Послуги їдалень та кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій).
Очікувана вартість
386 056,00 UAH
UA-2019-12-03-000002-a 7efcf657cbc24358bfb54acca85d549e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Зоя Вікторівна

+380384040768 zosh6@i.ua

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Код ЄДРПОУ: 22786917
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька обл., місто Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 98
Контактна особа: Пасічник Зоя Вікторівна
+380384040768
zosh6@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 13:10
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 13:10
Початок аукціону: 19 грудня 2019 13:04
Очікувана вартість: 386 056,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 930,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55500000-5: Послуги їдалень та кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35096 послуга
Послуги їдалень та кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівка, Героїв Небесної Сотні, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги
35096 послуга
Послуги їдалень та кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівка, Героїв Небесної Сотні, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 23:30
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 00:33
Додаток 2.doc
03 грудня 2019 00:33
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000228 ● f288cef515eb422c9ce1045849fb1dc3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-05 16:59:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.12.2019 №57

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю
органів влади, оборони,
правоохоронних органів та
місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 05.12.2019 №57
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-03-000002-a 03.12.2019
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна організація (установа, заклад) Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6, 22786917, Україна, місто Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 98
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги їдалень та кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій)., 386056UAH, 55500000-5, ДК021, 35096, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 7efcf657cbc24358bfb54acca85d549e, 2019-12-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 05 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шепетівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Хмельницької області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 №б/н. Проведеним моніторингом встановлено, що в порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок №454), Замовник визначив предмет закупівлі на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником третьої цифри основного словника. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Порушень законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 грудня 2019 16:11
Коментар щодо відміни: Відмінена закупівля згідно статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
16 грудня 2019 16:10
протокол

Актуальні тендери

До пошуку