Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Системні блоки).
Очікувана вартість
199 110,00 UAH
UA-2019-12-02-004039-b ● 0facede3234d415f8adfbbe9fe783de4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 199 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля проводиться шляхом перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури: ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-21-001451-b, UA-2019-08-23-001870-с, UA-2019-11-15-002856-b.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату поставленого Товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 19:11 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 10:54
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар має відповідати технічним вимогам додатку 1 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до вимог додатку 1 документації Учасники торгів мають зазначити в складі пропозиції виробника та модель запропонованого товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
168 798,00
UAH з ПДВ
|
150 190,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
182 112,00
UAH з ПДВ
|
150 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" |
199 080,00
UAH з ПДВ
|
199 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
150 190,32
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 18:10
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
150 192,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 18:12
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" #42831727 |
Переможець |
199 080,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 545-19 (Системні блоки).pdf | укладений |
19 грудня 2019 10:02
|