р. (Платіжне доручення № 313 від 19.12.19р. на суму 82 464,36 грн з ПДВ та №741 від 27.12.2019р. на суму 36 843,92 грн з ПДВ)
Загальна вартість розрахунків за угодою від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409 склала 284365,44 грн.
На даний час відсутня кредиторська чи дебіторська заборгованості по розрахункам за угодою від 09.12.2019 б/н про закупівлю електричної енергії на 2019 рік до договору про постачання електричної енергії від 02.01.2019 № 409.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Донецькі енергітичні послуги" #42086719 |
Переможець |
347 521,52
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 21:57
|
звіт | укладений |
31 березня 2020 21:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 11:17
|
угода409.pdf | укладений |
09 грудня 2019 11:03
|