Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по проведенню незалежної експертної оцінки нерухомого майна
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-12-03-000379-c 2dc5576b9ae84160bdc446bddd71f429
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шитікова Анна Анатоліївна

0508725849 ecsolom17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4
Код ЄДРПОУ: 30212155
Вебсайт: http://clinik4health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Контактна особа: Шитікова Анна Анатоліївна
0508725849
ecsolom17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 13:46
Початок аукціону: 11 грудня 2019 13:46
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по проведенню незалежної експертної оцінки нерухомого майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-000379-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Консалтингова фірма "Експоком", Код ЄДРПОУ:33528116
Дата подання: 04 грудня 2019 11:11
щодо застосування одних і тих же критеріїв, що звужують конкуренцію
Вже не вперше при процедурах закупівель міських клінічних лікарень застосовуються критерії, що звужують конкуренцію та в результаті проведення закупівель виявляється один і той же переможець. Це наводить на думку, що умови закупівель прописані під одного або двох пов’язаних між собою учасників? Замовник вимагає наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, які є сугубо добровільними та відноситься до менеджменту, а не до якості оцінки. Але як зазначають замовники, ці вимоги (ISO 9001:2015, IDT) задовольняють основну потребу допорогових публічних закупівель – дають можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії. Постачальника, якого вже перевірила незалежна, непов’язана стороння організація із сертифікації, тобто того, хто має сертифікат та довів незалежній третій стороні свою спроможність відповідати вимогам стандарту, як гарантію високої якості своєї продукції чи послуг. При цьому Замовник вимагає додатково також наявність не менше 2 (двох) оцінювачів з сертифікатами, що видані не менше 15 років тому. Чому саме 15 років, а не 10 або не 20 років Замовник пояснень не дає? Яким чином це впливає на якість оцінки, якщо вами вже запроваджений один із критеріїв якості - це сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю? Прошу вас визначитися с критерієм якості послуг та прибрати одну із зазначених вище умов із закупівлі. Вважаємо - Замовником навмисно застосовуються декілька критеріїв, що стосуються якості виконання робіт, як такі що є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, це не відповідає вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати один із критеріїв із умов кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 09:49
Тендерний комітет не вбачає підстав для задоволення скарги
У зверненні вказано абсолютно два різних критерії.
ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції, послуг, робіт на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи виробників, постачальників виконавців.
Стосовно наявності не менше 2 (двох) оцінювачів з сертифікатами, що видані не менше 15 років тому - ця вимога характеризує виконавця як досвідчену компанію з професійними оцінщиками, наявну гідну матеріальну технічну базу та яка веде наукові і соціальні проекти для швидкого та якісного виконання роботи (оцінки майна.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" 155 880,00
UAH з ПДВ
155 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" 187 800,00
UAH з ПДВ
187 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:05
13. Розділ статуту.pdf
10 грудня 2019 12:05
12.2. Код адмін.послуг.pdf
10 грудня 2019 12:05
12.1. Опис.pdf
10 грудня 2019 12:05
12. Статут ЛГ.pdf
10 грудня 2019 12:05
11.4. мтб ПО.pdf
10 грудня 2019 12:05
11.3. мтб повірка.pdf
10 грудня 2019 12:05
11.2. мтб дог к-п.pdf
10 грудня 2019 12:05
11. МТБ.pdf
10 грудня 2019 12:05
10. ISO 050919.pdf
10 грудня 2019 12:05
9.5. СОД 2014.pdf
10 грудня 2019 12:05
9.4. 2019_Харрісон_ойл.pdf
10 грудня 2019 12:05
9.2. 2017 Оранта.pdf
10 грудня 2019 12:05
9.1. 2016 Оранта.pdf
10 грудня 2019 12:05
8.1.5.ЛП Гончар Д.О..pdf
10 грудня 2019 12:05
8.1.4. Оцінювач Осіпова.pdf
10 грудня 2019 12:05
8.1.3. Оцінювач Кришталь.pdf
10 грудня 2019 12:05
8.1.2. Оцінювач Денисова.pdf
10 грудня 2019 12:05
8.1.1. Оцінювач Гончар.pdf
10 грудня 2019 12:05
8.1. СОД 2017.pdf
10 грудня 2019 12:05
8. Працівники.pdf
10 грудня 2019 12:05
6. Проект договру.pdf
10 грудня 2019 12:05
5. Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 12:05
4. ЛЗ персон.дані.pdf
10 грудня 2019 12:05
2. Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2019 12:05
1. Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Консалтингова компанія "Острів"

ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Консалтингова компанія "Острів"
#38506047
Відхилено 155 880,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:15
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
#39403451
Переможець 187 800,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:16

Документи

13 грудня 2019 16:15
267-Пр.PDF

Документи

13 грудня 2019 16:16
268-Пр.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
#39403451
187 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 16:16
268-Пр.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:18
Оцінка нерухомого майна.PDF укладений
20 грудня 2019 12:17