Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло ( вершкове масло 63% та 72,5% жирності)
Очікувана вартість
384 956,00 UAH
UA-2019-12-02-002170-b 8c274cfffb7e494cbcffaea07c89f310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лисакова

+380667968125 polgosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР" ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32701249
Місцезнаходження: 70605, Україна , Запорізька обл., Пологівський район місто Пологи, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 29
Контактна особа: Тетяна Лисакова
+380667968125
polgosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 15:40
Очікувана вартість: 384 956,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Проведення процедури на очікувану вартість на 2020 рік. КП «Господар» Пологівської районної ради знаходиться в стані реорганізації (перетворення, зміна Засновника). Під час реорганізації назву КП «Господар» Пологівської районної ради буде змінено на КП «Господар» Пологівської міської ради. КП «Господар» Пологівської міської ради є правонаступником усіх майнових та немайнових прав, обов’язків КП «Господар» Пологівської районної ради. Після підписання договору буде укладена додаткова угода до договору, де будуть внесені зміни в назву Замовника.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 грудня 2019 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-02-002170-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 15 січня 2020 16:15
Підготовка Тендерної Документації ДК 021:2015, код 15530000-2 Вершкове масло лот 1. Вимога повторного розгляду пропозиції ТОВ "Сімбі Плюс"
Шановний замовнику!
Згідно ТД інструкції з підготовки тендерної пропозиції, обов'язковою вимогою є надання;
Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї ТД.
За Додатком 1 пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» потрібно надати Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/ або складські приміщення, або документ що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності- складські приміщення, зазначені в листі учасника.
Учасник – переможець ТОВ «Сімбі Плюс» на вимогу ТД Додатку 1 пункту 1 надав Договір суборенди №4 від 01.01.2018 р . та договір суборенди №5 від 01.01.2018 р. між ТОВ «Сімбі Плюс» та ТОВ «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», який надалі є Орендарем цього приміщення , згідно пункту 1 -1.3 цих договорів Орендар користується та володіє Приміщенням на підставі договору оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1.
По-перше, Відповідно до положень Закону України, орендована ділянка/приміщення або її частина може передаватися орендарем у суборенду, якщо це передбачено договором оренди.
По –друге, умови договору суборенди повинні обмежуватися умовами договору оренди ділянки/приміщення та не суперечити йому.
Наведене вище означає, що договір суборенди має похідний і залежний характер від договору оренди та його умов. Чинність договору суборенди ділянки припиняється у разі припинення договору оренди.
Зазначене положення є найслабшим місцем у конструкції суборенди , оскільки суборендар та його господарська діяльність перебувають в абсолютній залежності від сторін первинного договору – оренди. Чинність договору суборенди в будь-якому випадку припиняється в момент припинення договору оренди.
Варто зазначити, що у суборендаря не виникає ні переважного права на отримання орендованої ділянки/приміщення у власність, ні переважного права перед іншими особами на укладення договору оренди.
Тому витікає що:
1.Неможливо простежити чи є чинним договір оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
2.Неможливо зрозуміти чи має право Орендар надавати дане приміщення у суборенду за договором Оренди.
Так як у складі пропозиції Учасник ТОВ «Сімбі Плюс» не надав копію/оригінал договору оренди 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
Тому вимога щодо надання інформації За Додатком 1 пункт 1 невиконана Учасником ТОВ «Сімбі Плюс».

ТОВ «Люстдорф» вимагає повторного розгляду пропозиції ТОВ «Сімбі Плюс» та відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації , а саме за ненадання у повному обсязі документів за СТ 16 Закону України про Державні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 12:31
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовником торгів передбачено подання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме (щодо складських приміщень):
- Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника);
- Експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною).
На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації, учасником торгів в складі тендерної пропозиції надані (дійсні на дату розкриття) договори суборенди (потужностей) складських приміщень від 01.01.2018 №4 та №5 що підтверджують право використання зазначених приміщень.
Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" наданий експлуатаційний дозвіл на зазначені приміщення від 11.04.2017 №08-22-63 та рішення про державну реєстрацію зазначених потужностей від 13.04.2017 №546, дійсність яких, на підставі статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", перевірена уповноваженою особою на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності та якості харчових продуктів (http://www.consumer.gov.ua).
Інших документів, які підтверджують право учасника на володіння складськими приміщеннями, тендерною документацією не вимагалось, а тому вони і не подавались в складі тендерної пропозиції учасником торгів.
Враховуючи зазначене вище учасником торгів ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" виконано всі вимоги тендерної документації та в уповноваженої особи відсутні підстави для відхилення вказаної тендерної пропозиції.
Слід також зазначити, що дана процедура закупівлі підлягала моніторингу Державною аудиторською службою України, якою порушень законодавства про публічні закупівлі з боку ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" встановлено не було.

Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-12-02-002170-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 15 січня 2020 16:19
Підготовка Тендерної Документації ДК021:2015, код 15530000-2 Вершкове масло Лот 2. Вимогаємо повторного розгляду пропозиції ТОВ "Сімбі Плюс" та відхилення його пропозиції.
Шановний замовнику!
Згідно ТД інструкції з підготовки тендерної пропозиції, обов'язковою вимогою є надання
Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї ТД.
За Додатком 1 пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» потрібно надати Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/ або складські приміщення, або документ що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності- складські приміщення, зазначені в листі учасника.
Учасник – переможець ТОВ «Сімбі Плюс» на вимогу ТД Додатку 1 пункту 1 надав Договір суборенди №4 від 01.01.2018 р . та договір суборенди №5 від 01.01.2018 р. між ТОВ «Сімбі Плюс» та ТОВ «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», який надалі є Орендарем цього приміщення , згідно пункту 1 -1.3 цих договорів Орендар користується та володіє Приміщенням на підставі договору оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1.
По-перше, Відповідно до положень Закону України, орендована ділянка/приміщення або її частина може передаватися орендарем у суборенду, якщо це передбачено договором оренди.
По –друге, умови договору суборенди повинні обмежуватися умовами договору оренди ділянки/приміщення та не суперечити йому.
Наведене вище означає, що договір суборенди має похідний і залежний характер від договору оренди та його умов. Чинність договору суборенди ділянки припиняється у разі припинення договору оренди.
Зазначене положення є найслабшим місцем у конструкції суборенди , оскільки суборендар та його господарська діяльність перебувають в абсолютній залежності від сторін первинного договору – оренди. Чинність договору суборенди в будь-якому випадку припиняється в момент припинення договору оренди.
Варто зазначити, що у суборендаря не виникає ні переважного права на отримання орендованої ділянки/приміщення у власність, ні переважного права перед іншими особами на укладення договору оренди.
Тому витікає що:
1.Неможливо простежити чи є чинним договір оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
2.Неможливо зрозуміти чи має право Орендар надавати дане приміщення у суборенду за договором Оренди.
Так як у складі пропозиції Учасник ТОВ «Сімбі Плюс» не надав копію/оригінал договору оренди 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
Тому вимога щодо надання інформації За Додатком 1 пункт 1 невиконана Учасником ТОВ «Сімбі Плюс».

ТОВ «Люстдорф» вимагає повторного розгляду пропозиції ТОВ «Сімбі Плюс» та відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації , а саме за ненадання у повному обсязі документів за СТ 16 Закону України про Державні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2020 12:29
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовником торгів передбачено подання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме (щодо складських приміщень):
- Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника);
- Експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною).
На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації, учасником торгів в складі тендерної пропозиції надані (дійсні на дату розкриття) договори суборенди (потужностей) складських приміщень від 01.01.2018 №4 та №5 що підтверджують право використання зазначених приміщень.
Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" наданий експлуатаційний дозвіл на зазначені приміщення від 11.04.2017 №08-22-63 та рішення про державну реєстрацію зазначених потужностей від 13.04.2017 №546, дійсність яких, на підставі статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", перевірена уповноваженою особою на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності та якості харчових продуктів (http://www.consumer.gov.ua).
Інших документів, які підтверджують право учасника на володіння складськими приміщеннями, тендерною документацією не вимагалось, а тому вони і не подавались в складі тендерної пропозиції учасником торгів.
Враховуючи зазначене вище учасником торгів ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" виконано всі вимоги тендерної документації та в уповноваженої особи відсутні підстави для відхилення вказаної тендерної пропозиції.
Слід також зазначити, що дана процедура закупівлі підлягала моніторингу Державною аудиторською службою України, якою порушень законодавства про публічні закупівлі з боку ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" встановлено не було.

Вимога не задоволена.

Документи

16 січня 2020 12:31
Відповідь.PDF

Документи

16 січня 2020 12:29
Відповідь.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-03-000002 ● 12139b49a4b5442f9f1f652feec6be5a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2020 13:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
03.01.2020 № 1
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-12-02-002170-b, ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (2 лота), яка проводиться Комунальним підприємством "Господар" Пологівської районної ради Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 1 лот ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло ( вершкове масло 63% та 72,5% жирності)
Опис предмету закупівлі:
Місцевий бюджет
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 193 556,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 967,78 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 грудня 2019 15:02
Закінчення: 18 грудня 2019 15:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Вершкове масло 63% та вершкове масло 72,5%
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70605, Україна, Запорізька область, м. Пологи , Шкільна, 29
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 08:34
Додаток 4.1.doc
03 грудня 2019 08:34
Верш.масло протокол.pdf
02 грудня 2019 16:01
ТД.doc
02 грудня 2019 16:01
Вершкове масло протокол.pdf
02 грудня 2019 15:06
Додаток 1.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 2.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 3.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 4.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 5.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 6.doc
02 грудня 2019 15:06
ТД.doc
03 грудня 2019 08:34
Додаток 4.1.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 4.1.doc
03 грудня 2019 08:34
Верш.масло протокол.pdf
02 грудня 2019 16:01
ТД.doc
02 грудня 2019 16:01
Вершкове масло протокол.pdf
02 грудня 2019 15:06
Додаток 1.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 2.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 3.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 4.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 5.doc
02 грудня 2019 15:06
Додаток 6.doc
02 грудня 2019 15:06
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 163 815,40
UAH з ПДВ
160 555,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 164 694,60
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 16:12
Витяг.7z
24 грудня 2019 16:12
Договір Лот 1.pdf
24 грудня 2019 16:12
банкрутство 231219.pdf
24 грудня 2019 16:12
Довідка до пункту 1.pdf
17 грудня 2019 14:28
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:37
Кваліфік.критерії 2.7z
17 грудня 2019 12:37
Кваліфік.критерії.7z
17 грудня 2019 12:37
Інші документи 2.7z
17 грудня 2019 12:37
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Рішення скасоване 160 555,47
UAH з ПДВ
08 січня 2020 16:42
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Відхилено 160 555,47
UAH з ПДВ
08 січня 2020 16:47
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 162 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 січня 2020 16:47
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:01
Угода 8 7 2020ТД.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 10:59
Додаткова угода 7 7 2020ТД.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:08
Додаткова угода 6 7 2020ТД.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 16:47
Угода 5 7 2020ТД.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 15:23
Угода 4 7 2020ТД.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 12:06
угода 3 7 2020ТД.PDF зміни до договору
30 квітня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 16:12
Дод.угода 2 7 2020ТД.PDF зміни до договору
05 лютого 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 16:23
Додаткова угода 1 7 2020ТД.PDF зміни до договору
20 січня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 13:11
7 2020ТД масло.PDF укладений
20 січня 2020 13:10
Рішення 173.pdf укладений
20 січня 2020 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка в договорі в пункті 3.1.
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.4 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару – масло вершкове, не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 7/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 125 626,56
UAH (в тому числі ПДВ 20 937,76 UAH)