Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній)
Очікувана вартість
188 216,00 UAH
UA-2019-12-02-003156-b c3a7d740491b4fcbb2e0d1d0e1ec3157
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гупало Галина Ярославівна

+380937004872 mostyrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великомостівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056316
Вебсайт: https://vmrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6
Контактна особа: Гупало Галина Ярославівна
+380937004872
mostyrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 16:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 16:29
Очікувана вартість: 188 216,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 942,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Львівська область, м. Великі Мости, Навчальні заклади, Великомостівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
6400 кг
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Львівська область, м. Великі Мости, Навчальні заклади, Великомостівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічних вимог
Дата подання: 03 грудня 2019 09:32
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:44
Доброго ранку. Згідно технічних вимог ви просите Учасників надати: акти перевірок територіальних органів Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області. Повідомляємо Вам, що Держпродспоживслужба утворена відповідно до постанови КМУ від 10 вересня 2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади». Так як з 2014 року наше підприємство не входило до переліку підприємств, у яких проводилась перевірка Держпродспоживслужбою, відповідно акту перевірки ми надати не зможемо. Просимо Вас у сунути дану дискримінаційну вимогу з документації, адже надавши у складі пропозиції документ, який засвідчує реєстрацію нашого підприємства як оператора ринку (який також вимагається документацією) - ми підтверджуємо дотримання нашим підприємством у своїй діяльноісті ЗУ "Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів", який у сво. чергу не зобов'язує підприємства регулярно проходити перевірку Держпродсплживслужби!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учаснику!
Зазначений документ доданий до переліку документів, ща надаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації «Регіональний план заходів щодо створення належних умов для безпечного харчування у закладах дошкільної, загальної середньої освіти усіх типів та форм власності на 2020-2021 роки» № 1336/0/5-19 від 20 листопада 2019 року.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що у примітці Додатку 2 до Документації вказано: «У разі, якщо учасник не може надати певні документи, необхідно надати лист з посиланням на нормативно-правові акти, згідно яких учасник не повинен надавати такі документи, завірений учасником згідно чинного законодавства». Також у Документації зазначено, що підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є ненадання Учасником будь-якого з документів, передбачених документацією без надання ґрунтовних пояснень.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Козацький курінь 174 000,00
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:31
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Козацький курінь

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Козацький курінь
#20827256
Переможець 174 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 10:23

Документи

18 грудня 2019 10:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Козацький курінь
#20827256
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 10:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:15
Додаткова угода.jpg зміни до договору
28 вересня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:23
Додаткова угода хліб.jpg зміни до договору
14 вересня 2020 12:20
Протокол щодо виправлення технічної помилки укладений
10 січня 2020 09:24
Договір укладений
10 січня 2020 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 10%. Найменування товару: Хліб житній – 16,50 грн. (Шістнадцять грн. 50 коп.) без ПДВ за 1 кг. Кількість товару становить 5818,182 кг.
Номер договору про закупівлю: 1/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціна за одиницю товару на 8%. Найменування товару: Хліб пшеничний – 16,20 грн. (Шістнадцять грн. 20 коп.) без ПДВ за 1 кг. Кількість товару становить 4814,815 кг.
Номер договору про закупівлю: 1/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML