Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
59 980,00 UAH
UA-2019-12-02-001242-c 0f70d0e193bb46d8b67d5d5b2464779e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Леонідівна

kmdkl2@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 05415941
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Контактна особа: Валентина Леонідівна
kmdkl2@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:39
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:39
Очікувана вартість: 59 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Додаткові кошти місцевого бюджету загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 15:28
ОголошенняМФУ2_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:19
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиції будуть розглядатися згідно чинного законодавства

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-02-001242-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 11 грудня 2019 15:50
Не обґрунтоване відхилення нашої пропозиції!
Замовник відхилив нашу пропозицію у зв'язку з двома причинами. Якщо замовник уважно подивиться нашу документацію, то він побачить, що у документу під назвою "Пропозиція" є документ "Технічні Характеристики" в якому написано, що доставка виконується силамі логістичної компанії. По друге, замовник просив декларацію відповідності або сертифікат якості. На цю вимогу ми підкрепили "Довідку про несертифікацію" яку можна знайти у документі під назвою "Документи з довідками". Виходячи з вищезазначеного ми робимо висновок, що нашу пропозицію відхилили не обґрунтовано. Просимо повторно, УВАЖНО, перевірити нашу пропозицію. Дякую за увагу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 14:47
відповідь надана
Шановний скаржнику! В протоколі №273 від 11.12.19 року було прописано причтнт відхилення вашої пропозиції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 57 900,00
UAH з ПДВ
55 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 58 800,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 59 940,00
UAH з ПДВ
58 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 18:00
Цінова оновлена.pdf
10 грудня 2019 18:00
Пропозиція.pdf
10 грудня 2019 17:20
Пропозиція.pdf
08 грудня 2019 18:28
Пропозиція.pdf
08 грудня 2019 18:28
Установчі Документи.pdf
08 грудня 2019 18:28
Документи з Довідками.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 11:18
Письмо_гарантия123.pdf
07 грудня 2019 11:18
propozitsiya ЧП Шульц 58800.pdf
07 грудня 2019 11:18
Доки ЧП Шульц.rar
07 грудня 2019 11:18
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
Відхилено 55 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:28
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 56 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:31
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 58 799,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:33

Документи

Документи

Документи

11 грудня 2019 15:33
Протокол_275_МФУ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
58 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 15:33
Протокол_275_МФУ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Діавестед_№129_17.12.19_МФУ_58799.pdf укладений
18 грудня 2019 09:58