Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень та кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій).
Очікувана вартість
386 056,00 UAH
UA-2019-12-03-000002-a 7efcf657cbc24358bfb54acca85d549e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Зоя Вікторівна

+380384040768 zosh6@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Код ЄДРПОУ: 22786917
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька обл., місто Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 98
Контактна особа: Пасічник Зоя Вікторівна
+380384040768
zosh6@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 00:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 13:10
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 13:10
Початок аукціону: 19 грудня 2019 13:04
Очікувана вартість: 386 056,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 930,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55500000-5: Послуги їдалень та кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35096 послуга
Послуги їдалень та кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівка, Героїв Небесної Сотні, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги
35096 послуга
Послуги їдалень та кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівка, Героїв Небесної Сотні, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 23:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 00:33
Додаток 2.doc
03 грудня 2019 00:33
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000228 ● f288cef515eb422c9ce1045849fb1dc3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.12.2019 №57

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю
органів влади, оборони,
правоохоронних органів та
місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 05.12.2019 №57
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-03-000002-a 03.12.2019
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 грудня 2019 16:11
Коментар щодо відміни: Відмінена закупівля згідно статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
16 грудня 2019 16:10
протокол