Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
90 400,00 UAH
UA-2019-12-02-001247-c a3b2dc789d1f4343a35c4514ed79ff9d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Химич Вікторія Віталіївна

+380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Вебсайт: http://rada-uzhgorod.gov.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Химич Вікторія Віталіївна
+380312617059
tender@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 90 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок здійснюється після отримання товару за належно оформленими документами протягом 5 робочих днів. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 15:31
Документація компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:18
Дата відповіді: 03 грудня 2019 15:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в Додатку 2 (Перелік найменування товару) чітко вказаний перелік та технічні характеристики товару. Учасник подає свою пропозицію відповідно до вимог замовника, зазначених у документації. Також зазначаємо, що в Додатку 1 документації включено обов’язок учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. Участь у закупівлі може брати будь-який учасник, щодо цього Замовником у документації не встановлено жодного обмеження. У відповідності до п. 11 Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Учасники при поданні своєї цінової пропозиції самі вказують наявність чи відсутність ПДВ у своїй ціні.
Про аналоги товару
Дата подання: 03 грудня 2019 16:56
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:53
Чи допускаєте Ви, участь у торгах пропозицію на базі процесорів AMD ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в Додатку 2 (Перелік найменування товару) чітко вказаний перелік та технічні характеристики товару. Учасник подає свою пропозицію відповідно до вимог замовника, зазначених у документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій