Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти)
Очікувана вартість
911 000,00 UAH
UA-2019-12-02-003891-b e51ca833004c4c50ba68288f612d4303
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 21:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:28
Очікувана вартість: 911 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 822,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64972 кілограм
овочі, фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отримані продукти харчування. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:31
ТД_ овочі_нова редакція.doc
20 грудня 2019 11:31
Перелік змін_ТД_овочі.doc
20 грудня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 01:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:31
ТД_ овочі_нова редакція.doc
17 грудня 2019 01:53
ТД_ овочі_нова редакція.doc
02 грудня 2019 18:05
ТД_ овочі_.doc
20 грудня 2019 11:31
Перелік змін_ТД_овочі.doc
17 грудня 2019 01:53
Перелік змін_ТД_овочі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-02-003891-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2165716177
Дата подання: 05 січня 2020 14:01
Дискваліфікація учасника
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ" не надано оригінал Відомостей / довідки з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний дежвний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, що вимагалося п.2 розділу V тендерної документації.
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ" надано Довідку № 397 про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики у Харківській області, яка не являється довідкою з ЄДРПОУ чи оригіналом Відомостей про учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2020 14:09
Тендерний комітет Замовника розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне: відповідно до норм діючого законодаства Відомості з ЄДРПОУ (довідка статистики) - це документ, що видається управлінням статистики та містить відомості про найменування юридичної особи, її ідентифікаційний код та місцезнаходження, відомості про директора та здійснювані види діяльності тощо. Довідка про визначення класифікаційних даних - документ, що видається управлінням статистики та містить відомості про ідентифікаційний номер, місце проживання та види діяльності фізичної особи-підприємця. Враховуючи те, що учасник - Іліев Бісер Стефанов є фізичною особою-підприємцем - нею і було надано у складі тендерної пропозиції відповідний документ, що видається управлінням статистики фізичній особі-підприємцю. Крім того, тендерний комітет вважає за необхідне зазначити, що відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Тобто вимога після розгляду тендерних пропозицій учасників може бути подана лише у випадку, передбаченому вказаною нормою Закону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000046 ● c1154dd87c1a4635a900a9fb6b41561d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
32 UA-2019-12-02-003891-b 02.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-18 08:23:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти» (ДК 021:2015: 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи) розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-02-003891-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ" 898 711,08
UAH з ПДВ
898 711,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 900 885,00
UAH з ПДВ
900 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЛІНІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 910 999,60
UAH з ПДВ
910 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2020 12:44
Налог-1.pdf
04 січня 2020 12:44
Налог-1.p7s
04 січня 2020 12:44
МВС-оригінал.PDF
25 грудня 2019 14:19
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2019 17:17
Електронний підпис
28 грудня 2019 17:17
key_11991606_11991606.jks
28 грудня 2019 17:17
Лист про КЕП.jpg
28 грудня 2019 17:17
Довідка пояснення.jpg
28 грудня 2019 17:17
Дислокація.pdf
28 грудня 2019 17:17
Дислокація.pdf
16 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:07
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2019 17:07
Санкнижка.pdf
16 грудня 2019 17:07
Проект договору.pdf
16 грудня 2019 17:07
Паспортні дані та код.pdf
16 грудня 2019 17:07
Меддовідка водія.pdf
16 грудня 2019 17:07
Згода з дислокацією.pdf
16 грудня 2019 17:07
Додаток 1,2 до договору.pdf
16 грудня 2019 17:07
Договір КПШХ МРІЯ.pdf
16 грудня 2019 17:07
Договір ВІДДІЛ ОСВІТИ.pdf
16 грудня 2019 17:07
Довідки ст.17.pdf
16 грудня 2019 17:07
Довідка санкції.pdf
16 грудня 2019 17:07
Довідка з банку.pdf
16 грудня 2019 17:07
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 14:38
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:37
СТ.17.pdf
27 грудня 2019 14:37
Свідоцтво.pdf
27 грудня 2019 14:37
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 14:37
печатка.pdf
27 грудня 2019 14:37
Паспорт+код.pdf
27 грудня 2019 14:37
Копія договору оренди.pdf
27 грудня 2019 14:37
Довідка Статистика.pdf
27 грудня 2019 14:37
Довідка ст.17.pdf
27 грудня 2019 14:37
Довідка МТБ.pdf
27 грудня 2019 14:37
Довідка довкілля.pdf
27 грудня 2019 14:37
Гарантійний лист.pdf
27 грудня 2019 14:37
Витяг ЄП.pdf
27 грудня 2019 14:37
Технічна специфікация.pdf
27 грудня 2019 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 14:37
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"

ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ФОП "КАЛІНІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"
#2723723135
Переможець 898 711,08
UAH з ПДВ
02 січня 2020 22:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 22:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"
#2723723135
898 711,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:20
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:19
ДУ17 4БС.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 09:52
ДУ 16 4БС.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 08:34
ДУ 15 4БС.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 08:18
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 09:15
ДУ 14 4БС.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 08:57
ДУ 13 4БС.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 08:29
ДУ 12 4 БС.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 08:26
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:54
ДУ 11 4БС.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 13:37
ДУ 10 4БС.pdf зміни до договору
14 липня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 13:16
ду9 4БС.pdf зміни до договору
04 червня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 09:13
ДУ 8 4БС.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 09:24
ду 7 4БС.pdf зміни до договору
17 березня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 10:44
ду 6 4 БС.pdf зміни до договору
12 березня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 09:53
ду 5 4БС.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 10:56
ду4 4бс.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 12:32
ДУ 3 4БС.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 08:59
ДУ2 4БС.pdf зміни до договору
30 січня 2020 08:59
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 10:09
4БС ОВОЧІ ФРУКТИ.pdf зміни до договору
23 січня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 11:58
4 ІЛІЕВ ОВОЧІ, ФРУКТИ.pdf укладений
15 січня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 1
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 2
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 3
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 4
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 5
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 6
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 7
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 8
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 9
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 10
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 11
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 12
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 13
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 14
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 15
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 16
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 17
Номер договору про закупівлю: 4БС/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 218 062,62
UAH