Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
73 000,00 UAH
UA-2019-12-02-002101-b ● 997d9f85a6df4b9fbacb47b53df0d95d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердянський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 39748325 |
Місцезнаходження: | 71118, Україна , Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Свободи/Богуславського, 115/8 |
Контактна особа: |
Віктор Хлепітько +380615348942 berdyansk.zaporizhya@legalaid.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 14:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 73 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
03 грудня 2019 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 16:50 |
Додаток 3_Проект договору.docx | |
03 грудня 2019 10:54 |
оголошення.pdf | |
03 грудня 2019 10:54 |
Додаток 2 АРМ.docx | |
03 грудня 2019 10:54 |
Додаток 1 БФП.docx |
03 грудня 2019 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 грудня 2019 16:50 |
Додаток 3_Проект договору.docx
|
||||||||||||
03 грудня 2019 10:54 |
оголошення.pdf
|
||||||||||||
03 грудня 2019 10:54 |
Додаток 2 АРМ.docx
|
||||||||||||
03 грудня 2019 10:54 |
Додаток 1 БФП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:23
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись з додатками до оголошення ви знайдете відповіді на більшість ваших запитають стосовно марок та моделей. Виробник вказаний лише, як бажаний. Ви можете пропонувати ваш товар і пропозиція буде розглядатися з урахуванням технічних характеристик та ціни. Загальновідомим фактом є те, що при однакових комплектуючих (процесорах, пам’яті, платах, матрицях), якість зборки у різних виробників різна, тому були зазначені бажані для нас виробники.
Наголошую ще раз. Ви можете пропонувати свій товар і ми будемо його розглядати в розрізі і технічних характеристик і ціни.
Фізичні особи -підприємці допускаються до участі на загальних підставах
Наша установа не є платником ПДВ тому ціна буде оцінюватись така, як є
Наголошую ще раз. Ви можете пропонувати свій товар і ми будемо його розглядати в розрізі і технічних характеристик і ціни.
Фізичні особи -підприємці допускаються до участі на загальних підставах
Наша установа не є платником ПДВ тому ціна буде оцінюватись така, як є
строки поставки
Дата подання: 03 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:48
Шановний Замовник! Просимо чітко визначити в які терміни повинен бути поставлений товар, адже термін подачі пропозиції 10.12.2019, аукціон 11.12.2019, приблизний термін кваліфікації 11 - 12.12.2019. підписання договору не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця закупівлі, але не пізніше ніж 30 календарних днів після закінчення строку подання пропозицій. Таким чинном найшвидше договір може бути укладено 14.12.2019, що залишає на поставку Переможцю лише 2 дні. З врахуванням можливого відтермінування укладення договору через збільшення днів кваліфікації, наявності скарг від учасників, та неможливості на стадії підписання договору внесення змін в таку істотну умову договору, як строк. Просимо Вас викласти п.5.1. проекту Договору в наступній редакції: Продавець зобов’язується протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання даного Договору здійснити поставку Товару за адресою: __________________________.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Ми є бюджетною установою. Державна казначейська служба України не буде приймати платежі після 25 грудня. Нам важливо отримати товар до цієї дати з документами на оплату. В п. 2.4. оголошення вказано, що поставка проводиться протягом 15 (п’ятнадцяти) днів від дати підписання договору. Проект договору прикріплений для ознайомлення, не є остаточним, за вашими побажаннями та вмотивовано можемо внести до нього зміни. Перелік товару не є великим 3 АРМ та 2 БФП і передбачалось, що товар у учасника є на складі і він його зможе оперативно надіслати.
З врахуванням вашого зауваження внесені правки до договору
З врахуванням вашого зауваження внесені правки до договору
строки поставки
Дата подання: 03 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:48
Шановний Замовник! Просимо чітко визначити в які терміни повинен бути поставлений товар, адже термін подачі пропозиції 10.12.2019, аукціон 11.12.2019, приблизний термін кваліфікації 11 - 12.12.2019. підписання договору не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця закупівлі, але не пізніше ніж 30 календарних днів після закінчення строку подання пропозицій. Таким чинном найшвидше договір може бути укладено 14.12.2019, що залишає на поставку Переможцю лише 2 дні. З врахуванням можливого відтермінування укладення договору через збільшення днів кваліфікації, наявності скарг від учасників, та неможливості на стадії підписання договору внесення змін в таку істотну умову договору, як строк. Просимо Вас викласти п.5.1. проекту Договору в наступній редакції: Продавець зобов’язується протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання даного Договору здійснити поставку Товару за адресою: __________________________.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Ми є бюджетною установою. Державна казначейська служба України не буде приймати платежі після 25 грудня. Нам важливо отримати товар до цієї дати з документами на оплату. В п. 2.4. оголошення вказано, що поставка проводиться протягом 15 (п’ятнадцяти) днів від дати підписання договору. Проект договору прикріплений для ознайомлення, не є остаточним, за вашими побажаннями та вмотивовано можемо внести до нього зміни. Перелік товару не є великим 3 АРМ та 2 БФП і передбачалось, що товар у учасника є на складі і він його зможе оперативно надіслати.
З врахуванням вашого зауваження внесені правки до договору
З врахуванням вашого зауваження внесені правки до договору
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Багатофункціональний пристрій (БФП) |
Опис предмету закупівлі: |
Специфікація в додатку № 1,
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 22 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 110,00 UAH з ПДВ |
Позиції
2 шт
Багатофункціональний пристрій (БФП)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71112, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Свободи,115
Дата доставки:
16 грудня 2019
—
23 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Переможець |
18 600,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 12:07
|
БФП.pdf | укладений |
16 грудня 2019 08:07
|