Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР" ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 32701249 |
Місцезнаходження: | 70605, Україна , Запорізька обл., Пологівський район місто Пологи, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 29 |
Контактна особа: |
Тетяна Лисакова +380667968125 polgosp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2019 15:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 384 956,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Тендерна документація
03 грудня 2019 08:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 08:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно ТД інструкції з підготовки тендерної пропозиції, обов'язковою вимогою є надання;
Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї ТД.
За Додатком 1 пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» потрібно надати Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/ або складські приміщення, або документ що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності- складські приміщення, зазначені в листі учасника.
Учасник – переможець ТОВ «Сімбі Плюс» на вимогу ТД Додатку 1 пункту 1 надав Договір суборенди №4 від 01.01.2018 р . та договір суборенди №5 від 01.01.2018 р. між ТОВ «Сімбі Плюс» та ТОВ «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», який надалі є Орендарем цього приміщення , згідно пункту 1 -1.3 цих договорів Орендар користується та володіє Приміщенням на підставі договору оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1.
По-перше, Відповідно до положень Закону України, орендована ділянка/приміщення або її частина може передаватися орендарем у суборенду, якщо це передбачено договором оренди.
По –друге, умови договору суборенди повинні обмежуватися умовами договору оренди ділянки/приміщення та не суперечити йому.
Наведене вище означає, що договір суборенди має похідний і залежний характер від договору оренди та його умов. Чинність договору суборенди ділянки припиняється у разі припинення договору оренди.
Зазначене положення є найслабшим місцем у конструкції суборенди , оскільки суборендар та його господарська діяльність перебувають в абсолютній залежності від сторін первинного договору – оренди. Чинність договору суборенди в будь-якому випадку припиняється в момент припинення договору оренди.
Варто зазначити, що у суборендаря не виникає ні переважного права на отримання орендованої ділянки/приміщення у власність, ні переважного права перед іншими особами на укладення договору оренди.
Тому витікає що:
1.Неможливо простежити чи є чинним договір оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
2.Неможливо зрозуміти чи має право Орендар надавати дане приміщення у суборенду за договором Оренди.
Так як у складі пропозиції Учасник ТОВ «Сімбі Плюс» не надав копію/оригінал договору оренди 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
Тому вимога щодо надання інформації За Додатком 1 пункт 1 невиконана Учасником ТОВ «Сімбі Плюс».
ТОВ «Люстдорф» вимагає повторного розгляду пропозиції ТОВ «Сімбі Плюс» та відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації , а саме за ненадання у повному обсязі документів за СТ 16 Закону України про Державні Закупівлі.
- Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника);
- Експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною).
На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації, учасником торгів в складі тендерної пропозиції надані (дійсні на дату розкриття) договори суборенди (потужностей) складських приміщень від 01.01.2018 №4 та №5 що підтверджують право використання зазначених приміщень.
Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" наданий експлуатаційний дозвіл на зазначені приміщення від 11.04.2017 №08-22-63 та рішення про державну реєстрацію зазначених потужностей від 13.04.2017 №546, дійсність яких, на підставі статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", перевірена уповноваженою особою на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності та якості харчових продуктів (http://www.consumer.gov.ua).
Інших документів, які підтверджують право учасника на володіння складськими приміщеннями, тендерною документацією не вимагалось, а тому вони і не подавались в складі тендерної пропозиції учасником торгів.
Враховуючи зазначене вище учасником торгів ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" виконано всі вимоги тендерної документації та в уповноваженої особи відсутні підстави для відхилення вказаної тендерної пропозиції.
Слід також зазначити, що дана процедура закупівлі підлягала моніторингу Державною аудиторською службою України, якою порушень законодавства про публічні закупівлі з боку ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" встановлено не було.
Вимога не задоволена.
Згідно ТД інструкції з підготовки тендерної пропозиції, обов'язковою вимогою є надання
Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї ТД.
За Додатком 1 пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» потрібно надати Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/ або складські приміщення, або документ що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності- складські приміщення, зазначені в листі учасника.
Учасник – переможець ТОВ «Сімбі Плюс» на вимогу ТД Додатку 1 пункту 1 надав Договір суборенди №4 від 01.01.2018 р . та договір суборенди №5 від 01.01.2018 р. між ТОВ «Сімбі Плюс» та ТОВ «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», який надалі є Орендарем цього приміщення , згідно пункту 1 -1.3 цих договорів Орендар користується та володіє Приміщенням на підставі договору оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1.
По-перше, Відповідно до положень Закону України, орендована ділянка/приміщення або її частина може передаватися орендарем у суборенду, якщо це передбачено договором оренди.
По –друге, умови договору суборенди повинні обмежуватися умовами договору оренди ділянки/приміщення та не суперечити йому.
Наведене вище означає, що договір суборенди має похідний і залежний характер від договору оренди та його умов. Чинність договору суборенди ділянки припиняється у разі припинення договору оренди.
Зазначене положення є найслабшим місцем у конструкції суборенди , оскільки суборендар та його господарська діяльність перебувають в абсолютній залежності від сторін первинного договору – оренди. Чинність договору суборенди в будь-якому випадку припиняється в момент припинення договору оренди.
Варто зазначити, що у суборендаря не виникає ні переважного права на отримання орендованої ділянки/приміщення у власність, ні переважного права перед іншими особами на укладення договору оренди.
Тому витікає що:
1.Неможливо простежити чи є чинним договір оренди від 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
2.Неможливо зрозуміти чи має право Орендар надавати дане приміщення у суборенду за договором Оренди.
Так як у складі пропозиції Учасник ТОВ «Сімбі Плюс» не надав копію/оригінал договору оренди 01 січня 2018 р. № 2009/02-1 між орендарем - «Видавничо-поліграфічне об’єднання Запоріжжя», та невідомим орендодавцем.
Тому вимога щодо надання інформації За Додатком 1 пункт 1 невиконана Учасником ТОВ «Сімбі Плюс».
ТОВ «Люстдорф» вимагає повторного розгляду пропозиції ТОВ «Сімбі Плюс» та відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації , а саме за ненадання у повному обсязі документів за СТ 16 Закону України про Державні Закупівлі.
- Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника);
- Експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною).
На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації, учасником торгів в складі тендерної пропозиції надані (дійсні на дату розкриття) договори суборенди (потужностей) складських приміщень від 01.01.2018 №4 та №5 що підтверджують право використання зазначених приміщень.
Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" наданий експлуатаційний дозвіл на зазначені приміщення від 11.04.2017 №08-22-63 та рішення про державну реєстрацію зазначених потужностей від 13.04.2017 №546, дійсність яких, на підставі статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", перевірена уповноваженою особою на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності та якості харчових продуктів (http://www.consumer.gov.ua).
Інших документів, які підтверджують право учасника на володіння складськими приміщеннями, тендерною документацією не вимагалось, а тому вони і не подавались в складі тендерної пропозиції учасником торгів.
Враховуючи зазначене вище учасником торгів ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" виконано всі вимоги тендерної документації та в уповноваженої особи відсутні підстави для відхилення вказаної тендерної пропозиції.
Слід також зазначити, що дана процедура закупівлі підлягала моніторингу Державною аудиторською службою України, якою порушень законодавства про публічні закупівлі з боку ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" встановлено не було.
Вимога не задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-03-000002 ● 12139b49a4b5442f9f1f652feec6be5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2020 13:11 |
НАКАЗ
03.01.2020 № 1
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-12-02-002170-b, ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (2 лота), яка проводиться Комунальним підприємством "Господар" Пологівської районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 1 лот ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло ( вершкове масло 63% та 72,5% жирності) |
Опис предмету закупівлі: |
Місцевий бюджет
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 193 556,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 967,78 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 08:34 |
Додаток 4.1.doc |
03 грудня 2019 08:34 |
Верш.масло протокол.pdf |
02 грудня 2019 16:01 |
ТД.doc |
02 грудня 2019 16:01 |
Вершкове масло протокол.pdf |
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 1.doc |
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 2.doc |
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 3.doc |
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 4.doc |
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 5.doc |
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 6.doc |
02 грудня 2019 15:06 |
ТД.doc |
03 грудня 2019 08:34 |
Додаток 4.1.doc
|
||
03 грудня 2019 08:34 |
Верш.масло протокол.pdf
|
||
02 грудня 2019 16:01 |
ТД.doc
|
||
02 грудня 2019 16:01 |
Вершкове масло протокол.pdf
|
||
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 1.doc
|
||
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 2.doc
|
||
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 3.doc
|
||
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 4.doc
|
||
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 5.doc
|
||
02 грудня 2019 15:06 |
Додаток 6.doc
|
||
02 грудня 2019 15:06 |
ТД.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
163 815,40
UAH з ПДВ
|
160 555,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" |
164 694,60
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #23063575 |
Рішення скасоване |
160 555,47
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 16:42
|
|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #23063575 |
Відхилено |
160 555,47
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 16:47
|
|
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070 |
Переможець |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 15:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:01
|
Угода 8 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 10:59
|
Додаткова угода 7 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2020 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 16:08
|
Додаткова угода 6 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2020 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:47
|
Угода 5 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 15:23
|
Угода 4 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
26 серпня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 12:06
|
угода 3 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2020 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2020 16:12
|
Дод.угода 2 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
05 лютого 2020 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 16:23
|
Додаткова угода 1 7 2020ТД.PDF | зміни до договору |
20 січня 2020 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 13:11
|
7 2020ТД масло.PDF | укладений |
20 січня 2020 13:10
|
Рішення 173.pdf | укладений |
20 січня 2020 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка в договорі в пункті 3.1. |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.4 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару – масло вершкове, не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7/2020ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |