Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі код ДК 021: 2015- 39130000-2 (архівні стелажі)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-12-02-003446-b 0ee98b12401e46b2bd3a2d879be5e35f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Подсадна Дарія Сергіївна

380442816668
380442816667
gosp_golos@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37308812
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Подсадна Дарія Сергіївна
380442816668,380442816667
gosp_golos@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:01
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Офісні меблі код ДК 021: 2015- 39130000-2 (архівні стелажі). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, Проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 12:41
Документація.docx
02 грудня 2019 16:55
Договір.docx
03 грудня 2019 12:41
Документація.docx
02 грудня 2019 16:55
Документація.docx
02 грудня 2019 16:55
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:06
Дата відповіді: 03 грудня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне: 1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю Офісних меблів, код ДК 021:2015-39130000-2(шафи-картотеки для зберігання документів), (далі – Документація). Документацією передбачено, що випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти. З метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ для підтвердження відповідності товару, що поставляється учасниками торгів всім технічним та якісним вимогам, Замовником передбачено обов’язкове вказання учасниками конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 10:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 24 997,50
UAH з ПДВ
24 997,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 09:24
Пропозиція.pdf
05 грудня 2019 09:24
Опис до Cтатуту.pdf
05 грудня 2019 09:24
Лист, що товар є новим.pdf
05 грудня 2019 09:24
Лист - відгук.pdf
05 грудня 2019 09:24
Контракт_Парамзін О.Ю..pdf
05 грудня 2019 09:24
Договір та видаткові-1.pdf
05 грудня 2019 09:24
Довідка щодо УкрСЕПРО.pdf
05 грудня 2019 09:24
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2019 09:24
Виписка з ЄДРЮОтаФО-П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Переможець 24 997,50
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:29

Документи

06 грудня 2019 15:29
Рішення_.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
24 997,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 15:29
Рішення_.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
139 Дог 139 ПП УХЛ-МАШ (Стелажі).pdf укладений
13 грудня 2019 15:15