Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
73 000,00 UAH
UA-2019-12-02-002101-b 997d9f85a6df4b9fbacb47b53df0d95d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Хлепітько

+380615348942 berdyansk.zaporizhya@legalaid.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердянський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 39748325
Місцезнаходження: 71118, Україна , Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Свободи/Богуславського, 115/8
Контактна особа: Віктор Хлепітько
+380615348942
berdyansk.zaporizhya@legalaid.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 14:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 14:56
Очікувана вартість: 73 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

03 грудня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:50
Додаток 3_Проект договору.docx
03 грудня 2019 10:54
оголошення.pdf
03 грудня 2019 10:54
Додаток 2 АРМ.docx
03 грудня 2019 10:54
Додаток 1 БФП.docx
03 грудня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:50
Додаток 3_Проект договору.docx
02 грудня 2019 15:00
Додаток 3_Проект договору.docx
03 грудня 2019 10:54
оголошення.pdf
02 грудня 2019 15:00
оголошення.pdf
03 грудня 2019 10:54
Додаток 2 АРМ.docx
02 грудня 2019 15:12
Додаток 2 БФП.docx
02 грудня 2019 15:01
Додаток 2 БФП_Kyocera.docx
03 грудня 2019 10:54
Додаток 1 БФП.docx
02 грудня 2019 15:00
Додаток 1 АРМ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:23
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись з додатками до оголошення ви знайдете відповіді на більшість ваших запитають стосовно марок та моделей. Виробник вказаний лише, як бажаний. Ви можете пропонувати ваш товар і пропозиція буде розглядатися з урахуванням технічних характеристик та ціни. Загальновідомим фактом є те, що при однакових комплектуючих (процесорах, пам’яті, платах, матрицях), якість зборки у різних виробників різна, тому були зазначені бажані для нас виробники.
Наголошую ще раз. Ви можете пропонувати свій товар і ми будемо його розглядати в розрізі і технічних характеристик і ціни.
Фізичні особи -підприємці допускаються до участі на загальних підставах
Наша установа не є платником ПДВ тому ціна буде оцінюватись така, як є
строки поставки
Дата подання: 03 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:48
Шановний Замовник! Просимо чітко визначити в які терміни повинен бути поставлений товар, адже термін подачі пропозиції 10.12.2019, аукціон 11.12.2019, приблизний термін кваліфікації 11 - 12.12.2019. підписання договору не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця закупівлі, але не пізніше ніж 30 календарних днів після закінчення строку подання пропозицій. Таким чинном найшвидше договір може бути укладено 14.12.2019, що залишає на поставку Переможцю лише 2 дні. З врахуванням можливого відтермінування укладення договору через збільшення днів кваліфікації, наявності скарг від учасників, та неможливості на стадії підписання договору внесення змін в таку істотну умову договору, як строк. Просимо Вас викласти п.5.1. проекту Договору в наступній редакції: Продавець зобов’язується протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання даного Договору здійснити поставку Товару за адресою: __________________________.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Ми є бюджетною установою. Державна казначейська служба України не буде приймати платежі після 25 грудня. Нам важливо отримати товар до цієї дати з документами на оплату. В п. 2.4. оголошення вказано, що поставка проводиться протягом 15 (п’ятнадцяти) днів від дати підписання договору. Проект договору прикріплений для ознайомлення, не є остаточним, за вашими побажаннями та вмотивовано можемо внести до нього зміни. Перелік товару не є великим 3 АРМ та 2 БФП і передбачалось, що товар у учасника є на складі і він його зможе оперативно надіслати.
З врахуванням вашого зауваження внесені правки до договору
строки поставки
Дата подання: 03 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:48
Шановний Замовник! Просимо чітко визначити в які терміни повинен бути поставлений товар, адже термін подачі пропозиції 10.12.2019, аукціон 11.12.2019, приблизний термін кваліфікації 11 - 12.12.2019. підписання договору не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця закупівлі, але не пізніше ніж 30 календарних днів після закінчення строку подання пропозицій. Таким чинном найшвидше договір може бути укладено 14.12.2019, що залишає на поставку Переможцю лише 2 дні. З врахуванням можливого відтермінування укладення договору через збільшення днів кваліфікації, наявності скарг від учасників, та неможливості на стадії підписання договору внесення змін в таку істотну умову договору, як строк. Просимо Вас викласти п.5.1. проекту Договору в наступній редакції: Продавець зобов’язується протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання даного Договору здійснити поставку Товару за адресою: __________________________.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Ми є бюджетною установою. Державна казначейська служба України не буде приймати платежі після 25 грудня. Нам важливо отримати товар до цієї дати з документами на оплату. В п. 2.4. оголошення вказано, що поставка проводиться протягом 15 (п’ятнадцяти) днів від дати підписання договору. Проект договору прикріплений для ознайомлення, не є остаточним, за вашими побажаннями та вмотивовано можемо внести до нього зміни. Перелік товару не є великим 3 АРМ та 2 БФП і передбачалось, що товар у учасника є на складі і він його зможе оперативно надіслати.
З врахуванням вашого зауваження внесені правки до договору
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Багатофункціональний пристрій (БФП)
Опис предмету закупівлі:
Специфікація в додатку № 1,
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 110,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Багатофункціональний пристрій (БФП)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Свободи,115
Дата доставки: 16 грудня 2019  —  23 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 18 600,00
UAH з ПДВ
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:49
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:48
цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 13:48
Специфікація.pdf
10 грудня 2019 13:48
порівняльна таблиця.pdf
10 грудня 2019 13:48
Копія витягу ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 18 600,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 10:04

Документи

11 грудня 2019 10:04
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:01
БФП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 10:04
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:01
БФП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 12:07
БФП.pdf укладений
16 грудня 2019 08:07