Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)"
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2019-12-02-001438-c 35f742e3962f4a828a25fcb1c02219f6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У зв’язку зі змінами проектних рішень у проектно-кошторисній документації та виникненням додаткових будівельно-монтажних робіт, які не були передбачені в початковому проекті виникла необхідність коригування проектно-кошторисної документації.
Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є по своїй суті додатковими роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та становлять їх невід’ємну частину.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Звіт про результати проведення процедури відкритих торгів за предметом Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)
- Договір генпідряду № 32-18 від 03.10.2018 року.
- Експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 13.06.2018 року № 12-0011-18
- Наказ про затвердження проектно-кошторисної документації від 17.07.2018 року № 54 по першопочатковому проекті.
- Скоригована проектно-кошторисна документація на виконанню будівельно-монтажних робіт по об’єкту "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 16:50
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи за проектом
"Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівельно-монтажні роботи за проектом
"Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)" (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кiровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 грудня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРОНОС-ЛІДЕР"
#38436025
Переможець 16 000 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:50

Документи

02 грудня 2019 16:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРОНОС-ЛІДЕР"
#38436025
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2019 16:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 09:43
13.1 Дод. угода № 9-46-19 від 13 03.2020.pdf зміни до договору
13 березня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:01
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:00
12.1 Дод. угода № 8-46-19 від 21.02.2020.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 13:59
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:12
9.1 Дод. угода № 5-46-19 від 26.12.2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 08:49
4.1. Договір генпідряду № 46-19 від 16 грудня 2019 року.pdf укладений
16 грудня 2019 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 46-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/46-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 46-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/46-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів договору у відповідності до Постанови НБУ від 28.12.2018 року № 162
Номер договору про закупівлю: 46-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/46-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 047 877,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 507 979,57 UAH)