Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2019-12-02-001094-c 01943bc4909a4c6a8a71b62a932c0bca
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машкова Людмила

kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, вул. Котельникова, будинок 95
Контактна особа: Машкова Людмила
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 14:45
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
«Комп’ютерне обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, вул. Котельникова, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 14:40
Оголошення КМКЛ №7 принтер - копия.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:25
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фізичні осіби-підприємці неплатникі ПДВ до участі в закупівлі длопускаються .Розглядається ціна: *** Для платників ПДВ - з ПДВ, неплатників без ПДВ.
ро аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 04 грудня 2019 11:37
Дата відповіді: 04 грудня 2019 14:02
Шановний Замовнику! Чи буде для Вас суттєвим, якщо час виходу першої друкованної сторінки буде вище на кілька секунд? Прибравши взагалі цей параметр, Ви значно розширите коло пропозицій від постачальників і зможете вибрати найкраще серед них.
Відповідь: Час виходу першої друкованної сторінки друку має бути не більше 6,8 сек.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 154 054,85
UAH з ПДВ
154 054,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:41
Цінова пропозиція.jpg
06 грудня 2019 16:41
СЕС устройства 2018.pdf
06 грудня 2019 16:41
Ксерокс2.pdf
06 грудня 2019 16:41
Гарантійний лист.jpg
06 грудня 2019 16:41
Витяг ПДВ.pdf
06 грудня 2019 16:41
Xerox WC3335_3345_radio.pdf
06 грудня 2019 16:41
Xerox WC3335_3345_radio.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Відхилено 154 054,85
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:56

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій