Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БФП Xerox VersaLink C7025
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-12-02-002455-b ● 7ee42e82286d48ec9866a4c4760c639f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 38359559 |
Вебсайт: | http://dnipro.legalaid.gov.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 49083, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Слобожанський, 29 |
Контактна особа: |
Анастасія Ікрамова +380669836848 anastasiia.ikramova@legalaid.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 16:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 16:20 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 14:19 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтери та плотери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49131, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 13:35 |
Документи до пропозиції.docx | |
05 грудня 2019 13:17 |
Оголошення.docx | |
02 грудня 2019 15:36 |
Протокол оголошення допорогової закупівлі.pdf | |
02 грудня 2019 15:31 |
Проект договору.doc |
05 грудня 2019 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 грудня 2019 13:35 |
Документи до пропозиції.docx
|
|||||||||
05 грудня 2019 13:17 |
Оголошення.docx
|
|||||||||
02 грудня 2019 15:36 |
Протокол оголошення допорогової закупівлі.pdf
|
|||||||||
02 грудня 2019 15:31 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:19
Дата відповіді: 04 грудня 2019 13:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги та/або еквіваленти можна пропонувати. Аналог буде визначатися за технічними характеристиками, які мають бути не гіршими ніж в предмета закупівлі: а саме: швидкість друку, наявність таких же інтерфейсів підключення, кольоровий та ч/б друк, здатності сканера, двусторонній друк. Картридж має бути з таким же ресурсом або більшим.
До участі допускаються платники і не платники ПДВ. Запропоновані ціни розглядаються як остаточні.
До участі допускаються платники і не платники ПДВ. Запропоновані ціни розглядаються як остаточні.
Требования в документации
Дата подання: 05 грудня 2019 12:44
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:38
Добрый день! В тендерной документации есть такое требование - наявність кваліфікованого медичного працівника для проведення щоденних оглядів водіїв та видачі дозволів водіям перед випуском автотранспорту, наявність кваліфікованого персоналу, який забезпечує випуск технічно справного автотранспорту, наявність спеціаліста по охороні праці та безпеці дорожнього руху, наявність диспетчера. Это точно для этого тендера ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: .Доброго дня! Дякую, що написали, файл було випадково завантажено. Вже виправили.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Відхилено |
48 824,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 20:55
|
ТДВ "ІБФ ЛДС" #22906244 |
Переможець |
54 001,92
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 20:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №5.pdf | укладений |
19 грудня 2019 09:47
|