Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
88 410,00 UAH
UA-2019-12-02-001134-c 8f920371d0b045f681b53948003eb5d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимирівна Галина

+380951765026 shgt46@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 35870144
Вебсайт: http://sgt.com.ua
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, м.Херсон, вул. 9 Січня,46
Контактна особа: Володимирівна Галина
+380951765026
shgt46@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:19
Очікувана вартість: 88 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 884,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товарів після пред’явлення Постачальником відповідної накладної протягом 15 календарних днів з дати отримання товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:24
Дата відповіді: 04 грудня 2019 13:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Спасибі за звернення.
1.Наступним повідомляємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам (модифікації) та якісним характеристикам, зазаначеним в документацвії (Додаток№3). Спосіб підтвердження технічних вимог та вимог щодо якості товару зазначен в Додатку №1 переліку документів, які повинен надати учасник.
2. Учасником закупівлі можуть бути усі бажаючі відповідно до кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку №1
Усі пропозиції будуть розглянуті Прийнята буде найбільш економічно вигідна пропозиція, відповідно математичній формулі, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників критеріїв оцінки, який проводиться системою автоматично і яким є виключно ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 17:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:54
2_4.jpg укладений
19 грудня 2019 14:52
1_1.jpg укладений
19 грудня 2019 14:52
3.jpg укладений
19 грудня 2019 14:36
2.jpg укладений
19 грудня 2019 14:36
4.jpg укладений
19 грудня 2019 14:36
1.jpg укладений
19 грудня 2019 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано сторінки Договору, які не додалися при підписуванні через технічну помилку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: б\н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: не виконання п 5.3. Термін поставки товару