Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло – 2 400 кг
Очікувана вартість
331 200,00 UAH
UA-2019-12-02-002360-b 26c1a7f717fd40ed96c913d37bd0da89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 14:04
Очікувана вартість: 331 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 кілограм
Вершкове масло (За рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:32
Перелік змін в тендерній документації.doc
10 грудня 2019 15:32
ТД - масло вершкове_публ.docx
10 грудня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:32
Перелік змін в тендерній документації.doc
10 грудня 2019 15:32
ТД - масло вершкове_публ.docx
02 грудня 2019 15:23
ТД - масло вершкове_публ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист згода на обробку данних
Дата подання: 05 грудня 2019 05:31
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:28
Шановний замовник. Згідно тендерної документації наявна вимога "Лист-згода на обробку персональних даних усіх посадових осіб, що підписують (завіряють) документи Пропозиції." Просимо надати роз’яснення посадових осіб, що підписують (завіряють) документи Пропозиції лише зі сторони учасника(уповноваженою особою)? Адже у складі пропозиції можуть бути наявні такі документи, що завірені/підписані нотаріусом, а також банківська гарантія яка підписана представником банку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Лист-згода на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та договір, укладений за результатами торгів. Лист - згода є невід’ємною частиною тендерної пропозиції.
копії санітарних паспортів на автотранспорт
Дата подання: 05 грудня 2019 06:01
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:30
Шановний замовник. Згідно тендерної документації наявна вимога"копії санітарних паспортів на автотранспорт, яким буде здійснюватись постачання продукції. Якщо цей автотранспорт використовується згідно договору про надання транспортних послуг копії санітарних паспортів повинні бути засвідчені печаткою організації-власника цього транспорту;" Просимо видалити дискримінаційну умову щодо надання копії санітарних паспортів на автотранспорт, адже такі паспорти були відмінені і їх можуть мати лише ті підприємства, які оформили такі паспорти до їх відміни на наявний тоді транспорт. Наша компанія планує прийняти участь, проте ми не маємо можливості оформити такі паспорти у зв’язку з тим, що вони відмінені. Керуючись статтею 3 ЗУ Про Публічні закупівлі просимо Вас видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, що штучно звужують коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ваше питання розглянуте. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСІКС ГРУП" 302 400,00
UAH з ПДВ
299 046,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 321 312,00
UAH з ПДВ
302 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВМОЛПРОДУКТ" 331 200,00
UAH з ПДВ
331 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 10:55
Електронний підпис
19 грудня 2019 10:48
Лiцензiя.zip
19 грудня 2019 10:48
Довiренiсть_Рижий.zip
19 грудня 2019 10:48
Гарантия_8007.zip
19 грудня 2019 10:48
18_ Деклар.виробника.pdf
19 грудня 2019 10:48
17_Довідка довкілля.pdf
19 грудня 2019 10:48
16_ Гарантійні листи.pdf
19 грудня 2019 10:48
15.3_Мед. книжка водій.pdf
19 грудня 2019 10:48
11_ Технічні вимоги.pdf
19 грудня 2019 10:48
2.3_Витяг ПДВ АСІКС ГРУП.pdf
19 грудня 2019 10:48
1.1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 13:36
public_doc_(12).p7s
27 грудня 2019 13:36
public_doc_(10).pdf
27 грудня 2019 13:36
Довідка МВС.PDF
26 грудня 2019 14:58
Цінова-Дод.2-2.PDF
18 грудня 2019 12:15
Електронний підпис
18 грудня 2019 12:14
Руол Стандарт 5378-1219.pdf.p7s
18 грудня 2019 12:14
Руол Стандарт 5378-1219.pdf
18 грудня 2019 12:14
3 Лист-згода.PDF
18 грудня 2019 12:14
Табл.відпов.тех.вим..PDF
18 грудня 2019 12:14
Якісні докум.масло.PDF
18 грудня 2019 12:14
Тех.вим.-Дод.3.PDF
18 грудня 2019 12:14
Лист про субп..PDF
18 грудня 2019 12:14
Лист про арифм.пом..PDF
18 грудня 2019 12:14
Проект дог.-Дод.4.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Статут 2019 +.pdf
18 грудня 2019 12:14
1 Св-во про держ.р.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Довідка ПДВ.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Довідка ЄДРПОУ.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Довідка банк-29.11.19 р..pdf
18 грудня 2019 12:14
1 Довідка 4-ОПП.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Гарант.лист Ст.17 ЗУ.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Гар.лист.ч.3 ст.17 ЗУ.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Витяг-01.11.19.PDF
18 грудня 2019 12:14
0 Дов.про підприємство.PDF
18 грудня 2019 12:14
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
18 грудня 2019 12:14
6-1 Акти дезінф.авто.PDF
18 грудня 2019 12:14
3-1 Акти сан.обр.склад.PDF
18 грудня 2019 12:14
1 Довідка МТБ.PDF
18 грудня 2019 12:14
Цінова-Дод.2.PDF

Публічні документи

18 грудня 2019 13:40
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:40
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:39
Підписаний_GarLIST 0691.pdf
18 грудня 2019 13:39
Лист гарантія.pdf
18 грудня 2019 13:39
Статут.pdf
18 грудня 2019 13:39
Довдіка про транспорт.pdf
18 грудня 2019 13:39
Контактні дані.pdf
18 грудня 2019 13:39
Договір_41зт.pdf
18 грудня 2019 13:39
Паспорт Теличко.pdf
18 грудня 2019 13:39
Лист-відгук (1).pdf
18 грудня 2019 13:39
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 13:39
Мед книга Лаврентович.pdf
18 грудня 2019 13:39
Мед книга Гапонюк.pdf
18 грудня 2019 13:39
Гарант лист транспорт.pdf
18 грудня 2019 13:39
Св-во лабараторія.PDF
18 грудня 2019 13:39
експертний висновок.pdf
18 грудня 2019 13:39
Декларація виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСІКС ГРУП"

ТОВ "Руол Стандарт"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВМОЛПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСІКС ГРУП"
#41514045
Відхилено 299 046,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 12:14
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 302 256,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
302 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 14:36
ДУ 8 ТОВ Руол Стандарт.pdf зміни до договору
29 січня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 09:37
ДУ 7 ТОВ Роул Стандарт.pdf зміни до договору
16 січня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:46
ДУ 6 ТОВ Роул Стандарт 13.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 12:34
ДУ 5 ТОВ Роул Стандарт 13 продовж.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:27
ДУ 4 ТОВ Роул Стандарт.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 14:35
ДУ 3 ТОВ Роул Стандарт 13.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 10:47
ДУ 2 ТОВ Руол Стандарт 13.pdf зміни до договору
02 липня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 12:21
ДУ № 1 Руол Стандарт.pdf зміни до договору
17 січня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 12:19
Договір Руол Стандарт.pdf укладений
09 січня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 226692,00 (двісті двадцять шість тисяч шістсот дев’яносто дві грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ: 37782,00 гривень. 2. Специфікацію до Договору викласти у новій редакції згідно Додатку № 1.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 176316,00 (сто сімдесят шість тисяч триста шістнадцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ: 29386,00 гривень. 2. Специфікацію до Договору викласти у новій редакції згідно Додатку № 1
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 151128,00 (сто п’ятдесят одна тисяча сто двадцять вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ: 25188,00 гривень. 2. Специфікацію до Договору викласти у новій редакції згідно Додатку № 1. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (окремими партіями згідно заявок замовника)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 30225,60 грн. (тридцять тисяч двісті двадцять п"ять гривень 60 копійок) в т.ч. ПДВ 5038,10 грн. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Замовник і Постачальник за домовленістю сторін дійшли згоди внести зміни до Договору. 2) Викласти пункт 4 Додаткової угоди №6 до Договору №13 від 08.01.2020 року в новій редакції: «4.«Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 30 225,60 грн. (тридцять тисяч двісті двадцять п’ять гривень 60 копійок ) в т.ч. 5 037,60 ПДВ грн..». 3) Специфікацію до Договору викласти в новій редакції згідно Додатку 1 4) Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник, за домовленістю сторін, керуючись пунктом 2 частини чотири статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди пункт 4 Додаткової угоди № 7 до Договору викласти в новій редакції: «4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 30 188,64 (тридцять тисяч сто вісімдесят вісім гривень 64 коп.) в тому числі ПДВ - 5031,44 грн.». 2. Специфікацію до Договору викласти в новій редакції згідно Додатку 1. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 181 316,64
UAH (в тому числі ПДВ 30 219,44 UAH)