Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт території СЗШ №53 на пр. Чорновола та СЗШ №87 на вул.. Замарстинівській, 11 у м. Львові (І черга)». (Коригування)»
Очікувана вартість
487 172,90 UAH
UA-2019-12-02-003583-b bead96f3e53e48db892239db83d7222f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрків Олена Володимирівна

032254-60-51 olenaurkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144743
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 9
Контактна особа: Юрків Олена Володимирівна
032254-60-51
olenaurkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Протоколом засідання робочої наради № 1 від 16.08.2019 року по об’єкту «Капітальний ремонт території СЗШ №53 на пр.Чорновола та СЗШ №87 на вул. Замарстинівській,11 у м.Львові (I черга) (коригування)» встановлено, що в ході виконання робіт було виявлено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Такі роботи потрібно включити в кошторисну документацію. Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення капітального ремонту та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. З метою уникнення проблем технічного характеру, беручи до уваги необхідність забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів з наявними, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити з попереднім виконавцем. Проектантами було розроблено проектно-кошторисну документацію. Експертним звітом №1185626019/7172 від 28.11.2019 затверджено кошторисну частину тендерної документації.
У зв’язку з необхідністю провести додаткові будівельні роботи, не зазначені в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини є необхідними для виконання проекту переговорна процедура за ч.6. ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» проводиться за сукупності підстав:
Договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, а саме Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", який є виконавцем робіт «ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт території СЗШ № 53 на проспекті Чорновола, 6 та СЗШ № 87 на вул. Замарстинівській, 11 (І черга) у м. Львові)» за договором №44 від 07 лиcтопада 2019 року.
Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором №44 від 07 лиcтопада 2019 року між «ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт території СЗШ № 53 на проспекті Чорновола, 6 та СЗШ № 87 на вул. Замарстинівській, 11 (І черга) у м. Львові)» та Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
Загальна вартість додаткових робіт становить 487 172,90 грн. без ПДВ (чотириста вісімдесят сім тисяч сто сімдесят дві гривні нуль копійок), що не перевищує 50 % вартості первинного договору.
Враховуючи експертний звіт №1185.626019/7172, затверджений головним інженером ДП «Західний ЕТЦ» Макар Я.Р. від 28.11.2019 тендерним комітетом вирішено провести переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 17:33
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт території СЗШ №53 на пр. Чорновола та СЗШ №87 на вул.. Замарстинівській, 11 у м. Львові (І черга)». (Коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вул.. Замарстинівська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КП "Центр Комплекс" ЛОАІ ВОІ СОІУ
#20774040
Переможець 487 172,90
UAH
02 грудня 2019 17:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

КП "Центр Комплекс" ЛОАІ ВОІ СОІУ #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

02 грудня 2019 17:33
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:28
Протокол 82.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 17:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Центр Комплекс" ЛОАІ ВОІ СОІУ
#20774040
487 172,90
UAH
Документи

Документи

02 грудня 2019 17:33
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:28
Протокол 82.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:28
Додаткова угода №1 до договору № 4930112020161717.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:26
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:19
Договір 49 (1).pdf укладений
13 грудня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшення загальної вартості робіт.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 472 337,61
UAH