Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
30 672 638,00 UAH
UA-2019-12-02-001557-c c7677d578c7b4cdc9b5bb35611fa35f1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрак Інна Миколаївна

+380432585763 stryzhavka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрижавська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04330007
Вебсайт: https://stryzhavska-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7
Контактна особа: Бедрак Інна Миколаївна
+380432585763
stryzhavka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 18:02
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 18:02
Початок аукціону: 18 грудня 2019 13:04
Очікувана вартість: 30 672 638,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 153363 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області (джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, смт.Стрижавка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку аванс в розмірі 30% від затвердженої суми фінансування на відповідний період Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт післяоплата згідно узгодженого акту виконаних робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 17:58
в1дом1сть_ресурсів.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_11.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_10.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_9.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_8.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_7.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_6.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_5.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_4.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_3.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_2.doc
02 грудня 2019 17:58
tex_rozdil_1.doc
02 грудня 2019 17:58
tender_документ_канал1зац1я.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення обсягів фінансування
Дата подання: 03 грудня 2019 15:32
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:02
Враховуючи те, що договір буде підписаний в кінці грудня, а кошти, виділені на 2019 рік повинні бути освоєні в межах цього бюджетного періоду, просимо уточнити обсяги фінансування на 2019 рік.
Відповідь: Станом на 03.12.2019р. на реалізацію даного проекту в селищному бюджеті на 2019 рік передбачено фінансування в сумі 2028,0 тис.грн.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 05 грудня 2019 16:57
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:28
Доброго дня, у тендерній документації, а саме п.17 ч.2, вами зазначена вимога про підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) - потрібно надати завірену підписом уповноваженої особи інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Чи задовольнить замовника підтвердження цих вимог у формі бухгалтерської довідки про наявність основних засобів на балансі підприємства? Також у п.17 ч.5 Тендерної документації зазначена вимога про надання листів – підтвердження від Власника обладнання ( машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання таких робіт. Водночас, підписаний сторонами договір оренди машин та механізмів та/чи договір надання послуг такими машинами/механізмами є достатнім підтвердженням зобов’язання власників машин та механізмів надати їх учаснику (оскільки він виступає як орендар) для виконання певних робіт. З огляду на це, просимо видалити вимогу про надання листа – підтвердження як юридично необґрунтовану. Також у п. 18 Тендерної документації зазначено, що на підтвердження працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагається надання копії звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Проте наявність на підприємстві відповідних працівників можна підтвердити наказом про прийняття на роботу відповідних працівників. Надання копії звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є порушенням права на нерозголошення персональних даних, відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних». Просимо видалити дану вимогу як таку, що порушує норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо вимог тендерної документації надати завірену підписом уповноваженої особи інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів
На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), необхідного для виконання умов договору, а також підтвердити наявність такого обладнання. При цьому, що стосується об’єктів основних засобів, які не підлягають обов’язковій державній реєстрації учаснику необхідно подати завірену підписом уповноваженої особи інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Щодо інших одиниць обладнання учаснику надано вибір підтвердження наявності такого обладнання - інвентаризаційний опис або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей. Замовником при визначенні підтвердних документів щодо наявності в учасника у власності основних засобів було враховано положення НП(С)БО, Податкового кодексу України щодо яких у питаннях обліку матеріальних активів підприємства, організації керуються Національним положенням (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затвердженим наказом Мінфіну від 27.04.2000р. № 92 та Податковим кодексом України. Формою обліку основних засобів на підприємстві є, в тому числі, інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів, що є регістром аналітичного обліку основних засобів і відкривається на об’єкт основних засобів бухгалтерською службою в одному примірнику, заповнюється на підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації, а також інших первинних документів.
Звертаємо увагу учасника, що при подачі тендерної пропозиції згідно вимог пп.6 п.1 додатку 2 тендерної документації учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до п.п 1-5 цього розділу.
Щодо вимог тендерної документації про надання листів – підтвердження від Власника обладнання ( машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання таких робіт.
На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі підтвердження наявності обладнання, будівельних машин і механізмів необхідних для виконання умов договору на правах власності або користування або залучення. Враховуючи що предметом закупівлі передбачено виконання робіт в термін до 31.12.2021 року (орієнтовно 2 роки), а договір(и) оренди, договір(и) про співпрацю, або договір(и) користування чи надання послуг можуть мати будь-який термін дії, визначений договором(ами), в тому числі що буде завершено ще до повного виконання робіт на об’єкті, замовник, при розгляді тендерної пропозиції, має отримати інформацію про наміри учасника та власника техніки щодо дій по залученню та наданню у використання на будь-яких правових підставах техніки, будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт. Звертаємо увагу, що при формуванні ціни тендерної пропозиції, учасником розраховується у складі робіт використання будівельних машин і механізмів, і від того, на яких правах та умовах така техніка планується використовуватись, в тому числі залежить ціна тендерної пропозиції. В підтвердження вимог тендерної документації (пп.4 п.1 розділу ІІІ) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасником у складі ціни тендерної пропозиції має бути надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення встановленим замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції це сума, обрахована на увесь об’єм робіт до повного їх виконання по предмету закупівлі, які мають бути виконані в термін до 31.12.2021 року, розрахунок вартості техніки, будівельних машин і механізмів здійснюється на увесь об’єм та термін виконання робіт на об’єкті будівництва, тому відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником визначено вимогу, викладену в пп.5 п.1 додатку 2 до тендерної документації: «по залученій або орендованій техніці Учасники повинні надати оригінали листів-підтвердження від Власника обладнання (машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання таких робіт».
Щодо вимог тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Згідно вимог тендерної документації наявність кваліфікованих працівників підтверджується копією звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (з усіма додатками, які містять інформацію), що подається учасником до органів ДФС відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015р. №435 (із змінами)за останній звітний період.
Вищезазначену вимогу включено до тендерної документації з метою обрання надійного виконавця робіт і виключення маніпуляцій зі сторони учасників, коли в складі пропозиції подаються недостовірні дані щодо наявності кваліфікованих працівників, їх кількості і зазначення правових підстав на залучення їх до виконання робіт по об’єкту. Оскільки звітування відповідно до вимог чинного законодавства є обов’язковим, копія щомісячного звіту ЄСВ, зa формою згіднo Додатку 4 Порядку №435 є підтвердженням фактичної наявності працівників необхідної кваліфікації і підтвердженням того, що зазначені працівники залучені на постійній основі на законних підставах. Стосовно персональних даних що ідентифікують особу опосередковано, таких як прізвище, ім`я, по-батькові, індивідуальний податковий номер, місце проживання, серія та номер паспорта, за умови, що працівниками не буде надано згоди на обробку персональних даних за формою згідно додатку 5 до тендерної документації, то Замовник не заперечує якщо такі дані буде приховано (закреслено або відредаговано за допомогою графічного редактора).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АКТИВ-СТРОЙ" 25 706 885,21
UAH з ПДВ
25 706 885,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКС ЛАЙТ" 30 506 546,05
UAH з ПДВ
30 506 546,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 17:52
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:52
45.imd
17 грудня 2019 17:48
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:45
04.12_Календарний графік.pdf
17 грудня 2019 17:44
02.6.2_Инвентарні картки.rar
17 грудня 2019 15:52
17.0_Витяг_скан_16.12.19р.pdf
17 грудня 2019 15:52
10.0_Ліцензія оригінал.pdf
17 грудня 2019 15:52
04.12_Розрахунок ЗВВ-АВ.pdf
17 грудня 2019 15:52
04.4_Калікуляція КАМАЗ.pdf
17 грудня 2019 15:52
04.1_Договірна ціна.pdf
17 грудня 2019 15:52
03.1-03.9 Довідки ст.17.pdf
17 грудня 2019 15:52
02.8_Звіт ЄСВ 10.2019р.pdf
17 грудня 2019 15:52
00_Відомості про ПП.pdf
17 грудня 2019 15:52
01_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:59
ТЗ 10.pdf
17 грудня 2019 16:59
Т 2.pdf
17 грудня 2019 16:58
Пропозиція.pdf
17 грудня 2019 16:58
Підсумкова відомість.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК9.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК8.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК7.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК6.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК5.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК4.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК3.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК2.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК10.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК ДР2.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК ДР 1.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК 232.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК 231.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЛК 2.pdf
17 грудня 2019 16:58
Листи погодження.pdf
17 грудня 2019 16:58
Лист згода Бур.PDF
17 грудня 2019 16:58
ЗВ ДР2.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ ДР1.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 9.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 8.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 7.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 6.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 5.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 4.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 3.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 2.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 10.pdf
17 грудня 2019 16:58
ЗВ 1.pdf
17 грудня 2019 16:58
ДЦ 2 3 2.pdf
17 грудня 2019 16:58
ДЦ 2 3 1.pdf
17 грудня 2019 16:58
Договірна ціна.pdf
17 грудня 2019 16:58
Договір обладнання.pdf
17 грудня 2019 16:58
Договір Бур.pdf
17 грудня 2019 16:58
Договір асфальтоукл.pdf
17 грудня 2019 16:58
Відгук Водоканал.jpg
15 грудня 2019 18:01
Установчий документ.pdf
15 грудня 2019 18:01
Технічне завдання.pdf
15 грудня 2019 18:01
Проект Договору.pdf
15 грудня 2019 18:01
Пояснювальна записка.pdf
15 грудня 2019 18:01
Ліцензія з оригіналу.pdf
15 грудня 2019 18:01
Листи погодження.pdf
15 грудня 2019 18:00
Копія Ліцензії.pdf
15 грудня 2019 18:00
Звіт ЄСВ.pdf
15 грудня 2019 18:00
Довідки ст 17.pdf
15 грудня 2019 18:00
Довідка субпідряд.pdf
15 грудня 2019 18:00
Довідка працівники.pdf
15 грудня 2019 18:00
Довідка обладання.pdf
15 грудня 2019 18:00
Довідка довкілля.pdf
15 грудня 2019 18:00
Гарантійнйи лист.pdf
15 грудня 2019 18:00
Відгук ДМГ.pdf
15 грудня 2019 18:00
Витяг платника ПДВ.pdf
15 грудня 2019 18:00
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2019 18:00
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АКТИВ-СТРОЙ"

ТОВ "МІКС ЛАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АКТИВ-СТРОЙ"
#35200998
Відхилено 25 706 885,21
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:44
ТОВ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
Відхилено 30 506 546,05
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:40
протокол 3

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІКС ЛАЙТ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:46
протокол 4

Інформація про відміну

Дата відміни
23 грудня 2019 16:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі