Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування.
Очікувана вартість
89 716 762,00 UAH
UA-2019-12-02-003636-b efd2a7d196a84526b5f3611d4b24107a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Голову тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що необхідно внести зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, так, як, є потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням та необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків головного (первинного) договору.
Таким чином пропоную до головного (первинного) договору №24 від 15.03.2018 року, де ціна Договору становить – 186 981 210,00 гривень на «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування. 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», відкриті торги з публікацією англійською мовою оголошення про проведення №UA-2017-12-27-000379-a та звіт про результати проведення процедури закупівлі (дата формування звіту 15 березня 2018 року) провести переговорну процедуру відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 35 частини 2 пунктів 5 та 6 з виконавцем договору з товариством з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво».
Робочий проект на «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці)» розроблений у 2008 році. У 2009 і наступних роках кошти на проведення капітального ремонту дороги не виділялися. Ділянка автомобільної дороги державного значення Н–03 Житомир – Чернівці км 269+600 – км 275+100 протяжністю 5,5 км є сукупністю кривих в плані малих радіусів (17 поворотів) та ухилами більше допустимих значень на протязі багатьох років була місцем концентрації дорожньо–транспортних пригод. За останні 5 років (з 2014 по т.ч. 2018 роках) на ділянці автодороги було скоєно 65 ДТП, в яких загинуло 6 чоловік та травмовано 56 чоловік. Основні причини скоєння ДТП – виїзд на смугу зустрічного руху, порушення правил обгону, перевищення безпечної швидкості. За даними обліку інтенсивність руху на ділянці автодороги складає 10000 автомобілів на добу, 40% транспортного потоку складають вантажні автомобілі та автопоїзди. З метою покращення умов безпеки дорожнього руху на ділянці автодороги Укравтодором було прийняте рішення щодо проведення капітального ремонту ділянки автодороги шляхом влаштування додаткової смуги руху на підйом. При відновленні фінансування будівництва, реконструкції і капітального ремонту доріг у 2017 році проект скориговано ДП «Укрдіпродор» Хмельницьким ВКП, проведено експертизу ДП «Укрдержеспертиза» Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, експертний звіт №28-0148-17 від 10 серпня 2017 року та затверджено наказом Державного агентства автомобільних доріг України №326 від 23.08.2017 року. Проведені відкриті торги з публікацією англійською мовою №UA-2017-12-27-000379-a і визначено підрядну організацію ТОВ «Енергетично-дорожне будівництво». З підрядною організацією ТОВ «Енергетично-дорожне будівництво» укладено договір підряду №24 від 15 березня 2018 року на суму 186 981 210,00 гривень. У процесі виконання робіт виникли додаткові роботи, які не були враховані у проекті по влаштуванню пункту габаритно-вагового контролю, по розробці скального вапнякового грунту та по влаштуванню нових труб. Після обстеження об’єкта, яке проведено у травні 2018 року були враховані додаткові обсяги робіт та у межах виділеного фінансування проведена переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою включення у проект додаткових обсягів робіт по влаштуванню огородження парапетного типу та освітлення у 2019 році згідно актів обстеження від 22 жовтня і 27 листопада 2018 року та протоколу технічної ради при Службі автомобільних доріг у Хмельницькій області від 25 березня 2019 року проектна організація виконала роботи по коригуванню робочого проекту на «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування» ДП «Укрдіпродор» Хмельницьким ВКП, проведено експертизу ДП «Укрдержеспертиза» Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, експертний звіт №28-0100-19 від 11 листопада 2019 року та затверджено наказом Державного агентства автомобільних доріг України №457 від 13.11.2019 року.
Скоригований робочий проект на «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування» враховує вимоги введеного з 01.01.2019 року СОУ 42.1-37641918-050:2018 та рівень інфляції, яка склалася за період від 23.08.2017 року (дата затвердження робочого проекту Укравтодором, наказ №326) до 13.11.2019 року (дата затвердження робочого проекту Укравтодором, наказ №457), а саме:
4,57%+9,8%+3,4% = 17,77%.
А також, за цей період зріс рівень середньої заробітної плати, подорожчали паливно-мастильні та дорожньо-будівельні матеріали.
Враховуючи вище зазначене, пропоную до головного (первинного) договору №24 від 15.03.2018 року, де ціна Договору становить – 186 981 210,00 гривень на «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування. 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», провести переговорну процедуру з виконавцем договору з товариством з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво».
Запросити товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» взяти участь у переговорній процедурі відповідно до пунктів 5 та 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Переговорна процедура закупівлі обирається, як виняток з наступних підстав: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням» та «необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків головного (первинного) договору». Роботи виконувалися товариством з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у період з 2018 року по 2019 рік згідно договору №24 від 15.03.2018 року, так, як, зазначені обсяги робіт, є технологічно пов’язані з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати однією підрядною організацією, оскільки її заміна призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з виконанням основного обсягу робіт експлуатацією та обслуговуванням та зазначені додаткові роботи є необхідними для проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Крім того, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по капітальному ремонту. А також, у договорі підряду підрядник гарантує якість закінчених робіт та безкоштовне усунення дефектів протягом строків, що передбачені умовами договору та нормативними документами. Інша підрядна організація не може гарантувати якість робіт по влаштуванню земляного полотна, штучних споруд, конструктивних шарів дорожнього одягу, які виконав попередній підрядник.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 35 частини 1, запрошеному учаснику необхідно подати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно статті 16 цього Закону, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також Учасником додатково надаються наступні документи:
- у разі залучення до надання послуг субпідрядних організацій, Учасником надається довідка у довільній формі із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство;
- копії документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю;
- розрахунок договірної ціни згідно зведених відомостей обсягів робіт;
- проект договору про закупівлю з заповненими реквізитами учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування.
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (зі змінами і доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником по мірі надходження коштів на підставі відповідних Актів (форма КБ-2в) та "Довідок" (форма № КБ-3) без оплати 10 % вартості виконаних робіт відповідно до п. 4.8. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку державної експертної організації про виконання робіт Підрядником у повному обсязі та у відповідності до проектно-кошторисної документації Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

02 грудня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 17:22
Протокол 74І1 від 02.12.2019.pdf
02 грудня 2019 17:21
Запрошення до переговорної процедури.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергетично-дорожнє будівництво"
#33757711
Переможець 86 866 150,78
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:00

Документи

06 грудня 2019 17:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергетично-дорожнє будівництво"
#33757711
86 866 150,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 10:26
Додаткова угода № 3 до договору № 197І19.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:01
Додаткова угода №1 від 26.12.19 до №197І19.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:50
Договір № 197І19 від 18.19.2019.pdf укладений
18 грудня 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник, керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня №1194-р) за програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 197/19 від “18” грудня 2019 року. 1. Пункт 5.1 викласти в наступній редакції: «Строк виконання робіт – з моменту підписання по 31.12.2020 року». 2. Пункт 15.1 викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2020 року або у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим договором». 3. Сторони домовились викласти Додаток “Календарний план виконання робіт” в наступній редакції: (додається) 4. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 5. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 6. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 7. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 197/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Замовник і Виконавець керуючись пунком 1 частиною 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 197/19 від “18” грудня 2019 року. 1. Сторони домовились: П.3.1. викласти в наступній редакції: “П.3.1.Ціна цього Договору становить – 86 736 668,64 грн (вісімдесят шість мільйонів сім сот тридцять шість тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 64 копійоки) , у тому числі: ПДВ – 14 456 111,44 гривні. ” 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 197/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 736 668,64
UAH (в тому числі ПДВ 14 456 111,44 UAH)