Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
290 300,00 UAH
UA-2019-12-02-003368-b ● 3d21dd41ee7d4c5394731854d373255f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41996790 |
Місцезнаходження: | 23222, Україна , Вінницька обл., Якушинці, Новоселів, 1 |
Контактна особа: |
Майкоса Валентина Володимирівна 380966721027 vidosvi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 290 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 451,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22140 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23222, Україна, Вінницька область, с.Якушинці, вул.Новоселів,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 251 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 16:46 |
Додаток 3.docx | |
02 грудня 2019 16:46 |
Додаток 2.docx | |
02 грудня 2019 16:46 |
Додаток 1.docx | |
02 грудня 2019 16:45 |
ТД Овочі,фрукти,горіхи.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-02-003368-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ключникова Л.М., Код ЄДРПОУ:2546304225
Дата подання: 27 грудня 2019 09:16
Вимога щодо усунення порушень
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2019 10:56
п.1 Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинної на даний момент, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, документальне підтвердження досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору є достатнім підтвердженням даного кваліфікаційного критерію, в межах чинного законодавства.
п.2 У тендерній пропозиції Учасника ФОП Облапенка В.І. міститься довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля. Повідомляємо, що тендерною документацією передбачено: «У разі, якщо інформація з наданих учасником документів дають підстави вважати, що Учасник не має можливості поставляти продукцію згідно графіку завезення, Замовник відхиляє таку пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а згідно документів наданих Учасником ФОП Облапенко В.І. підстав так вважати немає.
П.3 Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Дана норма міститься у самому Закону України «Про публічні закупівлі», тому наявність чи відсутність листа-згоди у пропозиції Учасника не може бути достатньою підставою для його дискваліфікації.
п.2 У тендерній пропозиції Учасника ФОП Облапенка В.І. міститься довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля. Повідомляємо, що тендерною документацією передбачено: «У разі, якщо інформація з наданих учасником документів дають підстави вважати, що Учасник не має можливості поставляти продукцію згідно графіку завезення, Замовник відхиляє таку пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а згідно документів наданих Учасником ФОП Облапенко В.І. підстав так вважати немає.
П.3 Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Дана норма міститься у самому Закону України «Про публічні закупівлі», тому наявність чи відсутність листа-згоди у пропозиції Учасника не може бути достатньою підставою для його дискваліфікації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-02-003368-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Ключникова Л.М., Код ЄДРПОУ:2546304225
Дата подання: 03 січня 2020 11:01
Дата подання: 03 січня 2020 11:01
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2020 № 389.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 21:43
Номер скарги: UA-2019-12-02-003368-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Ключникова Л.М., Код ЄДРПОУ:2546304225
Дата подання: 03 січня 2020 18:10
Дата подання: 03 січня 2020 18:10
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічна причина
Дата: 03 січня 2020 21:32
рішення від 10.01.2020 № 462.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 20:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Шевчук О.М. |
289 669,70
UAH з ПДВ
|
226 270,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шаповалова Наталія Вільямівна |
289 835,00
UAH з ПДВ
|
245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович |
288 955,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ключникова Л.М. |
287 244,65
UAH з ПДВ
|
279 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шевчук О.М. #3253317143 |
Відхилено |
226 270,80
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 20:09
|
ФОП Шаповалова Наталія Вільямівна #2493316466 |
Відхилено |
245 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 20:18
|
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович #3261508232 |
Переможець |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 17:10
|
Дод.угода 1 до дог.2.FR12.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 15:52
|
Договір 2.FR12.pdf | укладений |
11 січня 2020 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |