Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-12-02-003639-b a55d66d5cae64b8b80714b7cdae1cbb7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведєва Інна Євгенівна

+380577003990 beskyim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ
Код ЄДРПОУ: 03195694
Вебсайт: http://center.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 51, к.5
Контактна особа: Медведєва Інна Євгенівна
+380577003990
beskyim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 13:33
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Монітор 21,5” 10 шт., принтер лазерний А4 5 шт., сканер А4 3 шт., флеш-накопичувач 8Гб 10 шт., колонки 1 шт., маршрутизатор 1 шт., принтер матричний А4 2 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Монітор 21.5" Samsung S22F350FHI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Принтер лазерний А4 Canon i-SENSYS LBP6030 (b)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Сканер А4 Epson Perfection V19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Флеш-накопичувач USB Transcend JetFlash 350 8 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Колонки Sven 235
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Маршрутизатор Asus RT-AC66U
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Принтер матричний Epson LX-350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 17:19
docum_obl.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:03
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник торгів, при оголошенні закупівлі керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), оскільки ця закупівля не підпадає під дію Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) на підставі того, що вартість предмета закупівлі не перевищує вартість, зазначену у ст. 2 Закону. Так, відповідно до п. 6.4 Порядку, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, якщо у вимогах до предмета закупівлі містяться посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів або послуг) або виробника.
Звертаємо увагу на те, що у технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предмета закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозицію, яка буде відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилено.
За результатами аукціону тендерна пропозиція учасника визначається системою яка є найбільш економічно вигідною.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Для оцінки тендерних пропозицій використовуються критерій оцінки: ціна із врахуванням ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, інших витрат. У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ.
Самостійно замовник не будете порівнювати ціни всіх учасників з урахуванням чи без врахування ПДВ. Замовник розглядає лише остаточні пропозиції Учасників, відповідно до аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 69 432,00
UAH з ПДВ
58 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ГАННА МИКОЛАЇВНА" 65 161,74
UAH з ПДВ
61 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 66 470,00
UAH з ПДВ
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:46
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Публічні документи

11 грудня 2019 14:27
Досвід_ФОП Онопрієнко.pdf
11 грудня 2019 14:27
Витяг на 15.11.2019.rtf
11 грудня 2019 14:27
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
11 грудня 2019 14:27
Цінова пропозиція_66470.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ФОП "ЛИСЕНКО ГАННА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Переможець 58 922,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:19

Документи

12 грудня 2019 16:19
protokol_slb.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
58 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 16:19
protokol_slb.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dog_slb.pdf укладений
24 грудня 2019 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 58 922,00
UAH