Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній)
Очікувана вартість
188 216,00 UAH
UA-2019-12-02-003156-b ● c3a7d740491b4fcbb2e0d1d0e1ec3157
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великомостівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056316 |
Вебсайт: | https://vmrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6 |
Контактна особа: |
Гупало Галина Ярославівна +380937004872 mostyrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 16:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 16:29 |
Очікувана вартість: | 188 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 942,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80074, Україна, Львівська область, м. Великі Мости, Навчальні заклади, Великомостівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
6400 кг
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80074, Україна, Львівська область, м. Великі Мости, Навчальні заклади, Великомостівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 16:25 |
Тендерна документація (хліб).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо технічних вимог
Дата подання: 03 грудня 2019 09:32
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:44
Доброго ранку. Згідно технічних вимог ви просите Учасників надати: акти перевірок територіальних органів Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області.
Повідомляємо Вам, що Держпродспоживслужба утворена відповідно до постанови КМУ від 10 вересня 2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади». Так як з 2014 року наше підприємство не входило до переліку підприємств, у яких проводилась перевірка Держпродспоживслужбою, відповідно акту перевірки ми надати не зможемо. Просимо Вас у сунути дану дискримінаційну вимогу з документації, адже надавши у складі пропозиції документ, який засвідчує реєстрацію нашого підприємства як оператора ринку (який також вимагається документацією) - ми підтверджуємо дотримання нашим підприємством у своїй діяльноісті ЗУ "Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів", який у сво. чергу не зобов'язує підприємства регулярно проходити перевірку Держпродсплживслужби!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учаснику!
Зазначений документ доданий до переліку документів, ща надаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації «Регіональний план заходів щодо створення належних умов для безпечного харчування у закладах дошкільної, загальної середньої освіти усіх типів та форм власності на 2020-2021 роки» № 1336/0/5-19 від 20 листопада 2019 року.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що у примітці Додатку 2 до Документації вказано: «У разі, якщо учасник не може надати певні документи, необхідно надати лист з посиланням на нормативно-правові акти, згідно яких учасник не повинен надавати такі документи, завірений учасником згідно чинного законодавства». Також у Документації зазначено, що підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є ненадання Учасником будь-якого з документів, передбачених документацією без надання ґрунтовних пояснень.
Дякуємо за звернення!
Шановний учаснику!
Зазначений документ доданий до переліку документів, ща надаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації «Регіональний план заходів щодо створення належних умов для безпечного харчування у закладах дошкільної, загальної середньої освіти усіх типів та форм власності на 2020-2021 роки» № 1336/0/5-19 від 20 листопада 2019 року.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що у примітці Додатку 2 до Документації вказано: «У разі, якщо учасник не може надати певні документи, необхідно надати лист з посиланням на нормативно-правові акти, згідно яких учасник не повинен надавати такі документи, завірений учасником згідно чинного законодавства». Також у Документації зазначено, що підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є ненадання Учасником будь-якого з документів, передбачених документацією без надання ґрунтовних пояснень.
Дякуємо за звернення!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Козацький курінь #20827256 |
Переможець |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 16:15
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
28 вересня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 12:23
|
Додаткова угода хліб.jpg | зміни до договору |
14 вересня 2020 12:20
|
Протокол щодо виправлення технічної помилки | укладений |
10 січня 2020 09:24
|
Договір | укладений |
10 січня 2020 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару на 10%. Найменування товару: Хліб житній – 16,50 грн. (Шістнадцять грн. 50 коп.) без ПДВ за 1 кг. Кількість товару становить 5818,182 кг. |
Номер договору про закупівлю: | 1/12-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціна за одиницю товару на 8%. Найменування товару: Хліб пшеничний – 16,20 грн. (Шістнадцять грн. 20 коп.) без ПДВ за 1 кг. Кількість товару становить 4814,815 кг. |
Номер договору про закупівлю: | 1/12-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |