Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гігієнічні прокладки LIBRESSE Classic Normal w sw 12x20p soft, Гігієнічні прокладки LIBRESSE Classic Super w sw 12x18p
Очікувана вартість
22 889,52 UAH
UA-2019-12-03-000097-a 35a731836898484c9ab15b95877d01a4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ком'яхова Ольга Володимирівна

+380993142996 Kuinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Оскільський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189601
Місцезнаходження: 64340, Україна , Харківська обл., село Оскіл, вулиця Лісна будинок 1
Контактна особа: Ком'яхова Ольга Володимирівна
+380993142996
Kuinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Гігієнічні прокладки LIBRESSE Classic Normal w sw 12x20p soft, Гігієнічні прокладки LIBRESSE Classic Super w sw 12x18p
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, Ізюмський р-н, с. Оскіл, вул. Лісна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
НК 024:2019: 40545 — Прокладка гігієнічна, неароматизованим

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кожна партія товару оплачується на поточний рахунок Постачальника на протязі 30 календарних днів після поставки партії товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УА ТОВ "ЄВРОМІКС" ІІ
#24998380
Переможець 22 889,52
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 09:58

Документи

03 грудня 2019 09:58
Електронний підпис
03 грудня 2019 09:57
Договір № 6509/КН

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 10:05
Договір № 6509/КН укладений
03 грудня 2019 10:04