Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2019-12-02-002608-b 5fc9390e296c4a7e9dbb74547063829a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свєтлова Ольга Олександрівна

380444508259 sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Свєтлова Ольга Олександрівна
380444508259
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:33
Очікувана вартість: 37 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
477 Одиниця
Каструлі та кухонне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Котельникова, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відстрочка платежу Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:17
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так якщо вони не будуть відрізнятись від технічного завдання 2.У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 24 849,00
UAH з ПДВ
24 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Манукян Меліне Самвелівна 27 245,00
UAH з ПДВ
27 245,00
UAH з ПДВ
Документи
РОМАНОВА СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА 34 780,00
UAH з ПДВ
34 780,00
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 35 742,00
UAH з ПДВ
35 742,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 36 300,00
UAH з ПДВ
36 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 13:43
цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2019 13:43
технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 13:43
Справки_Аваль.PDF
04 грудня 2019 13:43
сертификат_посуда _ДСС.pdf
04 грудня 2019 13:43
Сертиф. до 21.08.19..PDF
04 грудня 2019 13:43
Сан.гигиена_ДСС.pdf
04 грудня 2019 13:43
Протокол 4 квартал.pdf
04 грудня 2019 13:43
проект договору.pdf
04 грудня 2019 13:43
Про захист довкілля.pdf
04 грудня 2019 13:43
ДЦ_довідка Пумб IBAN.PDF
04 грудня 2019 13:43
ДЦ_довідка АВАЛЬ IBAN.PDF
04 грудня 2019 13:43
ДЦ_Витяг з ЄДР 02.12.19.pdf
04 грудня 2019 13:43
ДЦ_Виписка з ЕДР_16 01 2016.pdf
04 грудня 2019 13:43
ДЦ_ Витяг ПДВ_21.01.2016.PDF
04 грудня 2019 13:43
додаток 3.pdf
04 грудня 2019 13:43
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2019 13:43
гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 13:43
IMG_0001.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 15:49
Висновок Алюмін.pdf
04 грудня 2019 13:10
ФОП Манукян М.С..PDF
04 грудня 2019 13:10
технічні вимоги.PDF
04 грудня 2019 13:10
Серт-Одеса-Пластмаса.pdf
04 грудня 2019 13:10
пропозиція.PDF
04 грудня 2019 13:10
проект договору.PDF
04 грудня 2019 13:10
Паспорт Манукян М.С..PDF
04 грудня 2019 13:10
лист-згода.PDF
04 грудня 2019 13:10
ІПН Манукян М.С..PDF
04 грудня 2019 13:10
гарантійний лист.PDF
04 грудня 2019 13:10
гарантійний лист 4.PDF
04 грудня 2019 13:10
гарантійний лист 3.PDF
04 грудня 2019 13:10
гаранійний лист 2.PDF
04 грудня 2019 13:10
Висновки СЕС.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 12:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 грудня 2019 09:32
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
04 грудня 2019 09:32
ДОВІДКА документи (1).pdf
04 грудня 2019 09:32
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
04 грудня 2019 09:32
ПАСПОРТ 1.pdf
04 грудня 2019 09:32
ДОВІДКА документи.pdf
04 грудня 2019 09:32
ПАСПОРТ 12,13.pdf
04 грудня 2019 09:32
ИНН код.pdf
04 грудня 2019 09:32
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
04 грудня 2019 09:32
ПАСПОРТ 2,3 .pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 20:03
Прозор_2018.rar
03 грудня 2019 20:03
Лист згода 03.12.2019р..jpg
03 грудня 2019 20:02
пропозиція 03.12.2019.jpg

Публічні документи

04 грудня 2019 15:45
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:44
Пропозиція.PDF
04 грудня 2019 15:44
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 15:44
Лист-згода.pdf
04 грудня 2019 15:44
Лист про зразки.pdf
04 грудня 2019 15:44
Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 15:44
Витяг з ЄДР_МВ_04.11.2019.pdf
04 грудня 2019 15:44
Паспорт і код (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

ФОП Манукян Меліне Самвелівна

РОМАНОВА СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Приватне підприємство"КОР-АЛ"

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 24 849,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
24 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 126 Кухонне приладдя (кастрюлі).pdf укладений
12 грудня 2019 18:10