Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них За кодом ДК 021:2015 39110000-6 (39113300-0 «Банкетки")
Очікувана вартість
16 640,00 UAH
UA-2019-12-02-004049-b 97014ec322e64a54abf61e4af66c9ce1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бернадська Світлана Борисівна

380444824199 office@ruszn07.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393782
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ярославська, 31-Б
Контактна особа: Бернадська Світлана Борисівна
380444824199
office@ruszn07.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 19:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 16 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 166,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
За кодом ДК 021:2015 39110000-6 (39113300-0 «Банкетки")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
За кодом ДК 021:2015 39110000-6 (39113300-0 «Банкетки")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Ярославська 31 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них За кодом ДК 021:2015 39110000-6 (39113300-0 «Банкетки") Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 10:53
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Запропоновані товари можуть бути аналогами, але відповідної якості 2) Дотримуючись принципу недискримінації учасників , до участі допускаються всі учасники, які виявили бажання прийняти участь в закупівлі. Ціна пропозиції учасника (незалежно від його статусу) буде розглядатися, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 14 580,00
UAH з ПДВ
14 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 01:37
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 01:37
СЕС фурнітура.pdf
05 грудня 2019 01:37
СЕС тканина 1.pdf
05 грудня 2019 01:37
СЕС ППУ.pdf
05 грудня 2019 01:37
СЕС Кіспрі.pdf
05 грудня 2019 01:37
СЕС ДСП Кроноспан.pdf
05 грудня 2019 01:37
Сертифікат Кіспрі.pdf
05 грудня 2019 01:37
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 01:37
Лист гарантія товар.pdf
05 грудня 2019 01:37
Захист довкілля.pdf
05 грудня 2019 01:37
Документ_ЄДР_1005950873.zip
05 грудня 2019 01:37
Док. ФО-П.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка8.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка7.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка6.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка5.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка4.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка3.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка2.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка1.pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка товар 2019р..pdf
05 грудня 2019 01:37
Довідка про компанію.pdf
05 грудня 2019 01:37
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
05 грудня 2019 01:37
аналог договори.pdf
05 грудня 2019 01:37
1-реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
Переможець 14 580,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:29

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
14 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 112 36.pdf укладений
13 грудня 2019 19:41