Канцелярські товари
Очікувана вартість
193 258,00 UAH
UA-2019-12-02-003957-b 27acee517ceb46fc9299bcf300ffc136
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 40333440
Місцезнаходження замовника: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул.Смілянська буд. 120
Контактна особа замовника: Ткаченко Сергій Васильович
+380472630527
ck-oblsanupr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:58
Очікувана вартість: 193 258,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 966,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


комплект канцелярських товарів відповідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект канцелярських товарів відповідно специфікації. (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Смілянська буд. 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 грудня 2019 18:29
Електронний цифровий підпис
02 грудня 2019 18:28
ОГОЛОШЕННЯ канцелярія 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 10:55
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Вимоги до предмета закупівлі зазначені в пп. 3.2. п. 3 оголошення. 2) Відповідно до наказів Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 №10 та від 20.03.2019 №11 замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі. Жодних повноважень у замовника щодо зобов’язання вчинення дій учасником закупівлі не передбачено. 3) Оцінювання пропозицій здійснюється електронною системою закупівель. Замовником лише розглядаються пропозиції учасників у порядку сформованому електронною системою закупівель від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Заміна товару
Дата подання: 04 грудня 2019 11:19
Дата відповіді: 04 грудня 2019 15:24
Чи можливо замість Конверт С4 з розширенням, крафт 110г/м2, самоклейкий збільшити на 150 шт кількість Конверт С4 білий 90г/м2, самоклейкий?
Відповідь: Дана заміна не є аналогом.
Заміна товару
Дата подання: 04 грудня 2019 15:20
Дата відповіді: 04 грудня 2019 17:21
Доброго дня, шановний замовнику, ми ТОВ "Браво-ПАП", просимо Вас, розглянути можливість заміни торгових марок(при збережені технічних характеристик) по наступним позиціям Папір для офісної техніки класу В, формат А-4, щільність 80 г/м², яскравість - 110%, непрозорість - 92% , білизна 161%, пачка 500 аркушів: TM Maestro (Spesial - orange packaging)- замінити на папір для офісної техніки класу А, формат А-4, щільність 80 г/м², яскравість - 110%, непрозорість - 93% , білизна 161%, пачка 500 аркушів, TM: Xerox Premier Гумка SCHOLZ 4908/30 на аналог іншої торгової марки, наприклад: AXENT,ECONOMIX .. Маркер текстовий клиноподібний, ширина лінії 1-5мм, трикутний ергономічний корпус (зелений) TM Sholz, TM Amos,Маркер текстовий клиноподібний, ширина лінії 1-5мм, трикутний ергономічний корпус (жовтий)TM Sholz, TM Amos, Маркер текстовий клиноподібний, ширина лінії 1-5мм, трикутний ергономічний корпус (помаранчевий)TM Sholz, TM Amos-на аналог іншої торгової марки, наприклад:AXENT,Centropen Олівець чорнографітний HB "Acmeliae" "Eco"-на аналог іншої торгової марки, наприклад:AXENT Ручка масляна Piano "Comfort Grip" 0,7мм синяя з гумовим грипом, синя, Ручка масляна Piano "Comfort Grip" 0,7мм чорна з гумовим грипом, чорна- на аналог іншої торгової марки, наприклад: Maxriter Файл А4+, глянець, товщина 40 мкм Fresh Up (пачка 100 шт.)-на аналог іншої торгової марки, наприклад:AXENT
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не заперечуємо розглянути як аналогічні (або кращі) товари:
1. папір класу А, формат А-4, Xerox Premier
2. файли А4+, глянець, товщина 40 мкм (пачка 100 шт.) торгової марки AXENT
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-02-003957-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 10 грудня 2019 15:48
Невідповідність пропозиції
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-12-02-003957-b «Канцелярські товари», який проходив 09.12.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл 101219 вимога UA-2019-12-02-003957-b.pdf) та відхилити пропозицію учасника ТОВ «ВКФ «ВВ»» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2019 15:37
прийняте рішення від 11.12.2019р. протокол №73
Розглянуте звернення по вимозі
Номер вимоги: UA-2019-12-02-003957-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 грудня 2019 15:34
Невідповідність пропозиції переможця
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-12-02-003957-b «Канцелярські товари», який проходив 09.12.2019р.
Протоколом №75 від 13 грудня 2019 року учасника ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» було визначено переможцем закупівлі.
Наша компанія не погоджується з даним рішенням, адже пропозиція ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Згідно оголошення про проведення закупівлі Замовник вимагав надати:
 сертифікат якості на папір, який буде постачатися (діючий);
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» надає Папір для офісної техніки класу B торгівельної марки «Maestro» (файл Пропозиція Держпродспоживслужба Черкаси.pdf).
Для підтвердження якості даного паперу учасник ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» надав сертифікат якості (файл MAESTRO® standard+.PDF,), який був виданий 05.06.2018 року. В сертифікаті зазначено, що він є дійсним протягом одного року після випуску, а отже його дія припинилась 05.06.2019р., що є порушенням вимоги Замовника.
Просимо:
1) Скасувати рішення №75 від 13 грудня 2019 року щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ПРАЙМ ОФІС»;
2) Відхилити пропозицію ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 15:55
Відхилено
Дякуємо за пильність! Повідомляємо Вас, що ТОВ «Прайм Офіс» з оригіналами документів надав копію сертифікату якості продукції (папір для офісний техніки, виробництва Mondi SCP a.s.) підписаний директором Представництва ТОВ «Монди Сейлз СНГ» 06.06.2019р. Крім того інформуємо, що дана вимога була необхідна для розуміння, який саме товар буде постачатися нам як Замовнику для уникнення непорозумінь при поставці товару.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 179 903,70
UAH з ПДВ
179 903,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 189 582,00
UAH з ПДВ
185 010,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 193 077,00
UAH з ПДВ
193 077,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 19:29
Технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 19:29
Висновок СЕС UPM.pdf
06 грудня 2019 19:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 грудня 2019 19:29
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
06 грудня 2019 19:29
Про несертифікацію_2.pdf
06 грудня 2019 19:29
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 19:29
Цінова пропозиція_2.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 14:39
IQ Economy+.pdf
06 грудня 2019 14:39
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 14:39
Статут від 06.06.2019р..pdf
06 грудня 2019 14:39
платник ПДВ.jpg
06 грудня 2019 14:39
контактні дані.pdf
06 грудня 2019 14:39
Довидка стат 2.JPG
06 грудня 2019 14:39
Довидка стат 1.JPG
06 грудня 2019 14:39
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 11:45
ISO Certificate 23052020.jpg
05 грудня 2019 22:15
MAESTRO® standard+.PDF
05 грудня 2019 22:15
ТОВ Статут.pdf
05 грудня 2019 22:15
Виписка НДС.PDF
05 грудня 2019 22:15
Протокол.PDF
05 грудня 2019 22:15
Наказ.PDF
05 грудня 2019 22:15
Витяг ЕДР.pdf
05 грудня 2019 22:15
Виписка.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Відхилено 179 903,70
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:35
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 185 010,60
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 19:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Переможець 193 077,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:01

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
193 077,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір - канцтовари.pdf укладений
23 грудня 2019 16:15
sign.p7s укладений
23 грудня 2019 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 193 077,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 179,50 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку