Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2019-12-02-001094-c ● 01943bc4909a4c6a8a71b62a932c0bca
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 |
Код ЄДРПОУ: | 05494840 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, вул. Котельникова, будинок 95 |
Контактна особа: |
Машкова Людмила kmkl7kmkl7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 14:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
«Комп’ютерне обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, вул. Котельникова, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 14:40 |
Оголошення КМКЛ №7 принтер - копия.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:25
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фізичні осіби-підприємці неплатникі ПДВ до участі в закупівлі длопускаються .Розглядається ціна: *** Для платників ПДВ - з ПДВ, неплатників без ПДВ.
ро аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 04 грудня 2019 11:37
Дата відповіді: 04 грудня 2019 14:02
Шановний Замовнику! Чи буде для Вас суттєвим, якщо час виходу першої друкованної сторінки буде вище на кілька секунд? Прибравши взагалі цей параметр, Ви значно розширите коло пропозицій від постачальників і зможете вибрати найкраще серед них.
Відповідь: Час виходу першої друкованної сторінки друку має бути не більше 6,8 сек.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" #30436824 |
Відхилено |
154 054,85
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:56
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій