Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)»
Очікувана вартість
194 740,00 UAH
UA-2019-12-03-000173-b ● b705b1b1e5ab4ba0ab1839ab635bc71e
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 09:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 194 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 973,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини
Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 24220000-2 — Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 09:02 |
Проект договору екстракти.docx |
03 грудня 2019 09:02 |
ОГОЛОШЕННЯ екстракти.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:24
Дата відповіді: 04 грудня 2019 16:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, оголошення не містить інформацію про конкретну торгову марку Товару. В складі пропозиції Учасник повинен вказувати конкретну назву запропонованого товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні. Ціна пропозиції розглядається як остаточна. Дякуємо.
Кольори фарби МА-15
Дата подання: 04 грудня 2019 13:52
Дата відповіді: 04 грудня 2019 16:27
Шановний замовник, у додатку №2 до ТД зазначено, що Вам потрібна Фарба масляна МА-15 різнокольорова в асортименті(металева банка 2,5 кг). Скажіть будь ласка, чи потрібен Вам білий колір, якщо так, то яким технічним характеристикам має відповідати білий колір?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, закупівля товару «Фарба масляна МА-15 різнокольорова в асортименті (металева банка 2,5 кг.)» передбачає закупівлю фарби білого кольору. Фарба масляна МА-15 біла повинна відповідати наступним параметрам: Склад нелетких речовин в межах 75±5%; Масова частка плівкоутворювальної речовини – не менше 30%; Масова доля летючої речовини – не більше 14%; Стійкість покриття до статичного впливу води – не менше 0,5 годин; Ступінь перетиру не більше 40 мкм. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-03-000173-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес", Код ЄДРПОУ:32851360
Дата подання: 03 грудня 2019 10:51
Дискримінаційні вимоги!
Вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, затвердженої Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників, та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства.
Технічні, кількісні, кісні та інші характеристики товару за предметом закупівлі «ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)» містять дискримінаційні вимоги, а саме «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм». Данні характеристики притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР».
Скаржник зазначає, що в Україні існують багато виробників предмету закупівлі, які можуть поставити Замовнику еквівалентний товар з необхідними технічними параметрами, який буде здатний виконувати свої функції для Замовника, проте чітке «прописування» параметрів під конкретного виробника не дає їм можливості брати участь у закупівлі, оскільки КОЖЕН ВИРОБНИК МАЄ СВОЇ ОСОБЛИВОСТІ, МАЄ СВОЇ ТУ, АЛЕ ФУНКЦІОНАЛЬНО ТОВАР Є ОДНАКОВИМ (технічні характеристики не бувають однаковими у різних виробників, оскільки, якщо б параметри були однаковими у різних заводів-виробників це було б порушенням законодавства в сфері міжнародного захисту інтелектуального права). Тому, не вбачається за можливе підтвердити та відповідати КОЖНОМУ показнику, який прописав Замовник.
Скаржник вимагає не нехтувати даними вимогою, поважити, виконувати та дотримуватись норм діючого законодавства, в тому числі щодо принципів публічних закупівель, взявши дані пропозиції за основу та внести зміни в Технічні, кількісні, якісні та інші характеристики товару за предметом закупівлі «ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)» та виключити пункти «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм», які притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР».
В разі не внесення відповідних змін до тендерної документації будемо вимушені звернутися з оскарженням умов закупівлі до Антимонопольного комітету України в постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, затвердженої Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників, та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства.
Технічні, кількісні, кісні та інші характеристики товару за предметом закупівлі «ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)» містять дискримінаційні вимоги, а саме «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм». Данні характеристики притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР».
Скаржник зазначає, що в Україні існують багато виробників предмету закупівлі, які можуть поставити Замовнику еквівалентний товар з необхідними технічними параметрами, який буде здатний виконувати свої функції для Замовника, проте чітке «прописування» параметрів під конкретного виробника не дає їм можливості брати участь у закупівлі, оскільки КОЖЕН ВИРОБНИК МАЄ СВОЇ ОСОБЛИВОСТІ, МАЄ СВОЇ ТУ, АЛЕ ФУНКЦІОНАЛЬНО ТОВАР Є ОДНАКОВИМ (технічні характеристики не бувають однаковими у різних виробників, оскільки, якщо б параметри були однаковими у різних заводів-виробників це було б порушенням законодавства в сфері міжнародного захисту інтелектуального права). Тому, не вбачається за можливе підтвердити та відповідати КОЖНОМУ показнику, який прописав Замовник.
Скаржник вимагає не нехтувати даними вимогою, поважити, виконувати та дотримуватись норм діючого законодавства, в тому числі щодо принципів публічних закупівель, взявши дані пропозиції за основу та внести зміни в Технічні, кількісні, якісні та інші характеристики товару за предметом закупівлі «ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)» та виключити пункти «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм», які притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР».
В разі не внесення відповідних змін до тендерної документації будемо вимушені звернутися з оскарженням умов закупівлі до Антимонопольного комітету України в постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель).
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 16:55
На Вашу вимогу повідомляємо, що технічнівимоги до характеристик фарбмарки МА-15 були розроблені відповідно до ГОСТ 10503-71, котрий був введений 01.07.1972 року. У даному документі приведені якісні та кількісні параметри, яким мають відповідати фарби МА15кольорові згідно задуму розробників та згідно яких дана марка фарб має виготовлятися, зокрема: «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, не більше 12%», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм»
Незважаючи на те, що на даний моментГОСТ 10503-71втратив чинність,на ринку України присутні більше 2-х виробників, що виготовляють фарби марки МА-15 відповідно до даного стандарту та зазначених в документації закупівлі технічних вимог.
Таким чином, звинувачення зі сторони учасника щодо того, що зазначені в документації закупівлі технічні вимоги («Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, не більше 12%», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм») є дискримінаційними, оскільки дані характеристики притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР», є безпідставним, оскільки в Україні є, принаймні, два виробника, які можуть поставити продукцію, що відповідає зазначеним характеристикам.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Незважаючи на те, що на даний моментГОСТ 10503-71втратив чинність,на ринку України присутні більше 2-х виробників, що виготовляють фарби марки МА-15 відповідно до даного стандарту та зазначених в документації закупівлі технічних вимог.
Таким чином, звинувачення зі сторони учасника щодо того, що зазначені в документації закупівлі технічні вимоги («Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, не більше 12%», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм») є дискримінаційними, оскільки дані характеристики притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР», є безпідставним, оскільки в Україні є, принаймні, два виробника, які можуть поставити продукцію, що відповідає зазначеним характеристикам.
Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2019-12-03-000173-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес", Код ЄДРПОУ:32851360
Дата подання: 05 грудня 2019 17:57
Невідповідність технічних вимог.
Шановний Замовник, як Ви зазначили в відповіді ГОСТ 10503-7 на даний час втратив чинність, тому виготовлена продукція за даним нормативним документом є контрафактною. За нашими даними тільки єдиний виробник, а саме ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР» має ТУ яке відповідає наступним вимогам «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм». Якщо Вам відома інша інформація просимо повідомити 2 виробників які виготовляють таку продукцію за діючими ТУ, що відповідає всім Вашим вимогам.
Додатково повідомляємо що сукупність всіх технічних вимог, що наведені в тендерній документації фізично не можуть буті виконані жодним виробником. Так як підсумок летких та нелетких речовин має дорівнювати 100 відсоткам, але за Ваших вимог дані фізичні властивості лакофарбового матеріалу не збігаються!
В разі відмови повідомити двох виробників, а також не усунення невідповідностей в технічних вимогах будемо рахувати Вашу відповідь необґрунтованою та формальною, а умови закупівлі такими що обмежують коло учасників що призведе до необґрунтованої перевитрати державних коштів. Залишаємо за собою право на оскарження умов закупівлі в відповідних органах.
Розгорнути
Згорнути
Додатково повідомляємо що сукупність всіх технічних вимог, що наведені в тендерній документації фізично не можуть буті виконані жодним виробником. Так як підсумок летких та нелетких речовин має дорівнювати 100 відсоткам, але за Ваших вимог дані фізичні властивості лакофарбового матеріалу не збігаються!
В разі відмови повідомити двох виробників, а також не усунення невідповідностей в технічних вимогах будемо рахувати Вашу відповідь необґрунтованою та формальною, а умови закупівлі такими що обмежують коло учасників що призведе до необґрунтованої перевитрати державних коштів. Залишаємо за собою право на оскарження умов закупівлі в відповідних органах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
51 792,00
UAH з ПДВ
|
51 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
58 422,00
UAH з ПДВ
|
58 422,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий Київ" |
184 860,00
UAH з ПДВ
|
184 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
51 792,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 14:40
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Відхилено |
58 422,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 14:46
|
ТОВ "Чистий Київ" #39996524 |
Переможець |
184 860,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 10:56
|
Договір фарба.PDF | укладений |
16 грудня 2019 15:47
|