Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
88 410,00 UAH
UA-2019-12-02-001134-c ● 8f920371d0b045f681b53948003eb5d2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 35870144 |
Вебсайт: | http://sgt.com.ua |
Місцезнаходження: | 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, м.Херсон, вул. 9 Січня,46 |
Контактна особа: |
Володимирівна Галина +380951765026 shgt46@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 17:19 |
Очікувана вартість: | 88 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 884,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товарів після пред’явлення Постачальником відповідної накладної протягом 15 календарних днів з дати отримання товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 14:54 |
Оголошення закупівля системний блок.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:24
Дата відповіді: 04 грудня 2019 13:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Спасибі за звернення.
1.Наступним повідомляємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам (модифікації) та якісним характеристикам, зазаначеним в документацвії (Додаток№3). Спосіб підтвердження технічних вимог та вимог щодо якості товару зазначен в Додатку №1 переліку документів, які повинен надати учасник.
2. Учасником закупівлі можуть бути усі бажаючі відповідно до кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку №1
Усі пропозиції будуть розглянуті Прийнята буде найбільш економічно вигідна пропозиція, відповідно математичній формулі, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників критеріїв оцінки, який проводиться системою автоматично і яким є виключно ціна.
1.Наступним повідомляємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам (модифікації) та якісним характеристикам, зазаначеним в документацвії (Додаток№3). Спосіб підтвердження технічних вимог та вимог щодо якості товару зазначен в Додатку №1 переліку документів, які повинен надати учасник.
2. Учасником закупівлі можуть бути усі бажаючі відповідно до кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку №1
Усі пропозиції будуть розглянуті Прийнята буде найбільш економічно вигідна пропозиція, відповідно математичній формулі, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників критеріїв оцінки, який проводиться системою автоматично і яким є виключно ціна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:54
|
2_4.jpg | укладений |
19 грудня 2019 14:52
|
1_1.jpg | укладений |
19 грудня 2019 14:52
|
3.jpg | укладений |
19 грудня 2019 14:36
|
2.jpg | укладений |
19 грудня 2019 14:36
|
4.jpg | укладений |
19 грудня 2019 14:36
|
1.jpg | укладений |
19 грудня 2019 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано сторінки Договору, які не додалися при підписуванні через технічну помилку |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | б\н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |